When you get older – plainer, saner … / ostatni tydzień w zdjęciach

***

Hej. Następny w kolejce miał być wpis torebkowy i naprawdę, naprawdę zrobiłam wszystko, żeby go stworzyć, ale … eh, pojechałam do parku, żeby zrobić ładne zdjęcia i co? I oczywiście wracam do domu zachwycona, a praktycznie każde z nich ma jakieś dziwne przebłyski, co fajnie nie wygląda. Obiecuję poprawę, a dzisiaj zapraszam na zwykły, zdjęciowy wpis z ostatnich dni. Temperatura trochę spada, niemniej dalej mam zakaz wychodzenia samej z domu (czasami muszę go nieco naruszyć :D) i koczuję sobie w mojej stacji dowodzenia, z której, jak śmiejemy się ze Stasiem, dowodzę światem😀 Na ową stację składają się: wiatrak, rogal, dużo wody, tablet i Leon-termofor.

img_7722

Cieszę się szalenie, bo już jutro przyjeżdżają do nas moi rodzice🙂 Także weekend będzie na pewno bardzo udany, mam tylko nadzieję że mój organizm będzie trzymał formę.

Słabiutko ostatnio z moją pamięcią, więc zaczęłam powoli tworzyć dla Was podsumowanie III trymestru, żeby w przypływie wszystkich zbliżających się emocji i mojego obecnego roztargnienia i zapominalstwa, nie pominąć i nie zapomnieć o jakichś szczegółach, objawach itd. Taki wpis pojawi się pewnie dopiero po porodzie, niemniej, wolę tworzyć go na bieżąco. Różne są te dni ostatnio, dzisiaj jestem na nogach od 2 w nocy – obudziły mnie bardzo nieregularne, przepowiadające skurcze, potem leżałam jak drewno i oglądałam wiadomości na TVN24, w międzyczasie zjadłam bułkę z dżemem i zagryzłam żelkami, bo Mała była chyba głodna … i tak przeleżałam do rana, a jako że nie potrafię w dzień spać, to męczę się tak do wieczora …

Odkryłam ostatnio cudowny kawałek, którym nie omieszkam się z Wami podzielić:


Standardowo zapraszam na garstkę zdjęć z ostatniego tygodnia. Trzymajcie się ciepło, ściskam!

img_7793

serdelki, najwyższa pora zdjąć biżuterię :( 

img_7794 img_7795

placek z Sówki❤

img_7943 img_794549561731592__51032ff6-57b0-4af5-9429-29ac55cfcb5c

krem z pomidorów, Staś powiedział że na poziomie porządnej, włoskiej restauracji :D w trakcie robienia tej zupy miałam taką zadyszkę, dobrze że moje starania zostały docenione😀

img_7947

dzieciństwo i Korsarze❤

img_7708

nowy wynalazek na lepszą morfę, czyli: 3xkiwi, natka pietruszki, sok z 1/2 grejpfruta i całej cytryny, łyżka miodu – kwaśny, pyszny, zdrowy

img_7700

przycupnęłam na chwilę, ups – przycupnęłyśmy🙂

img_7636

piękny wrzesień!

1c534b74-68af-4aea-9adc-fbcf8f4680faimg_7890

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „When you get older – plainer, saner … / ostatni tydzień w zdjęciach

  1. ala pisze:

    Co to za szminka z ostatnich zdjęć?😉

  2. dinka pisze:

    mam zakaz wychodzenia z domu ale śmigam na rowerze😀
    pięknie wyglądacie, mała dodała Ci jeszcze więcej uroku🙂
    tak swoją drogą jestem pełna podziwu – nie wiedziałam, że w tak zaawansowanej ciąży da się jeździć na rowerze ^^ szacuneczek!

    • withi pisze:

      😀😀
      Tylko do sklepu, tłumaczę sobie że lepiej szybko pojechać na rowerze i przywieźć zakupy w koszyku niż je dźwigać😀

      PS: Pewnie że się da, w Holandii ponoć na poród babeczki przyjeżdżają na rowerach *.*

  3. . pisze:

    Jaki kolor farby stosujesz? W sensie jaka firma i odcień🙂

    • withi pisze:

      Hej. To co mam teraz na włosach to akurat Casting – Czekoladowa Polewa (wrzucałam zdjęcie w poprzednim wpisie). Nie mam konkretnego koloru, z reguły kupuję jakiś brąz właśnie z Castinga. Ten kolor za kilka dni będzie pewnie ciut jaśniejszy, zawsze po farbowaniu wyglądają na ciemniejsze niż są później🙂

Skomentuj

