kącik wszechświata

***

Hej. Ostatnie dni mogę krótko podsumować: dużo kina, dużo dobrego jedzenia, dużo osób, przy których czuję się dobrze, dużo śmiechu & uśmiechu. Dużo wspominania i sentymentalnych rozterek, ale ja to ja – nie potrafię (i nie chcę?) zmienić siebie i tego, że im bliżej wizja przeprowadzki, a tym samym wyprowadzki z Warszawy, tym bardziej się rozczulam i przeżywam. Najchętniej zwinęłabym się jak małe, ciepłe burrito w jakiś fajny kocyk i tak sobie leżała i myślała, ale nie dzisiaj, jeszcze nie teraz. Teraz muszę się pakować … znowu! … segregować, rozdawać, wyrzucać, przebierać. Powinnam to zacząć robić, wiem. Zamiast tego jeżdżę sobie po Warszawie na rowerze, wjeżdżam w przeróżne uliczki i zakamarki, do których nie dotarłam przez te cztery lata. Wpadł mi tym samym pomysł na wpis, a mianowicie mogę podsumować te cztery lata spędzone tutaj, dajcie znać czy chcecie? Był wpis tego typu, ale po dwóch latach i pamiętam, że został bardzo dobrze odebrany. Piszcie co o tym sądzicie🙂

Na czym ostatnio byłam w kinie? Wpadł m.in nowy film Woodiego – Nieracjonalny mężczyzna i powiem szczerze, że uplasował się mniej więcej pośrodku w moim osobistym, allenowym rankingu. Historia profesora, którego poznajemy w trakcie kryzysu, albo wieku średniego, albo po prostu emocjonalnego. Jak to często bywa (przynajmniej tak sobie myślę) facet topi swoje żale w alkoholu, rozkochuje w sobie studentki i planuje po cichu małe morderstwo, aby na nowo wrócić do świata żywych i odzyskać zapał do życia i pisania. Końcówka mocno w stylu Allena, całość na plus🙂

Kilka ostatnich dni spędziłam w Białymstoku. Byliśmy m.in w parku linowym Fasty (kkklik), wybraliśmy się na trasę średnią i jako że był to nasz pierwszy raz … łatwo nie było. W połowie miałam dość, chciało mi się beczeć z bezsilności, ale tu był mały haczyk – nie mogłam odpuścić i zejść, trzeba było trasę ukończyć. Fajny, godzinny wysiłek. Obudziłam dawno nieużywane mięśnie, zwłaszcza ramion. Polecam🙂

DSC_4968park-linowy-fast-park-rozrywka1

Za kilka dni jadę na wstępny egzamin na studia magisterskie. Nie wiem co mam powtórzyć, nie wiem co mam czytać, jest fajnie. Nie ma nigdzie żadnych wytycznych, wywnioskowałam więc, że nie trzeba nic powtarzać? W sumie ile położnictwa nauczyłam się przez te lata, tyle wiem i potrafię, nic innego w tym momencie nie wsadzę i nie upchnę w moim rozleniwionym od wakacji mózgu, także powiedzmy, że idę na żywioł😀 Standardowo: trzymajcie kciuki🙂

Lubię wpadać pod samochody, zbierać zgubione uśmiechy z chodników, częstować innych cząstką optymizmu. Nie potrafię się teraz szeroko nie uśmiechać, to grzech. Może ktoś to potrafi racjonalnie wytłumaczyć, nie wiem czy to możliwe, czy mi się wydaje, ale czy można z każdym dniem być jeszcze bardziej zakochanym? Jest jakiś limit? To się gdzieś kończy? /❤❤


 

Zapraszam na garstkę zdjęć i od razu zaznaczam, że będzie trochę jedzenia😀

Vege Miasto kilka razy:

2015-08-06 15.08.46 2015-08-07 12.39.10 2015-08-07 12.42.05 2015-08-07 12.58.51

dylematy w Mohito, wybrałam zielony sweterek – ma piękne rozcięcie z tyłu, a jako że ja jestem kurdupelkiem, to dla mnie to swetero-sukienka 

2015-08-12 11.29.212015-08-14 10.33.00

Kupiłam i wszamałam w drodze do domu. W moich żyłach za dużo ostatnio masła orzechowego😀

2015-08-19 11.04.152015-08-18 12.11.14

sukienka jest z Unisono, naszyjnik kwiatki niżej i koraliki wyżej – H&M, sandałki – Wojas

2015-08-12 12.58.58s

Zgodnie z tradycją: nowy rok akademicki = nowy kalendarz bez którego czuję się jak bez ręki. Te z EMPIKU z QuoVadis lubię i posiadam od kilku dobrych lat😉

2015-08-09 16.02.11

W trakcie najgorszych upałów ratowałam się takimi cudami. Poniżej skład, sok w trakcie przygotowań i efekt po. W trakcie zmieniłam koncepcję i akurat w tym poniższym nie ma mleka sojowego, zamiast niego jest zimna woda. Aha i do tego idą jeszcze kostki lodu😉

2015-08-11 16.49.08 2015-08-11 16.54.51 2015-08-11 16 7IMG_20150806_095437IMG_20150816_1412492015-08-19 12.57.47-2

Flow Food w Białymstoku:

2015-08-18 13.29.56

Bułka z masłem w Białymstoku i pyszne panini <3 

2015-08-16 12.59.02


Muzyka:

withi

 

 

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „kącik wszechświata

  1. Madzia pisze:

    Asiu zdradzisz ile masz wzrostu? ☺

  2. Lila pisze:

    Jasne że chcemy taki wpis! Sama za rok przenoszę się dowarszawy, stąd będzie to dla mnie bardzo pomocne.
    Asiu powiedz czy ta błękitna sukienka to nowa kolekcja? Wyglądasz w niej obłędnie!
    Pozdrawiam, lila

  3. Mniam, mnm o smaku masła orzechowego? Też bym zjadła całą paczkę na raz🙂 Park linowy nie jest dla amatorów, więc jak sobie poradziłaś to gratulacje!

    • withi pisze:

      Teraz już wiem że dla osób mało aktywnych fizycznie to na bank nie jest dobry pomysł. Ja pomimo że na swoją kondycję nie mogę narzekać, trochę się wymęczyłam. Ale fajna zabawa, mimo tego strachu i przerażenia. Można być z siebie dumnym jak jest się już na ziemi😉

  4. Madz pisze:

    Twoje wpisy, zawsze na tak:) A ja właśnie wybeiram się do kina na ‚nieracjonalnego..’🙂

  5. Renia pisze:

    Asiu, oczywiście, że chcemy post podsumowujący mieszkanie w Warszawie🙂 Powodzenia na egzaminie! A skąd ta ładna biała koszulka?😉

Skomentuj

