Once I was eleven years old, my daddy told me . . .

***

Hej. Jak tam Wasz majowy odpoczynek? Nie bez powodu maj, to mój ukochany miesiąc. Pomijam to, że jestem majową dziewczyną, ale te wszystkie zmiany, ta piękna zieleń. Przyroda budzi się nieśmiało do życia. Moja majówka była wyjątkowo wyjazdowa, ale odpocząć – raczej nie odpoczęłam. Odwiedziłam znowu rodziców, spotkałam się z przyjaciółmi i rodziną. Później przystanek w Warszawie. Dzielę sobie tę trasę na pół, bo uwierzcie – podróżowanie męczy mnie obecnie jak nigdy, jazda samochodem powoli przestaje mi się podobać, nie mówiąc o sprawianiu jakiejkolwiek przyjemności.

1 maja mój blog obchodził również swoje 6 urodziny. Pamiętam dzień, w którym przeniosłam się na wordpress z photobloga. Pamiętam moje listy z pomysłami na wpisy. „Dzisiaj napiszę o lakierach do paznokci, a jutro o ulubionych butach.” Nie wiem gdzie moja tamta kreatywność. Leży gdzieś na trawie i uśmiecha się delikatnie w stronę słońca.

Standardowo zapraszam na garstkę zdjęć z ostatnich dni. Mam teraz przed sobą kilka egzaminów i innych fajnych rzeczy na głowie. Myślę że czerwiec będzie obfitszy w notki, promise! Nie zapominajcie o mnie, sama dla siebie nie będę tego bloga prowadzić😀

Buziaki, Asia!


droga Białystok-Warszawa = obiad w Kro / chyba skurczył mi się żołądek, trawiłam tego burgera wyjątkowo długo, jakbym była jaszczurką leżałabym kilka dni na kamieniu w słońcu😀

IMG_0929

Maja :*

IMG_0946 IMG_0947 IMG_0948

I znowu Warszawa. Tym razem poranne selfie z Czarkiem😀

IMG_0969

Park Saski

IMG_0988 IMG_0992 IMG_0996 IMG_1007

Kolejne miejsce na liście do odwiedzenia to niezmiennie Vege Miasto. Kogokolwiek wyciągam do tego miejsca na obiad, nawet największego mięsożercę – każdy, co do jednej osoby, jest zachwycony🙂

IMG_1008

Widzicie to!? Kisiel o smaku mojej ukochanej polewki z kaktusa❤❤❤

IMG_1011

Chcica na domowy twarożek zaspokojona : )

IMG_1012 IMG_1014

😀

IMG_1023 IMG_1025

Pizza z Gallo Nero nawet z kartonu smakuje iście włosko❤ Polubiłam ostatnio pizze z najmniejszą ilością składników, z reguły biorę pieczarkową : )

IMG_1032 IMG_1034IMG_1091

mniam❤

IMG_1142

:*

IMG_1152 IMG_1154

ziajkowe nowości 

IMG_1172


withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Once I was eleven years old, my daddy told me . . .

  1. Kornelia pisze:

    ślicznie wyglądasz! bardzo podobają mi się kolorki twojego mani ostatnio lubię takie pastele, najbardziej taki liliowy kolorek z Semilaca❤

  2. Avenlin pisze:

    Wróć z częstszymi notkami, uwielbiam Cię czytać😉

  3. Patrycja pisze:

    Czyżby dwudzieste zdjęcie od góry było z trzema osóbkami..?:) Jeśli tak to ogromnie gratuluję! Wspaniale widzieć Was szczęśliwych. Uwielbiam klimaty Twojego bloga, a maj idealnie do nich pasuje. Pozdrawiam!:)

  4. Kasia pisze:

    Gratulacje, nie tylko zaręczyn ale i chyba brzuszka…;)

  5. Kat pisze:

    Majowa dziewczyna? To znaczy że masz urodziny w maju?🙂 Ja też🙂
    Nie wiem kiedy, ale wszystkiego dobrego😉 Widzę że ta starość do Ciebie też przemówiła w postaci kremu 25+ haha😀
    PS. fajnie sobie poczytać co tam u Ciebie chociaż raczej się nie znamy, ale jakoś tak wchodzę od jakiegoś czasu i jest to jakieś takie pocieszające dla mnie zawsze, no i czasem inspirujące też😉

    • withi pisze:

      Hej🙂 Tak, ja jeszcze urodziny mam przed sobą, 23. Ten krem jest wybitnie dobry, używam go już od ponad roku, bardzo fajnie sprawdza się pod makijaż.

      Dziękuję, bardzo mi miło!
      Pozdrawiam🙂

Skomentuj

