Na niebie naprawdę nic się nie dzieje #

***

Hej. Co tam u Was? Większość już pewnie ma wakacje, kolejna część jest w trakcie sesji, a mała garstka z nas, przed ostatnim, praktycznym egzaminem w szpitalu. Moim odziałem będzie blok porodowy, z którym zmierzę się bliżej końca, aniżeli początku tygodnia, także keep your fingers crossed. Wsparcie fizyczne & psychiczne w postaci Stasia jest obecne, książki są, uczę się dzielnie, dlatego musi być dobrze. Wbrew pozorom bardzo szybko uciekły mi te, cztery, studenckie lata. Pamiętam sam początek studiów, przeprowadzkę do Warszawy, totalne zagubienie. Teraz wszystko wydaje się tak oczywiste i naturalne.

Z innych spraw: zapisałam się na 25 bieg Powstania Warszawskiego. Siedziałam wytrwale do północy i stało się – pobiegnę moją pierwszą dziesiątkę i to w tak, podobno, magicznym biegu. Sama godzina, czyli 21:00 jest bajkowa, nie mówiąc o powodach, okazji i celu tego biegu. Powoli dobijam do 15km ciągłego biegu i OBIECUJĘ że jak to osiągnę, to pojawi się tutaj wpis o moich relacjach z tym sportem.

2015-06-27 11.47.31

Kilka ogłoszeń parafialnych:

* zapraszam na zakupy do działu Sprzedam: kkkkklik

* zapraszam do pokochania mojego facebook’owego profilu, będę stokrotnie wdzięczna: kkkkklik

nowy, świeżutki numer

2015-06-19 14.35.51 2015-06-20 18.08.29

Ah to leonowe życie na krawędzi😀

2015-06-26 08.14.052015-06-26 08.17.20

klasycznie Vege Miasto:

2015-06-20 15.58.202015-06-26 13.04.29 2015-06-20 18.08.012015-06-26 11.24.5811406966_860154454050259_2087199429988799066_nMad Max – rewelacja. /Nawet jeżeli na pierwszy rzut oka sądzicie że i gatunek i opis nie jest dla Was, nie martwcie się – zostałam do kina zaciągnięta przez Stasia siłą i wymyśliłam sobie po-seansową rekompensatę po, za stratę czasu … a jednak … nawet ja jestem oczarowana. Dobre, mocne kino. Bez konkretnej fabuły, za to efekty i muzyka – miażdży/

2015-06-20 11.43.38

kluska❤

2015-06-24 12.13.31s


 

UWIELBIAM oba poniższe teledyski  ; ))))))

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „Na niebie naprawdę nic się nie dzieje #

  1. asdfghj pisze:

    i jak asia? zdalas?

  2. Monika pisze:

    Asiu, trzymam kciuki, powodzenia na egzaminie.
    PS. I jak zawsze muzyką trafiasz w mój gust😀

  3. xoxo pisze:

    hej, już wiesz jaki oddział? mieliście też egzamin teoretyczny z całych studiów? u mnie wyglądało to tak, że dzień przed egzaminem losowałam oddział, a w dniu egzaminu pacjentkę, więc nieco inaczej niż na UW🙂

    • withi pisze:

      Tak, losowanie było w piątek, od poniedziałku do czwartku są egzaminy. Pacjentkę losujesz w dniu egzaminu rano, potem sprawujesz nad nią opiekę przez 4 godziny, następnie bronisz swojego procesu pielęgnowania i jesteś odpytywana, po tym wszystkim zostajesz położną🙂
      Nie UW tylko WUM🙂

      • xoxo pisze:

        To właściwie podobnie sam egzamin wyglądał jak na moim uniwersytecie, tyle że ja dyżur sprawowałam nad pacjentką do 7 do 13 i po tym wszystkim broniłam procesu pielęgnowania, byłam odpytywana. Tylko ja wylosowałam patologię ciąży. Szukasz teraz pracy w zawodzie czy idziesz na mgr do Białegostoku, czy jedno i drugie? Pozdrawiam koleżankę po fachu🙂

      • xoxo pisze:

        Nie wiem czemu nie moge odpowiedzieć na Twoj ostatni komentarz, dlatego pisze pod tym🙂 ja teraz będe na drugim roku mgr, pracuję w Gabinecie Ginekologiczno-Położniczym, ale z mojego roku mnóstwo osób pracuje w Profamilii, tam teraz powiększyli oddział i mają deficyt personelu🙂

  4. KATE.k pisze:

    No i oczywiście czekam na wpis o bieganiu🙂

  5. KATE.k pisze:

    Hej Asia, na wstępie życzę Ci powodzenia! Będę trzymała kciuki, w końcu dobrze mieć znajomą, która jest położną. Fajne wyglądacie ze Stasiem.
    I jak wszystko dobrze pójdzie to zobaczymy się na biegu. Zapisałam się, też siedziałam do północy, i jak nie wyjadę to wezmę udział. Całusy! :***

  6. Renia pisze:

    Asiu, powodzenia na egzaminie! Fajnie, że chociaż wiesz jaki oddział… myślałam, że o tym dowiadujecie się w dniu egzaminu. Fajna para z Was😉 A co to za śliczna sukienka w kwiaty?

    • withi pisze:

      Dziękuję! To, na jakim oddziale masz egzamin, musisz wiedzieć wcześniej, choćby dlatego, żeby w dniu egzaminu zgłosić się do konkretnego szpitala i na konkretny oddział, inaczej być nie może😉 W dniu egzaminu losuję pacjentkę.
      Sukienka jest z Zary, jednak kupiłam ją jakieś dwa lata temu, więc nie jest już dostępna😦

Skomentuj

