# całe 24 lata życia za mną

***

Hej. Znikają te majowe dni z kalendarza w zastraszająco szybkim tempie i wiecie co, to dobrze, pomimo że tak bardzo lubię ten miesiąc. Mam już za sobą kilka zdanych egzaminów, nie wiem jak to robię, chyba niosą mnie hormony i jakoś ciągnę te studia do przodu, ale szczerze? nie chce mi się już studiować. Chciałabym mieć ten etap już za sobą. O ile kiedyś studia kojarzyły mi się z wieczną imprezą, nowym miastem, samodzielnością, nowymi znajomościami, nauką tylko i wyłącznie tego, co mnie wówczas interesowało (oh serio? zarządzanie i inne filozofie-polityki-zapychacze są takie położnicze ….) tak teraz, kiedy mam te wszystkie rzeczy już za sobą, kiedy rzeczywistość pokazała mi, że nasze wyobrażenia często są dalekie od tego, jak po prostu jest … mam inne rzeczy w głowie. Wiecie, chyba wydoroślałam. I nie piszę tego dlatego, że wczoraj obchodziłam moje 24 urodziny. Niby to czas na refleksję, ale w tym roku wyjątkowo dzień ten nie ekscytuje mnie tak, jak do tej pory. Stronię od klubów, od całonocnych imprez, od tej świadomości że ważna jest dana chwila, a to co się będzie działo ze mną i z moim ciałem jest obecnie nieważne. Myślę o przyszłości, pomimo że to takie passe i w ogóle niemodne. Nie szukam na siłę nowych znajomości, nie tracę czasu na osoby/rzeczy, które mnie nie interesują i które nie wniosą nic do mojego życia. Nie wiem czy jestem już na tyle odpowiedzialna, żeby udźwignąć to wszystko, wiem jednak, że jestem uparta i jak czegoś naprawdę chcę, to zrobię wszystko, żeby dopiąć całość na ostatni, zadowalający mnie guzik.

Mam szczęście. Mam cudownego faceta, mam wspaniałych rodziców, całą czwórkę kochanych dziadków. Mam swoje pasje, hobby, zainteresowania, które staram się pielęgnować z należytą starannością. Jestem zdrowa. Mam fajne życie. Może dla niektórych zbyt zwykłe, … ale dla mnie nie-zwykłe.

24 lata to wciąż tak niewiele, tak mało jeszcze widziałam, tak mało doświadczyłam. Tak wiele wciąż przede mną. Wystarczy mieć ciągle szeroko otwarte oczy, nawet lekkie ich przymknięcie może czasami pozbawić nas doświadczenia tak wielu pięknych rzeczy. Nie warto. Tak sobie myślę, że ten cały rok, ten czas pomiędzy 23.05.2015 a 23.05.2016 był niesamowity. Myślę jednak, że to co wydarzy się w najbliższej, a nie tak odległej, przyszłości będzie tylko i wyłącznie piękniejsze i obfitsze w cudowne doznania.

Trzymajcie się, buziaki! I dziękuję z całego serca za moc życzeń :*

  • Urodzinowy wypad do Opery Podlaskiej na musical Skrzypek na dachu. W mojej musicalowej hierarchii na samym szczycie bez zmian Upiór w Oprze i Nędznicy, ale jak powszechnie wiadomo – im więcej sztuki w życiu, tym lepiej. Spektakl był bardzo baaardzo długi (3,5h z przerwą), dla mnie za mało melodyjny. Historię znałam wcześniej. Polecam dopóki jest na scenie, z tego co wiem do końca czerwca.

I reszta zdjęć z ostatnich dni:

IMG_1356 IMG_1365 IMG_1372 IMG_1415

zupa z soczewicy❤

IMG_1176 IMG_1196

magnoliowe masło z Organique❤

IMG_1230 IMG_1242

w końcu porządne okulary, mini prezent urodzinowy od siebie dla siebie ; pomimo tego, że okulary przeciwsłoneczne w ogóle się mnie nie trzymają, albo giną pod ciężarem Stasia😀 postanowiłam zaryzykować i zadbać o moje oczy🙂 mój model to RayBan Erika 4171 z polaryzacją. Są całe czarne a szkła mają taki różowo-fioletowy odcień. Mam permanentny problem ze znalezieniem okularów, w których wyglądam jak człowiek, i tym razem trafiłam na model, który mnie zadowala ;) 

IMG_1252IMG_1443

gdzie jest Leon?

IMG_1340


withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „# całe 24 lata życia za mną

  1. Aneta pisze:

    Lubię od czasu do czasu do Ciebie zajrzeć, bo uświadamia mi to że nie wszyscy dwudziestoparolatkowie są przygnębieni tym jakie to dwudziestoparoletnie życie się okazało być🙂
    PS Śliczne te czerwone buty!

    • withi pisze:

      Dziękuję za tak miłe słowa😉
      Te buty są z Wojasa sprzed dwóch sezonów, ale oni ciągle mają ten model tylko w innych kolorach. Polecam bo są baaardzo wygodne i miłe dla skóry😉

Skomentuj

