a oczy – oczywiście głębokie, ze hej, hej / gra planszowa, sos dla paznokci!, filmy

***

Hej. Zapraszam na krótki wpis z ostatnich dni😉

  • IMG_1701moje twarde jak stal paznokcie przeżywają jakiś armageddon i hormonalne
    załamanie. Łamią się w połowie po lekkim (serio lekkim …) uderzeniu np w szklane drzwi. Siedzę i płaczę, wsmarowuję odżywkę warstwami i modlę się o ratunek. Nie jestem przyzwyczajona do takiego widoku, nigdy nie było z nimi tak źle : (
  • zapraszam Was przy okazji do polubienia fanpage’a stasiowej Misji Robotyki – KKKKKLIK, zwłaszcza, zwłaszcza, że wszystko co tam teraz czytacie, wychodzi spod moich łapek😀 także … zapraszam tym bardziej🙂
  • razem z S lubimy planszówki – jest to fajna okazja do spotkań ze znajomymi, na spędzenie wspólnie czasu, a przy tym robi się coś ciekawego, np ratuje świat przed epidemią! Właśnie o to chodzi w nowo nabytej grze, która została nam polecona w sklepie, gdzie nie brakuje planszówkowych świrów😀 Pandemic Legacy, sezon 1 – gra od 2 do 4 osób, baaaardzo skomplikowana i początkowo trudna. Samo przeczytanie i zrozumienie instrukcji zajęło nam ponad godzinę, ale warto było przez to przebrnąć😉

A ja, póki co, łaszę się na całą kolekcję Talisman Magia i Miecz, czyli grę mojego dzieciństwa🙂 Podstawa już do mnie leci! : )

Lubicie gry planszowe?

IMG_1676 IMG_1677 IMG_1689

  • wpadło ostatnio kino, w końcu coś się w tej kwestii ruszyło. Byliśmy na Nice Guys – Równi goście, komedii, o której pisałam więcej tutaj: kkkklik. Bardzo śmiesznie, bardzo skręcało brzuch😀

Bez tytułu

Drugi film, który również polecałam – Colonia. Film na faktach, co dodatkowo przeraża. Historia ma miejsce w Chile, nie tak dawno bo w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku. Chłopak głównej bohaterki zostaje porwany, ponieważ ma odwagę i zapał, aby działać przeciwko temu, co wtedy działo się w kraju – popierał rządy prezydenta, który po zamachu stanu stracił władzę w Chile. Zostaje on przewieziony do miejsca, które nazywa się Colonia Dignidad – czyli kolonia /Godności/. 

I tu się zaczyna wszystko co najgorsze. Osada, która naprawdę istniała, która istniała przez TAK DŁUGI okres. Na jej czele stał niemiecki szaleniec, który przez lata torturował, molestował małych chłopców, przeprowadzał eksperymenty na ludziach. Ciężko jest uwierzyć, że takie przerażające sceny miały miejsce nie tak dawno … Film cały czas trzyma w napięciu, były momenty że naprawdę się bałam. Uwierzyć nie mogę do tej pory …

W rolach głównych Emma Watson i Daniel Bruhl. Myślałam że będę widzieć małą Hermione, ale co mnie pozytywnie zaskoczyło – było na odwrót. Bardzo dojrzała rola, jak przystało na taką tematykę .. W filmie dziewczyna jako wolontariuszka zgłasza się do tego miejsca, chcąc znaleźć swojego porwanego chłopaka.

Polecam, trochę historii nikomu nie zaszkodzi, ale tak jak mówię – ciężko uwierzyć że taki tyran (swoją drogą historia tego ‚pośrednika między Bogiem a ludźmi’ też jest ciekawa – wpisując Paul Schafer wyskoczy Wam cała jego przerażająca biografia) miał aż tylu zwolenników w tak nieodległych czasach ..

  • mój nowy zapach Givenchy – Ange du demon, le secret po latach westchnień w końcu dołączył do mojej perfumowej rodzinki / Jest przepiękny. Chodziłam przy nim, wąchałam, wzdychałam … i mam❤

IMG_1698 IMG_1691


I to chyba tyle na dzisiaj😉 Tak jak obiecałam – w czerwcu będzie mnie tutaj nieco więcej, także czekajcie i nie zapominajcie! Buziaki, ściskam!

Asia /

IMG_1535 IMG_1650 IMG_1557 IMG_1537

mój ukochany sezon (zaraz po sezonie bobowym :D) tyle co się rozpoczął, a ja już się przejadłam😀😀

IMG_1536IMG_1505IMG_1738 IMG_1741 IMG_1774 IMG_1776IMG_1529

taką maseczkę podarował mi Douglas przy zakupie perfum / trochę się boję, trochę chińsko, trochę ślimaczo😀

IMG_1699

sałatki giganty ; O moja z serem korycińskim i suszonymi pomidorami❤

AA74AB74-CB68-4EEF-BB7E-A580BC95D5D0


withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „a oczy – oczywiście głębokie, ze hej, hej / gra planszowa, sos dla paznokci!, filmy

  1. Te maseczki są super, niczego się nie bój!😀 Pięknie wyglądasz, promieniejesz!:)

Skomentuj

