OBag Lazurowa + trochę Chorwacji

***

Hej. Jesteśmy już w Chorwacji. Kilka dni przed wyjazdem w końcu wpadła mi w ręce mała, acz piękna rzecz, która teraz idealnie pełni swoją rolę. Jest to torba, o której chcę krótko wspomnieć i do której zakupu przymierzałam się chyba z rok, jak nie dłużej … ale jak to często bywa – zawsze były inne wydatki. Nie jestem torebkoholiczką, nie mam żadnych kolekcji torebek – mam tylko te, które lubię i noszę. Dokładnie są to cztery torebki. No ale tutaj przepadłam. I wiecie – cieszę się że tyle zwlekałam z zakupem, wcześniej przymierzałam się do pudrowej różowej, ale wtedy w ofercie nie było jeszcze koloru, który ostatecznie wybrałam. Jak tylko zobaczyłam go na żywo, wiedziałam że innego nie chcę. Podoba mi się jeszcze drugi nowy kolor, a mianowicie atramentowy. Obie wersje kolorystyczne, pudrowy róż i atrament, wrzucam niżej:

Blog o modzie dziecięcej DwaRazyW kołobrzeg 176

A ja zdecydowałam się na śliczny lazurowy kolor, czyli szary błękit, albo jak kto woli – sprany niebieski/dresowy niebieski. Taki mój w 100%. Zobaczymy jak torebka będzie się sprawdzać na dłuższą metę. To moja pierwsza OBAG. Już czuję że wakacje należą do niej😉

Obecnie tak jak pisałam jestem już w Chorwacji, odpoczywamy, kąpiemy się, leniuchujemy. Za nami trasa Warszawa -> Rzeszów -> Chorwacja. Widoki, pogoda, morze są piękne, cała Chorwacja budzi we mnie wspaniałe wspomnienia, uwielbiam tu wracać. Do zobaczenia za dwa tygodnie (jak będę miała możliwość, to jeszcze dodam jakiś wpis w trakcie pobytu), trzymajcie się ciepło i nie dajcie się upałom. I apel do wszystkich posiadaczek obag’ów – koniecznie piszcie jakie kolory posiadacie i jak się sprawdzają!🙂


IMG_20150729_153345IMG_20150729_153526Zrzut ekranu 2015-07-29 o 17.10.27IMG_2422Zrzut ekranu 2015-07-29 o 17.07.38IMG_24652015-07-23 13.12.062015-07-23 18.43.592015-07-25 14.48.37 IMG_20150725_144153


withi

 

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her . i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „OBag Lazurowa + trochę Chorwacji

  1. BeeMammy pisze:

    A ja mam pytanie na ktorym zdjeciu torebka ma najbardziej rzrczywisty kolor? Bo zupelnie inaczej wyglada jak ja trzymasz a inaczej na zdjeciu na plazy np

    • withi pisze:

      Hej. Najwiarygodniej kolor wygląda na czwartym zdjęciu od dołu. Na zdjęciach na plaży świeciło słońce, tam był nieco jaśniejszy.

      Pozdrawiam, Asia

  2. Ania pisze:

    PRzypadkiem trafiłam na Twój post z obagiem, przymierzam się do kupna mojego pierwszego, bardzo podoba mi się właśnie w kolorze lazurowym:)czy z perspektywy czasu jesteś nadal zadowolona z torebki i koloru??coś się z nią dzieje??dzięki z góry za odpowiedź i pozdrawiam

    • withi pisze:

      Hej. Wciąż jestem zadowolona z tej torby, ba – planuję zakup kolejnej. Jest jedna rzecz do której mogę przyczepić się po roku użytkowania – kolor organizera w środku. Ja mam ten neutralny, niestety – widać na nim różne brudne ślady, niby nie można go prać w pralce – ja wrzuciłam na pranie ręczne, a i tak wciąż jest brudny. Dodatkowo w środku jedna kieszonka zaczęła mi się pruć. Ale jak widać są to małe defekty. Następną OBAG planuję zakupić z organizerem i uchwytami w kolorze czarnym🙂
      A tak to nic więcej – uwielbiam te torebki😉

  3. Ewelina pisze:

    Super zdjęcia z Chorwacji. Widać, że pogoda dopisała🙂 Hmm… a błękitna torba świetnie komponuje się z kolorem Adraityku.

  4. Markton pisze:

    Ta Torebka wygląda super:)

  5. Monika pisze:

    Ale piękne widoki!
    Poproszę oddzielny wpis o Chorwacji! Wypoczywaj po ciężkim roku!
    Pozdrawiam🙂

  6. kinga pisze:

    Czesc, dopiero teraz przeczytalam twoj wpis nt. problemow z cera, wpis z zeszlego roku. Jestem ciekawa jak dzisiaj wyglada sytuacja?

    • withi pisze:

      Hej. Chodzi Ci o wpis przed kuracją izotretynoiną? Obecnie jestem dwa miesiące po skończonej kuracji, myślę że za jakiś czas napiszę jakiś update jak to teraz wygląda. Póki co buzia jest czysta, tylko przed okresem coś małego się pojawia, ale to sprawa oczywista, uzależniona od gospodarki hormonalnej. Jednak minęło za mało czasu żeby mówić że kuracja w pełni się powiodła. Myślę że potrzebuję jeszcze kilku miesięcy żeby napisać coś konkretnie🙂

  7. 159 pisze:

    Też rozważam zakup takiej torebki w przyszłym roku, zwłaszcza po obejrzeniu całej oferty (możliwość dokupienia uchwytów, organizerów itp.)😀
    Można wiedzieć, gdzie zamawiałaś swoją torebkę?

    • withi pisze:

      Ja moją kupiłam stacjonarnie w ‚o my bag’ w Blue City. W Polsce możesz kupić obag właśnie tam (wyspy są w kilku galeriach handlowych w Polsce) albo na stronie fullspot. Pierwotnie tam zamówiłam, ale wycofałam zamówienie ponieważ czekałam prawie miesiąc na dostawę:/
      To że możesz modyfikować wygląd torebki to zasadniczy plus.🙂

Skomentuj

