Stawiam . [kropkę]

***

Krzyżują się w Tobie prawdy i marzenia, światła i ciemności, doprowadzają do skrajnych emocji. A mi się tylko kręci w głowie. Skąd tyle gwałtowności? Mogę przesypywać przez palce bzdury, które wymazują uśmiech, a potem zbudować z nich zamek na brzegu kałuży. / Chmury jak cukrowa wata kleją mi palce. Ciekawe jaki kolor jutro będą miały moje oczy? Robi się spokojnie i lekko – będą błękitne.

Teorie szokowe przybliżają gwiazdy i zakopują uprzedzenia. [marzy mi się zrobienie komuś śniadania do łóż-ka] I nawet jeśli czasem uczucia się skraplają … bycie człowiekiem jest piękne.


 

Co tam u mnie?

* ostatnia sesja prawie za mną, wszystkie egz teoretyczne, czyli psychiatria, rehabilitacja & ginekologia – passed. Przede mną jeszcze egzamin praktyczny w szpitalu. Moje poobgryzane i paskudne skórki u paznokci świadczą tylko i wyłącznie o solidnych dawkach stresu, który ostatnio dość bezczelnie psuł moje samopoczucie i burzył wewnętrzną harmonię -.-

* w międzyczasie biegam, teraz już staram się na mniej niż 10km w ogóle nie wychodzić, ale wiadomo – organizm raz pociągnie, a raz nie. W dodatku mam śliczne paznokcie ‚biegacza’ i szukam dobrego podologa w Warszawie, dajcie znać jak kojarzycie jakiś gabinet, który robi pedicure leczniczy

* no właśnie, wypada ogarnąć te pazurki, bo sezon sandałkowy się zaczął, w związku z czym wyposażyłam się w dwie pary butów z Wojasa. Uwielbiam ten sklep. Uwielbiam ich buty. Zresztą, jak tu już ze mną jesteście, to wiecie że mam ich już trochę. A ta letnia kolekcja to ahhh, same wspaniałości

2015-06-13 12.27.32 2015-06-13 13.36.58

* wszystkie pieniądze wydaję na ubrania sportowe, jak z tym skończyć?

* no ok, na sukienki też …

* i na Leonka. Apropos kota – Leon miał ostatnio zapalenie spojówki. Poszłam z nim do weterynarza w Warszawie. Za wizytę, na której pan doktor posłuchał kociakowi tętna, zmierzył temperaturę, zakropił oko, dał mi te krople, zapłaciłam 80zł. Dodam, że krople są na receptę, nazywają się Difadol i kosztują 10zł -.- Kocham warszawskie przebitki, juhuuu !😀

* w zeszłym tygodniu siedziałam kilka dni w domu – zapomniałam jak jest tam fajnie. Nie trzeba o niczym myśleć, lodówka zawsze pełna, obiadek zrobiony, wszystko pod ręką, extra sprawa. Boję się tych 430km, i tak tak, wiem że inni mają i gorzej i dalej do rodziców i domu. Wiem to wszystko, ale i tak się trochę boję. Taka już jestem😉

* co zaobserwowałam (i wcale mi się to nie podoba) po skończonej kuracji izotretynoniną i na 95% łączę to właśnie z nią? Powiększyła mi się wada wzroku … sic, teraz się cieszę że odłożyłam w czasie tą operację laserową i posłuchałam lekarza – z perspektywy czasu uważam że była to jedyna słuszna decyzja. A operację i tak zrobię, choć im bliżej tym mam większe obawy. Tak sobie myślę, czy nie byłby to dobry prezent od siebie dla siebie za skończone studia? Hmm hmm

* niedługo się wyprowadzam, w dodatku wprowadzam w moje życie minimalizm, jakkolwiek dziwnie to brzmi, stąd pozbywam się wszystkiego, co zalega i jest ciężkie, żeby nie kursować z tym na trasie Warszawa-Białystok. Kto chętny i zainteresowany, odsyłam do działu sprzedam kkkkkklik

* trochę zdjęć:

2015-06-14 08.40.24-1 2015-06-14 13.11.55 2015-06-17 09.22.15IMG_20150612_133008 2015-06-18 10.02.232015-06-11 17.46.56

spotkanie na szczycie ^.^

2015-06-11 18.16.24 2015-06-12 09.32.15


* piękny teledysk, piękne Volvo, piękny kawałek:

* nie wiem na czym to polega, ale Pitbull jest dobry do biegania😀

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Stawiam . [kropkę]

  1. alicja_wro pisze:

    Asiu, gdzie zakupiłaś ten jasnoróżowy chodniczek z frędzelkami???

  2. Anni pisze:

    Kiedy wpis o bieganiu?😦 Czekam i czekam

  3. Karolaa pisze:

    Dawno nie było tutaj Twojej szynszyli. Ona została w domu? Lubią się z kotem?😀

  4. Karolaa pisze:

    Śliczne te buty! Asia powodzenia na ostatnim egzaminie.
    Pozdrawiam

  5. Monika pisze:

    Ale śliczne sandałki🙂
    A co Asia, zamierzasz magisterkę w Białymstoku robić?

Skomentuj

