Mazury & x-lander x-pulse pierwsze wrażenie

***

Hej. Postanowiłam że w miarę możliwości będę wrzucać tutaj częstsze aktualizacje co tam u nas, aniżeli takie kilkutygodniowe. Często chcę wspomnieć o wielu rzeczach, a po dłuższym czasie już po prostu o większości zapominam. Dodając do całości fakt, że moja słonia do niedawna pamięć ostatnio dość mocno szwankuje i zawodzi, myślę że ten pomysł to strzał w dziesiątkę🙂

Byliśmy ostatnio ze znajomymi wypocząć nad mazurskim jeziorem, i o ile pogoda nam bardzo dokuczała, tak weekend upłynął bardzo przyjemnie. Dobrze pooddychać świeżym powietrzem.

Po dwóch tygodniach oczekiwań w końcu dotarła do nas pierwsza bryka Maleństwa, prezent od Dziadków. Tyle czekania ze względu na fotelik, który leciał do nas z Niemiec, później był kompletowany w sklepie w którym złożyłam zamówienie i dopiero wysłany. Wózek na jaki się zdecydowaliśmy to X-Lander X-Pulse ( kkklik) w kolorze Berry Red a do tego fotelik Cybex Aton 4.

Miałam kilka małych wymagań, którymi głownie kierowałam się przy wyborze:

  • chciałam aby wózek miał dużą gondolę, w przypadku X-Landera istnieje dokupienie większej gondoli x-pram light która jest naprawdę spora. W większości wózków te gondolki są naprawdę skromne, a po co mi gondola na trzy, cztery miesiące?
  • aby nie był zbyt masywny, jako że jestem dość niska i chciałam, żeby to jakoś tam wyglądało … ten x-lander jest naprawdę bardzo zgrabny
  • regulowana rączka – ja jestem niska, Staś wysoki, także to dość logiczne
  • pompowane koła + amortyzacja – ten model X-Pulse ma pompowane koła z tyłu, a piankowe z przodu, czyli coś pośredniego, idealnego do miasta
  • waga – 11,2 kg (wersja ze spacerówką), 11,5 kg (wersja z gondolą) – w przypadku jak do wózka dodamy sobie malucha, zakupy, torbę, to trochę wychodzi. Naprawdę warto zwrócić uwagę na to ile taki wózek waży. Są i takie, które mają po 17kg ..
  • stelaż, który można bardzo łatwo złożyć i po zajmuje mało miejsca
  • spory i regulowany kosz zakupowy
  • co mi się spodobało w x-landerze, że istnieje u nich coś takiego jak Next Way, czyli po użytkowaniu wózka można go u nich zwrócić, oni go wyceniają i nie czekając na kupca dostajemy pieniążki. Wiadomo że pewnie solidny % z tego idzie dla nich, biznes się musi kręcić, ale zawsze jest to jakaś opcja, jakby nie miało się czasu czy ochoty wystawiać wózka na aukcje i czekać na kupca.
  • wygląd – jestem typową kobietą, więc nie będę ukrywać że było to dla mnie dość istotne. Nasza kolorystyka, czyli Berry Red, jest idealna dla dziewczynki – nie przesłodzona, klasyczny ciemny niebieski kolor z malinowymi wstawkami. Na stronie kolor ten wygląda zupełnie inaczej, w rzeczywistości jest to po prostu ciemny niebieski, prawie granatowy.
  • Polska firma = wózki testowane na polskich chodnikach i polskich maluszkach🙂

Póki co przetestowałam to małe BMW wożąc w nim Leona, wyglądał na zadowolonego także …😀

IMG_4136 IMG_4138 IMG_4145

Wewnętrzne resztki samozaparcia zmusiły mnie dzisiaj do rozpoczęcia jakże żmudnego procesu twórczego, czyli … wydrukowałam trochę ankiet, posegregowałam artykuły i zaczęłam tworzyć jakieś mało sensowne zdania drugiego rozdziału pracy mgr. O ile z pisaniem nie mam zazwyczaj problemów, tak pisanie pod przymusem (zwłaszcza samoprzymusem!) trochę mnie obecnie przerasta. Mam nadzieję że ostatecznie nie zostanę pokonana i cokolwiek dzisiaj stworzę. Treściwego.

IMG_4721

Trzymajcie się ciepło, ściskam!


Standardowo, zapraszam na garstkę zdjęć:

mikro-pranko❤

IMG_4126 IMG_4162

te kuleczki do prania są niesamowite! nie wiem dlaczego dopiero teraz je odkryłam. Nadają przepiękny zapach praniu, który naprawdę długo się utrzymuje. Wystarczy wsypać zakrętkę albo dwie do bębna i to wszystko🙂 Taka ze mnie Pani Domu, ale polecam, polecam : P

IMG_4209

padł leniuch

IMG_4706 IMG_4710

Mazury 

IMG_4212 IMG_4705

zapas olejków, trochę na mój brzuch, trochę dla Maluszka

IMG_4711 IMG_4712

piję i prostuję moją krew, może w końcu wyjdziemy na prostą dzięki naturalnym środkom, po których przynajmniej nie boli brzuch ; <

koktajl mocy, czyli: banan, maliny, natka pietruszki (albo szpinak), pół wyciśniętej cytryny, łyżka miodu i woda

IMG_4720withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Mazury & x-lander x-pulse pierwsze wrażenie

  1. m. pisze:

    Jak się sprawuje wózek?

    • withi pisze:

      Póki co w porządku, aczkolwiek gondolę użyliśmy na razie góra 4 razy. Stelaż jest bardzo wygodny to składania i rozkładania. Więcej na razie nie mogę napisać🙂

  2. G pisze:

    Piekny pojazd. Na razie tylko podziwiam Twoja z glowa kompletowana wyprawke. Bede wiedziec, gdzie mozna znalezc rzetelne informacje, gdy przyjdzie wlasciwa pora.😉
    Zycze duzego stezenia hemoglobiny we krwi🙂

Skomentuj

