Nie mógł się powstrzymać. Wziął szarmancko jej dłoń jak gentleman /.

***

1

Święta, Święta i po Świętach. Nie wiem jak Wy, ale ja w ogóle nie odpoczęłam, ba – mam wrażenie, że wróciłam bardziej zmęczona niż przed. Pierwsza poświąteczna środa na uczelni była ciężka, bo jak tu wrócić do tego systemu, jak ma się wrażenie, że dzień wcześniej też się siedziało na tych zajęciach. Swoją drogą, studia magisterskie obfitują w iście ciekawe przedmioty, wspólnie z dziewczynami z roku tworzymy ranking najbardziej nudnych i nieprzydatnych, a prym wiodą: filozofia polityki (serio -.-) ; zarządzanie w położnictwie ; dydaktyka medyczna ; badania naukowe ; psychologia po raz setny (otyłość, alkoholizm, przemoc w rodzinie – same nowości słuchajcie …). Nie wiem jak już sobie tłumaczyć i motywować się do codziennego wstawania z łóżka. Miało być mało zajęć, a siedzimy od 9 do 16 dzień w dzień. Taki powrót do licencjatu, tylko zero nowej wiedzy, a jakiś poważny wsteczny.

W domu rodzinnym było super, trochę szybko, trochę mało czasu żeby spotkać się ze znajomymi, porozmawiać z rodziną. Co mieliśmy ze Stasiem zrobić, to zrobiliśmy – pojechaliśmy tam z misją specjalną, zakończoną sukcesem. Za tydzień rodzice przyjeżdżają na weekend do Białegostoku, więc nie ma tego złego.

IMG_0422

teraz każda wizyta u rodziców = wizyta u pana Pippo❤

IMG_0425 IMG_0446

Wyskoczyłam sobie na jeden dzień do Warszawy. Zatęskniłam za Vege Miastem, postanowiłam przejechać te 200km, żeby w końcu zjeść porządny obiad😀

IMG_0528 IMG_0529

oczywiście coś musiałam ze sobą przywieźć; w końcu mam świece z Bath&Body Works (padło na chyba najładniejszy zapach męski Mahogany Teakwood i świeży i delikatny Paris-French Daydream) i ten chodzący za mną od miesięcy rozświetlacz Soft&Gentle z Maca😉

IMG_0534 IMG_0541IMG_0542

Jakieś niebezpieczne pustki w kinie, i jakiś Smoleńsk na horyzoncie? Z braku laku poszliśmy ostatnio do kina na Deadpoola, wyszliśmy po 30 minutach. Cytując Stasia: na następny raz poważnie zastanowimy się, zanim pójdziemy na kolejnego Marvela. Serio kogoś ten film bawił? Bo ja siedziałam zła i kalkulowałam straty😀

Bardzo przyjemnie jest ostatnio, życie mi się trochę rozpędziło i momentami ciężko mi nad nim panować. Ale to taki pozytywne zmiany, plany, na które nie do końca miałam wpływ, chociaż? No i sezon na rower uważam za rozpoczęty – moja miejska klacz wypolerowana🙂 Trzymajcie się ciepło!

Garstka zdjęć z ostatnich dni:

IMG_0152

znowu czuję się jak staruszka ; <

IMG_0154 IMG_0237 IMG_0335 IMG_0354 IMG_0355

Studencka w Biedronkach!❤

IMG_0356 IMG_0467

❤❤❤

IMG_0470 IMG_0485 IMG_0501

sezon na obag rozpoczęty : )))

IMG_0504

Zapiekanka makaronowo-warzywna wjechała na stół : ) 

IMG_0546


Ale piękne❤

 

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Nie mógł się powstrzymać. Wziął szarmancko jej dłoń jak gentleman /.

  1. Koko pisze:

    Asiu, czy można Cię dodać do znajomych na filmwebie? Zawsze to ławiej znaleźć inspirację seansową, sugerując się oceną kogoś, kto ma chyba podobny gust, niż wielkich panów znawców😉

  2. Anula pisze:

    Asieńko skąd te jeansy i jaki to model (te z dziurami na kolanach)? Szukam w podobnym odcieniu
    Pozdrawiam

  3. aga1589 pisze:

    AAAA, jeżeli to to co myślę to serdecznie gratuluję❤!

  4. Anula pisze:

    Kochana! Gratuluję serdecznie🙂

  5. Ala pisze:

    Dawno nie zaglądałam na Twój blog, miło wrócić:) Czyżby te zmiany związane były z tym pierścionkiem na ostatnich zdjęciach? Jesli tak, to gratuluje ;))!

Skomentuj

