mam 23 lata

***

5

 

I wanna leave my footprints on the sands of time , know there was something that, something that I left behind

Beyonce – I was here

Strasznie dużo, tak bardzo dużo. Na dzień dzisiejszy powiem tylko, że jestem bardzo szczęśliwa, zakochana, kochana, a zapytana o to, ile mam lat, muszę się dłuższą chwilę zastanowić. To już jest mało istotne, choć urodziny uwielbiam i świętuję, a maj z reguły podsumowuję hasłem: i po pieniądzach. Dalej muszę pokazywać dowód jak kupuję wino, dalej zdarza mi się być mentalnie dzieckiem, a tu poważnym wypada być, usamodzielnić się ponoć trzeba, dzieci rodzić i śluby brać, bo to tak dużo lat już, tak seriously się robi. Serio?

Dziękuję Wam za wszystkie piękne i szczere życzenia😉

+ mam najwspanialszego Chłopaka na świecie, bez którego jest szaro, buro i ponuro ;-*

PS: Zapraszam do polubienia mojego bloga na Facebooku – KKKLIK. Będzie mi bardzo, bardzo, baaaardzo miło. A w najbliższym czasie zrobię tam dla Was konkurs, także stay patient ; )


23maja zrobiłam Mamie przedwczesny prezent z okazji Dnia Matki. maj to zdecydowanie najpiękniejszy miesiąc, mówcie sobie co chcecie ^.^

29

obiad w VegeMieście

2015-05-21 13.21.07IMG_20150522_202529Bez tytułuIMG_20150524_190203

<333333

IMG_20150524_190320

Rzesza na dwa dni :)) zdjęcia, lekarze, badania, czyli same poważne sprawy

IMG_20150524_155908IMG_20150525_165417IMG_20150525_165501

Leon zainteresowany przyszłością naszego kraju, z zaciekawieniem obserwuje debatę

20150521_195157

Byliśmy ze Stasiem na obiedzie w greckiej restauracji Meltemi, którą mam niemalże pod nosem. Wnętrze restauracji jest przepiękne. Chyba nigdy nie byłam w stricte greckiej restauracji, stąd była to jakaś nowość. Bardzo zwracam uwagę na wnętrze, a tam jest ono genialne – wszystko upozorowane tak, aby miało się wrażenie, że jest się na statku. Błękit + biel. Zdjęć nie zrobiłam, ale pożyczyłam sobie z Zacisza Kuchennego. Ja jadłam zupę szparagową, jako że trwa sezon na szparagi, oraz faszerowanego bakłażana – zupa pycha, bakłażan ok, choć sama robię lepszego. Staś wcinał to samo, tylko później wziął jakąś rybę. Z głową!😡 Fajne, rodzinne miejsce. Tutaj macie menu i stronę restauracji: kkklik

1 2 2015-05-23 15.02.34

A dla mamy takie pyszności:

IMG_20150520_150439


Niech mi ktoś wskaże artystę, którego w dzisiejszych czasach posłucha całe Wembley? No właśnie … W 86′ publiczność dała radę i zawstydziła Freddiego😉

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „mam 23 lata

  1. rakija pisze:

    Jeszcze masz 10 lat być mentalne dzieckiem:) te śluby dzieci itp to dopiero gdy 32 a nie 23latka:))))

  2. karolina pisze:

    asiu, mogę poprosić o odpowiedź na maila? chciałam się Ciebie wypytać o chirurga, u którego usuwałas osemki, gdzie to bylo (moze na nowogrodzkiej?), jak on sie nazywal, ile to wszystko trwalo, jak zalatwianie tego wyglada od poczatku do konca. Wczoraj okazalo sie moja osemka rosnie poziomo i moj dentysta sie tego nie podjal. Tez studiuje w Warszawie wiec bylabym wdzieczna jakbys w mailu ‚przeprowadzila’ mnie przez ten proces, bo bardzo sie stresuje.
    Pozdrawiam i mam nadzieje,ze mi odpowiesz🙂 milego dnia🙂
    karolina.kowalska77@o2.pl

    • withi pisze:

      Hej, odpiszę Ci tutaj na szybko – ja ósemkę usuwałam w Rzeszowie u dr. Blajera. Drugą też będę miała u niego usuwaną. Także chyba nie pomogę😦

      A co do czasu – usuwanie trwało dwie minuty, później gojenie u mnie było fatalne, bo miałam suchy zębodół, trochę na własne życzenie, więc rana goiła mi się jakieś +/- 2 tygodnie, a powinna kilka dni. Jeżeli ósemka rośnie poziomo to żaden dentysta tego nie dotknie, to już typowo chirurgiczna sprawa, także zapytaj może w warszawskim wątku na wizażu o dobrego chirurga szczękowego, wiem że kilka dziewczyn tam o to pytało.

  3. Wobec pisze:

    No i Leon :DDDDD
    Kolejny powód na częste wizyty😀

  4. Wobec pisze:

    Cześć Asia. Byłam kiedyś w Meltemi na rodzinnym obiedzie i potwierdzam – wystrój piękny, jednak greckie jedzenie to nie jest to co najbardziej lubię, podejrzewam że patrząc na duże il. mięsa Twoje też nie😀 Ale w środku jest pięknie, potwierdzę.
    W ogóle to wszystkiego co najpiękniejsze! Jestem z Tobą od kilku lat i co roku w maju składam Ci życzenia, a widzę że Ty tego szczęścia nie potrzebujesz, bo je po prostu masz. Jestem zazdrosna, ale sama sobie na to wszystko zapracowałaś. Lubiętu przychodzić i relaksować się z kawą w ręce, czytając Twoje posty. Są zawsze pozytywne, choć pozytywnie zawsze i u CIebie nie może być, to nierealne. Mimo wszystko zawsze piszesz tak, że chce się tu wracać i wracać.
    Niedługo będę w Warszawie. Chciałabym się z Tobą zobaczyć jak nie masz nic przeciwko. Napiszę maila🙂

    Pozdrawiam i ściskam!

    • withi pisze:

      Racja, grecka kuchnia obfituje w mięso, ale i w warzywa i owoce, także każdy wege człowiek coś tam dla siebie znajdzie.
      Dziękuję za życzenia!
      Pisz na maila w sprawie spotkania, z przyjemnością ;)))

  5. Renia pisze:

    Asia, wszystkiego najlepszego!😉 Jedno mnie tylko zastanawia😛 Jesteś rok starsza ode mnie, a kończymy studia w tym samym roku, jak to możliwe?😉

    • withi pisze:

      Hej, dziękuję za życzenia!
      Pisałam już o tym wielokrotnie – na własne życzenie moje studia trwają cztery lata, a nie trzy😉

Skomentuj

