Wciąż się łapię na tym, że zapominam o tym co ważne / 25 /

23052017 / Moje ćwierć wieku. Mało i dużo. Niewiele doświadczeń i całkiem sporo. Bywam optymistką, czasami jednak życie sprowadza mnie do parteru. Ale wstaję. Strzepuję kurz i pionizuję ciało. Staram się nie poddawać. Jestem jednak wrażliwcem, po mamie i babci. I czasami wstaję tylko z Jego pomocą. I Jej, naszej małej, uśmiechniętej córeczce. W wieku dwudziestu czterech lat zostałam najpierw żoną, a później mamą. Spełniam się, każdego jednego dnia. Śmieję się, płaczę, wzruszam, kocham, krzyczę, duszę w sobie złość. Staram się zasypiać wolna od tego wszystkiego, niecierpliwie czekam na kolejny dzień. Mam swoich rodziców, brata, Dziadków, kochającą rodzinę. Mamy swoje ciepłe mieszkanie. I miejsce takie, które jest może trochę daleko, ale do którego zawsze mogę wrócić.

Jestem szczęśliwa. Nie wiem czym sobie na to wszystko zasłużyłam, ale wiem, że razem ze wszystkim sobie poradzimy. Że razem jest po prostu lepiej. Dzisiaj patrzę wstecz o te kilka lat i wiem, że dojrzałam. Wiem co jest najważniejsze. I wiem że trzeba o to dbać, starać się, dawać z siebie wszystko.

Pozdrawiam Was urodzinowo, Asia!


 

One thought on “Wciąż się łapię na tym, że zapominam o tym co ważne / 25 /

Skomentuj

