ostatnie dni w zdjęciach

***

Hej. Ostatni tydzień spędziłam na błogim leniuchowaniu u rodziców. Myślę jednak, że to mój ostatni taki wypad do Rzeszowa przed porodem, podróże wcale nie są przyjemnością, są wręcz niewyobrażalnie męczące, zwłaszcza te, które kilometrażowo dobijają do 400. No ale, miałam misję znalezienia pierwszej fury dla maleństwa i chciałam skorzystać z pomocy Mamy, no i udało się – wózek zamówiony, także wyprawka na serio rozpoczęta (pomijając te hm … znoszone namiętnie ubranka, ale to przecież się nie liczy :P). Trochę odpoczęłam, spotkałam się ze znajomymi, zajadałam samymi dobrymi rzeczami z maminej kuchni. Trochę mnie wysuszyło z tęsknoty za moimi chłopakami. No i po tygodniu wróciłam do Białegostoku, żeby osiąść tu na jakiś dłuższy czas.

Mam Wam do polecenia kolejny dobry film pt: Chór, o którym wcześniej nic nie słyszałam, sama nie wiem dlaczego. Historia prosta, ot chłopak z trudnej rodziny, zostaje sam, obdarzony niezwykłym talentem muzycznym. W odpowiednim czasie trafia na odpowiednie osoby. Trochę zbiegów okoliczności doprowadza go na samą górę. Do tego sporo dobrego, dziecięcego chóru. Mnie urzekł, choć zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest to kino z najwyżej półki.

IMG_3194Boychoir_Still Boychoir-5

Zapraszam na garstkę zdjęć z ostatnich dni🙂

Dziękuję za tak miłe przyjęcie dwóch poprzednich, ślubnych wpisów i za wszystkie miłe słowa, jakie od Was dostaliśmy. Jesteście cudowni, ściskam Asia!🙂



IMG_2896

uwielbiam te sukienki z H&M – idealna długość, idealnie dopasowane, idealna cena żeby przeboleć po tym, jak się w przyszłości ponaciągają😀

IMG_2951

grzejemy się z Leonillą w naszym nowym ulubionym punkcie obserwacyjnym : P

IMG_2952 IMG_2965

Ania w Białymstoku : O

IMG_3076 IMG_3079

i podróż, Białystok -> Warszawa -> Rzeszów … 

IMG_3086

w przerwie Green Nero i moja ulubiona kanapka z burakiem, a do tego coś prze-prze-przepysznego, czyli mrożona malinowa herbata! Była obłędna : )

IMG_3089 IMG_3090

i już w samochodzie u Taty, tym razem dobrze znana i pokonywana przez tyle lat trasa Warszawa -> Rzeszów. Gruba książka obowiązkowo, wybrałam Historię Pszczół i bardzo szybko ją pochłonęłam. Podobnie jak czekoladę❤

IMG_3105

u rodziców w lodówce można znaleźć różne smaczne rzeczy, m.in TE LODY. Naprawdę są obłędnie pyszne < 3

IMG_3117

😀

IMG_3123

zdrowo też jem, żeby nie było😀 poniżej pasztet z czerwonej fasolki i suszonych pomidorów/. Generalnie, pewnie jak większość z nas, przez te upały nie mam na nic ochoty, wciskam w siebie praktycznie za każdym razem, bo wiem, że nie żywię w tym wypadku tylko siebie. Moja mama dbała o to, żebym zajadała zdrowe i pełne witamin rzeczy, ciągle robiła mi surówki, zupy, znosiła tony warzyw i owoców. No i jakoś tak egzystuję, ale momentami naprawdę jem na siłę …

IMG_3137IMG_3174

pizzatime🙂

IMG_3189

i powrót do Białegostoku.🙂 droga Rzeszów -> Warszawa spędzona na oglądaniu filmów

88BB44AB-29D5-4215-9B8A-BAEB6AC0FBFD IMG_3216IMG_3209


withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

