Bronisz się, siejesz wiatr, myślisz: jestem tak młody /.

***

Hej. Jak tam Wasze wakacje, jakie plany, wybieracie się gdzieś? Ja póki co wróciłam na chwilę do rodzinnego domu, siedzę, leżę, latam po okulistach, zrobiłam sobie kilka dodatkowych jazd, bo wypada w końcu zacząć korzystać z samochodu … -.- W między czasie udało mi się zarezerwować pokój na wakacje – tegoroczne spędzimy na jednej, chorwackiej wyspie, tak bardzo nie mogę się doczekać, tak bardzo chcę już popływać w Adriatyku!

Poza tym czas leniwie leci do przodu, pierwszy raz tak wolno, jak nigdy. Ciężko się przestawić po szybkim okresie, jaki mam za sobą.

Przy okazji, że mamy wakacje i o moich planach pisałam – polecę Wam dość pomocną aplikację, nazywa się AIRBNB (https://www.airbnb.pl/). O co chodzi? Planujecie wyjazd do jakiegoś konkretnego miasta, nie uśmiecha Wam się opłacanie drogich hoteli – wchodzicie, szukacie, wrzucacie filtry i znajdujecie mnóstwo ciekawych miejsc, mieszkań, pokoi. Aplikacja jest sprawdzona przez bardzo dużo osób, wiele z nich mówi, że odkąd ją odkryli – nie skorzystali i nie skorzystają już z usług biur podróży. Co prawda Chorwację zarezerwowałam w nieco inny sposób, ale nocleg w Wiedniu znalazł się bez problemu. Ceny są fajne, kontakt z ludźmi też szybki i sprawny. Mnóstwo z nich (w przypadku Wiednia) to studenci, którzy po prostu wynajmują swoje pokoje, nierzadko baaaaaaaaaaaardzo ładne, w baaaaaaaaardzo gustownych budynkach. Aplikacja jest dostępna też na telefon – polecam sobie wejść i poprzeglądać, a nuż coś Wam wpadnie w oko😉


 

2015-07-14 09.09.502015-07-03 12.58.18 2015-07-06 11.39.18-2 2015-07-06 12.02.14

Czego najbardziej będzie mi brakować w Białymstoku? Krowarzyw ; (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

2015-07-07 12.49.18 IMG_20150706_1932152015-07-10 11.09.202015-07-10 12.55.00

zauważyłam jakiś niepokojący blond na mojej głowie, czas skorygować naturę😀

2015-07-11 12.26.08

ja sprzątam, on nadzoruje *.*

IMG_20150711_122305

jaglanka & tofucznica we FlowFood w Białymstoku ; ))

IMG_20150706_193304


 

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Bronisz się, siejesz wiatr, myślisz: jestem tak młody /.

  1. Markton pisze:

    Bardzo fajnie że dzielisz swoimi przemyśleniami od serca. Świetny artykuł i zdjęcia:)

  2. Koko pisze:

    Postanowiłam „przemówić”, żeby powiedzieć, że bardzo lubię czytać Twojego bloga. Trafiłam tu jakieś 2 miesiące temu z wątku izotekowego i muszę przyznać, że sprawiasz wrażenie baaaardzo pozytywnej osoby🙂 Często pisałaś, że nie wiesz, skąd się biorą Twoi czytelnicy, co ich właściwie tutaj zatrzymuje i w sumie trudno odpowiedzieć – niby to tylko krótkie przemyślenia, relacje z życia i zdjęcia, ale bije z tego jakieś ciepło, optymizm, które każą tu wracać😉 Pozdrawiam!

    • withi pisze:

      Hej. Dziękuję za tak miły komentarz! Masz rację, o niczym szczególnym tu nie piszę, ale taki też był zamiar – trzeba trochę swojego życia zostawić mimo wszystko dla siebie. Ale cieszę się że przyciągam pojedyńcze osoby, a co najlepsze – że zostaję one ze mną na dłużej🙂
      Ściskam! Pisz częściej🙂

  3. KATE.k pisze:

    Aaa Asia co to za okulary?

  4. KATE.k pisze:

    Moje plany na wakacje? Praca, i może może jakiś tydzień pod koniec sierpnia, ale gdzie to jeszcze nie mam pojęcia. Obydwoje jesteście słodcy!
    Świetna muzyka. Buziaki!

  5. Linn pisze:

    AIRBNB też znam, dużo osób polecało, a sama zamierzam wykorzystać już w listopadzie🙂 Miłych wakacji Asiu !

Skomentuj

