keep your head up high, beautiful . Wesołych Świąt!

***

Hej. Zrobiłam sobie kilkanaście dni przerwy od wszystkiego co wirtualne, starałam się mocno i wyszło bardzo na plus – jeżeli chodzi o moje samopoczucie, odhaczenie innych rzeczy, które odkładałam na bok pod pretekstem wiecznego wręcz permanentnego braku czasu. Trochę martwię się kilkoma rzeczami, które uparcie siedzą mi w głowie, na głowie, na ramieniu i na plecach, kiedy śpię. Boli mnie perspektywa podwójnej operacji mojego kotka, w takich sytuacjach człowiek dobitnie uświadamia sobie jak WIELKIM obowiązkiem jest posiadanie zwierząt. Oczywiście, nie jest to dla mnie żadne zaskoczenie, moje wszystkie wcześniejsze decyzje były zaplanowane i przemyślane – jednak taka operacja spada na chyba każdego jak grom z nieba, i pod względem psychicznym, jak i finansowym. No cóż, podobno dla naszego weterynarza to wręcz rutynowy zabieg, jak to zgrabnie ujął – podobno też kociaki radzą sobie z tym wyśmienicie i wylizują się, jak na nie przystało.

20151216_193217

Jestem obecnie w domu rodzinnym, zostawiłam moich chłopaków po raz pierwszy samych, daleko, daleko stąd. Podobno sobie radzą, podobno się asymilują i podobno Staś nie karmi Leona pizzą😀 Tak jak mówię – zwierzątko to takie trochę bardziej ‚obśierścione’ dziecko – pamiętajcie o tym, podkreślam to tym bardziej zważywszy na to, jaki mamy obecnie okres. Prezenty, obdarowywanie siebie nawzajem, i super – tylko nie prezentujmy sobie zwierząt, zwłaszcza bez obopólnej zgody.

1255-kot-to-nie-prezent-prosimy-o-udostepnianie slodki 800 na 600_0

Polecę też serial, jako że dobry ostatnio wpadł. Jestem tuż po obejrzeniu pierwszego sezonu serialu Fargo. Rewelacja. W trakcie oglądania łapiemy się za głowę, nie wierząc w to co widzimy. Martin Freeman (hobbitowy Bilbo Baggins) w roli życiowego nieudacznika, przez przypadek wpada na człowieka, który odwraca jego życie o 180stopni – niestety nie jest to pozytywna zmiana. Po raz kolejny potwierdza swój aktorski talent – kradnie ten serial po całości, w jednej chwili litujemy się nad nim, następnie mamy ochotę udusić go własnymi rękoma. Szereg totalnie dziwnych sytuacji, zbiegów okoliczności, morderstwa, banda ośmieszających się policjantów, momentami zero logiki. Billy Bob Thornton – kolejna fenomenalna rola, morduje z zimną krwią, nie ma w nim krzty empatii, człowiek bez sumienia, dobrze bawi się z policją w kotka i myszkę. Dawno tak dobrze nie bawiłam się w trakcie oglądania serialu. Już nie mogę doczekać się drugiego sezonu, który swoją drogą opowiada zupełnie inną historię.

13897814991 serial-Fargo2 Billy Bob Thornton in Fargo

Pozdrawiam Was ciepło, jak co roku – wszystkiego co najpiękniejsze, spokojnych Świąt, spędzonych z rodziną i najbliższymi, bez kłótni, bez wypominania sobie przeszłości, bez PRACY. Odpocznijcie i nie myślicie o niczym. Buziaki :*

PS: Następny wpis będzie o bieganiu! Napiszę o obuwiu, odzieży i akcesoriach przydatnych na jesienne i zimowe hasaniee ; ))


zgodnie ze starą tradycją: koszula – Promod ; spodnie – Zara ; torba – Aldo ; botki – Wojas, ja mam granatowe, dostępne tutaj: kkkkklik (uwielbiam je, prześmigałam w nich całą jesień. są bardzo wygodne. widziałam że Wojas ma teraz jakieś obniżki, niedługo i one powinny być przecenione, także polecam tym bardziej :))

20151220_14070620151113_081805 20151220_141129 20151202_150949ikea rządzi😀

20151213_144528 20151213_144612

plaża w grudniu? dla Leonka nie ma złej pory roku i miejsca na opalanie : ))

20151214_120258

moja poranna panorama z balkonu – uczę się od najlepszych😀

20151216_071708

część stasiowego prezentu – śliczna kosmetyczka z Oysho😉

20151219_141505IMG_4722 IMG_4723

wspaniały album! słuchamy w domu od rana do wieczora

20151219_141814

kulka Roger

IMG_20151219_151129


 

Uwielbiam tą reklamę! 0:55 – takie prawdziwe, pomimo bycia mokrym, obłoconym i wymęczonym – uśmiech nie schodzi z buzi. Trafiłam na ten film przypadkowo, jako że rozglądam się w końcu za zegarkiem, a POLAR M400 jest bardzo poważnym kandydatem🙂 Running is like meditation to me. Now I’m faster … & stronger.

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

