Ostatnie kichnięcie, ostatni rzut oka. | Rzeszów -> Białystok

***

Cześć. Teraz tak docelowo, już do tego prawie właściwego miejsca. Kiedyś uciekłam do Warszawy, przeżywałam to, jakbym co najmniej zwiewała do Australii (tutaj wpis przed wyprowadzką na studia sprzed czterech lat – kkklik). Teraz jestem starsza, bogatsza w doświadczenia wszelkiej maści, a i tak przeżywam. Jedna mała różnica – wtedy przeprowadzałam się do wielkiego, nieznanego mi wówczas miasta. Bez znajomych, bez rodziny, na studia – jako 19nasto-latka miałam rozpocząć nowy, inny etap w życiu. Teraz jestem w o wiele lepszej sytuacji, o wiele wiele lepszej i o ile wtedy się bałam i stresowałam, tak teraz nie mogę się doczekać : ))))

Tylko męczy mnie to ciągłe pisanie o przeprowadzkach, ciągle albo z mieszkania do mieszkania, albo z miasta do miasta. Pakowanie, niebieskie wory z IKEI (nie mogę już na nie patrzeć!), rozpakowywanie … Mam wielką nadzieję, że już nigdy nie będę musiała bawić się w wynajmowanie mieszkania, w przeprowadzanie, w wyprowadzanie, szukanie współlokatorów, którzy zaakceptują kota … Jestem za stara na takie zabawy, czas na zagrzanie miejsca na dłużej i stabilność i stateczność mieszkaniową😀

420km to nie koniec świata, na pewno nie zapomnę jak wyglądają moi rodzice i moje rodzinne miasteczko😀

droga2015-09-22 10.23.122015-09-22 09.43.552015-09-22 09.44.06 wojewodztwa

I to by było na tyle. Mam trochę deja vu, znowu Tata zawiózł mnie ze wszystkimi gratami do innego miasta, znowu zapchany bagażnik, jakby tego było mało – znowu na studia. Od kilku dni jestem już tutaj na miejscu u Stasia, od przyszłego tygodnia mam już pierwsze zajęcia. Tylko gdzie mój Leon? : (

PS: Mam tutaj na blogu kogoś z Białegostoku? Odezwijcie się! : ))))))


 

Garstka zdjęć z ostatnich dni, w większości z pobytu u rodziców (poza pierwszymi)🙂

Pałac Branickich:

2015-08-27 09.59.44 2015-08-27 09.59.55

uwielbiam te spodnie, wiem że się powtarzam, ale chodzę w nich teraz cały czas ; ja i moje relacje ze spodniami są różne, generalnie wolę sukienki i spódniczki, no ale, trafiłam na ideał, i to w Zarze, kto by pomyślał ; 

IMG_20150918_154301

+ stało się, kupiłam też brązowe😀

spodnie2015-09-18 14.26.58

domowe odświeżanie koloru🙂 uwielbiam te pianki, są tak proste w użyciu, czysta przyjemność

2015-09-18 15.47.27

o ósmej rano kurierzy zawsze przywożą same fajne rzeczy : )))) 

IMG_20150921_092002

najlepsza czekolada 

IMG_20150915_180413

zrobiłyśmy z Mamą tartę szpinakową z suszonymi pomidorami i serem feta, na kruchym cieście ; delicious

IMG_20150919_1637002015-09-19 16.30.57

leonki, dużo leonków

IMG_20150914_091537IMG_20150918_143025najlepsza pizza na podkarpaciu, pan Pippo😀

2015-09-16 15.15.25

jak za słodyczami jakoś konkretnie nie przepadam, tak FIG BARy to od kilku miesięcy moje ukochane batoniki, wegańskie dla zainteresowanych ; ja najbardziej lubię jagodowy i figowy, średnie relacje z malinowym/ też lubicie? jedliście?🙂

2015-09-18 15.48.26


Muzyka:

withi

 

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Ostatnie kichnięcie, ostatni rzut oka. | Rzeszów -> Białystok

  1. Basia pisze:

    Czy można prosić o przepis na tartę?

    • withi pisze:

      Hej, jasne🙂
      Więc tak: ciasto robisz według swojego przepisu, wszystko zależy jak dużą chcesz tartę, jakie proporcje (mąka razowa/pszenna). I później tak:
      – układasz ciasto na dno,
      – następnie dodajesz przysmażony szpinak z czosnkiem, na to pokrojone suszone pomidory, następnie ser feta z serem twarogowym – dość gruba warstwa,
      – i na to wszystko 3 rozbełtane jajka z przyprawami wedle uznania😉
      – to do piekarnika na 40 minut w 180st

  2. karola pisze:

    Na jakie studia idziesz Asiu?

  3. Monika pisze:

    Ty do Białegostoku, a ja z Białegostoku do Poznania! Już drugi rok w Poznaniu jestem, więc w Białymstoku pewnie będziemy się mijać🙂

    PS. Fajnie tak będzie czytać posty i oglądać zdjęcia z Białegostoku😀

    Pozdrawiam

  4. Lila pisze:

    Asia i jak ten zapach Chloe? Pamiętam że bardzo lubiłaś klasyczny zapach, podobny do tamtego?
    Dla kogo ten Hugo Boss? Kojarzy mi się z moim byłym facetem…
    Pozdrawiam i powodzenia na nowym etapie. Pisz dużo😀

    • withi pisze:

      Nawet podobny, ale nie tak ładny jak klasyka, niestety. Wiadomo – jakaś tam innowacja, ale jednak klasyczny Chloe jest nie do pobicia. Oczywiście ja już nie mogę go na sobie czuć, bo mi słabo po tylu latach, ale bardzo dobrze go wspominam.
      Hugo jest Stasia🙂
      Dziękuję i również pozdrawiam😉

  5. An pisze:

    Leon jest uroczy do bólu!
    Szkoda że uciekłaś tak daleko ale cóż , pozostaje mi życzyć Ci wszystkiego dobrego, bo zasługujesz na dużą ilość szczęścia🙂
    Świetne te spodnie,sa ciągle w Zarze? Całuje!!

Skomentuj

