Oh, misty eye of the mountain below /.

***

Hej😉 Każdy student zrozumie to co teraz napiszę, a i Wy jak ze mną jesteście, sporo sesji mamy już za sobą – tym bardziej. No właśnie, powinnam się uczyć, a znajduję sobie coraz to nowe wymówki. Moje spostrzeżenie z ostatnich dni – im jestem starsza, tym mniej zapału, zaangażowania, chęci i chyba mój mózg przestał dostatecznie przyswajać? No i wiadoma sprawa – idą Oscary, a sesja zimowa to idealny czas na liczne wizyty w kinie i nadrabianie filmowych zaległości w domowym zaciszu. Czasu nie brakuje. Mamy w naszym mieszkanku kilka nowości, poza kwiatkami pojawił się u nas ekran, choć żadnego pakietu nie mamy wykupionego i bynajmniej nie chcemy. Wszystko co oglądamy to filmy/seriale/muzyka, włączamy na laptopie, sterujemy smartfonami, dzięki przystawce GoogleChromecast, dzięki której strumieniujemy multimedia. Wygodna sprawa i jak zwykle w przypadku technologicznych zagwozdek, ja na to nie wpadłam🙂

20160201_084746 20160201_084644

  • kilka filmów mam do polecenia, dużo ostatnio oglądamy, trochę kina wpadło:
  1. Zło – skandynawskie kino siada na psychikę, to wiedzą chyba wszyscy. Kolejna mocna pozycja, zaślepienie dyrekcji, brutalna rzeczywistość szkoły z internatem dla chłopców. Zero jasnych reguł, zero zasad. Masz inne zdanie? Nie możesz mieć innego zdania. Cały film bałam się o głównego bohatera, przeklinałam go w myślach, że robi to co robi. Prawda jest taka, że jedyny przeciwstawił się tej chorej hierarchii. Ten film to na serio Z-Ł-O. 9/10
  2. Pokój – historia sama w sobie przerażająca, ale chyba nic poza tym? Film uświadamia nieuświadomionym że taki problem istnieje. Podobały mi się przemyślenia małego chłopca, to, jak dziecko ma plastyczny mózg, jak wielka jest jego wyobraźnia – to jest tu niesamowite. Druga połowa filmu bardzo przewidywalna. 7/10
  3. Dziewczyna z portretu – Co mogę powiedzieć? Szokujący, szokujący i …. szokujący? REWELACYJNA rola Eddie’go Redmayne’a (myślałam że po Teorii Wszystkiego już aż tak nie zaskoczy, a tu proszę) . Zjawy jeszcze nie widziałam, ale jak dla mnie wręcz oscarowa. Bardzo realistyczna. Film momentami, nie wiem czy dobrze zrobię jak napiszę, ale obrzydliwy. Zniewieściały do granic możliwości. Orientacja seksualna leczona za pomocą elektrowstrząsów. Minuta po minucie zaczynamy doceniać czasy w jakich żyjemy. Piękne kostiumy. Rola żony głównego bohatera (czy też bohaterki) również bardzo dobra. Poświęcenie dla swojej duszy, dla, tak po prostu, poczucia się dobrze z samym sobą. Na sali kinowej siedział jeden mężczyzna, po seansie miał dziwny wyraz twarzy – w związku z tym nie polecam brać swoich facetów, a iść z koleżankami/mamą/teściową. 9/10
  4. Brooklyn – bez szału, mdła historia jakich wiele, kostiumy mogą ciut film obronić, ale skąd te trzy nominacje to nie wiem … 5/10
  • screeny z treningów. W styczniu przekicałam 115km, z czego jestem bardzo dumna, zwłaszcza, że słonecznie i sucho zawsze nie było, ba, czy było w ogóle poza ostatnim tygodniem tego miesiąca? W tym lub w kolejnym tygodniu dobijam do 15km ciągłego biegu i zaraz po tym wydarzeniu zabieram się za taki ogólny wpis o moim bieganiu, czyli co i jak, kiedy biegam, co jem, kiedy zaczęłam itd itd ; )))

20160120_162852 IMG_7644a Screenshot_2016-01-24-19-37-57 Screenshot_2016-01-31-19-05-39

  • czy można oduczyć się tęsknoty za domem rodzinnym?
  • operujemy drugą nóżkę kocurka, dokładnie 11 lutego. Trzymajcie kciuki🙂

20160127_140231

relax przed wizytą u weterynarza : D

20160127_150548 20160130_130224

  • i reszta zdjęć:

seans w domu, popcorn na swoim miejscu, na ekranie ‚Zło’

20160123_182750winny piątek😀

20160129_214247

20160129_214303

bardzo dobry nawilżacz 

20160201_090054 20160201_090223

bardzo fajna & wydajna maseczka z Douglasa

20151123_090437

mój mały burdelik : D

20160128_134942

pyszne są te batoniki, zwłaszcza smak waniliowy❤

20160129_095349

sesja zdjęciowa : D

20160129_221511

to ziemniaki, nie pszczoły😀

20160123_142153

 


W słuchawkach:

 

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Oh, misty eye of the mountain below /.

Skomentuj

