Kanciaste mam smakowe kubki, za płytkie … ; Białowieża, Warszawa i ostatnie dni

***

Hej🙂

Staram się w miarę kreatywnie zapełniać sobie ten czas oczekiwania, trochę mniej myśleć, trochę więcej robić. Wychodzi różnie, raz lepiej raz gorzej, ale efekt zamierzony powoli udaje się osiągnąć, jako że coraz mniej tych dni, coraz szybciej i niespodziewanie one uciekają. W tym jednym wypadku cieszę się z tego niesamowicie.

Byliśmy w zeszły weekend w Białowieży, nie sądziłam że to aż tak turystyczne miasteczko – i jak ładne! Żubrów co prawda nie spotkaliśmy, ale rezerwat mamy jeszcze do przejścia przed sobą. W międzyczasie odwiedziłam Warszawę i moje koleżanki, za którymi tak bardzo tęsknię. W ogóle całe to miasto wywołuje u mnie tak pozytywne wspomnienia, tak bardzo lubię tam wracać, tak bardzo cieszę się że dane mi było mieszkać w nim te cztery studenckie lata. Niesamowity okres. I tyle przemyśleń po powrocie.

W końcu kino zaczyna powolutku odżywać i wchodzić na dobre tory, z czego się niezmiernie cieszę. Nowe zapowiedzi budzą spore nadzieje. A film Rekiny wojny (kkklik) polecam, dobra śmieszna komedia, momentami komedio-dramat. Dasz palec, wezmą całą rękę – czyli jak łapczywie podchodzimy do dóbr, które udaje nam się zdobyć.

Słucham ostatnio z malutką namiętnie – niesamowite jak wycisza się przy Bumerangu Korteza – uwielbiam do tej płyty zasypiać🙂


Nazbierało się trochę zdjęć, standardowo zapraszam. Ściskam, Asia🙂 :

AD80D26F-5CE6-49FC-ABFC-2FE14ED8F8DF

Semilac – Indian Roses i Gold Disco 

IMG_4765

Staś gra w paskudną grę, kot patrzy – przyłapany – uwielbia tak z nami przesiadywać🙂

IMG_4770 IMG_4772 IMG_4776 IMG_5391

obłędna winogronowa lemoniada❤

IMG_6379IMG_6559

barszczyk😀

IMG_6383 IMG_6384 IMG_6385 IMG_6393 IMG_6487 IMG_6554IMG_655709E32A26-25D5-41FE-974F-FED49792DDBA

Vege Miasto:

IMG_6595

Ola :*

IMG_6656

Piękny i taki pyszny❤

IMG_6658

Krówka:

IMG_6715

Sobotnie turlanie po Supraślu🙂 :

IMG_6855 IMG_6856

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Kanciaste mam smakowe kubki, za płytkie … ; Białowieża, Warszawa i ostatnie dni

  1. kasialec pisze:

    Ten temat to mój konik🙂 Dzięki za artykuł. Pozdrawiam🙂

  2. Paulina pisze:

    Hej kochana, piszę do Ciebie tutaj, bo zdjęcie widziałam na instagramie, ale nie mam tam konta, a chciałam coś skomentować. Chodzi mi o zdjęcie, gdy dajesz Leonkowi Gourmet. Wiem, że sama się zdrowo odżywiasz i wiadomo, że nie można dać się zwariować i żywić kota lepiej od siebie, ale może nawet nie wiesz (ja długo nie byłam świadoma) jaki kiepski skład mają te wszystkie sklepowe karmy… zerknij sobie, znajduje się tam tylko 4% mięsa😦 a nawet niekoniecznie czystego mięsa a produktów mięsopodobnych. Reszta to zapychacze, np. zboża, które kot źle trawi, bo jest praktycznie w 100% mięsożercą. Polecam trochę poczytać na ten temat i zerknąć np. na zooplus, ja stamtąd zamawiam mojemu Elmo jedzenie i wcale nie wychodzi o wiele drożej niż niektóre marketowe karmy, a o wiele zdrowiej. A i od razu dodam, bo wielu ludzi tak mówi, że „ale mojemu kotu to jedzenie bardzo smakuje, je aż mu się uszy trzęsą”. A no je, tak jak niektórzy ludzie fast foody, bo są smaczne, ale czy zdrowe? Strach pomyśleć co np. w Macu się znajduje w tym „mięsie”😉 Te wszystkie whiskasy itp (bo whiskas od gourmet nie różni się wcale, której karmy byś do ręki nie wzięła i przeczytała skład – 4% mięsa) zawierają też substancje, które koty od nich po prostu uzależniają. Nie piszę Ci tego, żeby Cię pouczać i skrytykować tylko być może uświadomić, bo ja długo też nie zdawałam sobie z tego sprawy. Pozdrawiam🙂

    • withi pisze:

      Hej🙂 Dziękuję za komentarz. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego co jest w tej karmie, Leon dostaje pół takiej saszetki raz na dwa dni a poza tym leci na suchej, porządnej karmie. Mam niestety bardzo wybrednego kocura, przeszliśmy przez wszystkie wspaniałe mokre karmy i 98% z nich oddawalam znajomym albo do schroniska. On z mokrej karmy lubi tylko Gourmeta więc nie chcę mu tej przyjemności raz na dwa dni odbierać🙂
      PS: też zamawiam na zooplusie, tylko i wyłącznie 👌

Skomentuj

