Tangle Teezer Thick&Curly

***

Mam małe deja vu, wrażenie, że przecież wpisy o podobnych tytułach już kiedyś dodawałam. I rzeczywiście, nie jest to mój pierwszy Tangle Teezer, nie napiszę też że te szczotki są niezniszczalne, bo nie są, bo nic nie ma takiej mocy. Zużywają się, zwłaszcza jak mają tendencję do wypadania z dłoni, … albo jak ma się dziurawe dłonie (no właśnie :)).

Pamiętam moją pierwszą szczotkę w fioletowym kolorze – kkkkklik. Uwierzycie jak napiszę, że sprowadzałam ją z Wielkiej Brytanii? Uwierzycie że kosztowała ona wówczas dwukrotnie, jak nie trzykrotnie więcej niż obecnie? Pamiętam, że nikt z otoczenia nie posiadał wtedy TT, a pytania: Asia, to szczotka dla psa? nie miały końca. Obecnie chyba każda dziewczyna posiada tę szczotkę, każda poznała jej magiczną moc. Tangle Teezer nie dość że jest obecnie dostępny niemalże wszędzie, to jeszcze kosztuje +/- 30zł. Rozczesywanie przy jej pomocy włosów, to jak masaż dla skóry głowy. Sprawdza się u mnie tendencja, że średnio co 1,5-2 lata wymieniam szczotkę na nową. Obecnie w ofercie pojawiła się nowa, dedykowana grubym i kręconym włosom. Kręconych co prawda nie posiadam, ale grube a i owszem. Czym się różni od klasycznej? Posiada dłuższe ząbki. Po przetestowaniu każdego dostępnego na rynku kształtu TT wiem, że ten, który posiada moja nowa szczotka, jest dla mnie najlepszy i zdecydowanie najlepiej leży w dłoni. Poprzednia (kkklik) bardzo często lądowała na płytkach w łazience.

A Wy posiadacie, używacie, też nie wyobrażacie sobie bez niej funkcjonowania? Kilka razy zdarzyło mi się nocować u kogoś i zapomnieć TT. Pamiętam jak zepsuty miałam wtedy poranek i jak męczyłam się z moimi włosami. Naprawdę uzależnia🙂

Ściskam!


 

IMG_0578 IMG_0585 IMG_0590 IMG_0591 IMG_0592 IMG_0594


 

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Tangle Teezer Thick&Curly

  1. Kat pisze:

    hej,
    Piszesz że są wszędzie i tak tanio, ja nie widziałam nigdzie😦 gdzie można je kupić? Niedawno zgubiłam swoją…

  2. Dream pisze:

    Uwielbiam czytać Twoje wpisy,to właśnie dzięki Tobie zdecydowałam ,że sama zacznę pisać😉 może odwiedzisz?
    dreams93xblogspot.com

  3. JM pisze:

    Ja nigdy nie miałam tej szczotki🙂
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

Skomentuj

