tylko, że

***

Słowa staniały. Rozmnożyły się, a straciły na wartości. Są wszędzie. Jest ich za dużo. Mrowią się, kłębią, dręczą jak chmary natarczywych much. Ogłuszają. Tęsknimy więc za ciszą. Za milczeniem. Za wędrówką przez pola. Przez łąki. Przez las, który szumi, ale nie ględzi, nie plecie, nie tokuje.

Ryszard Kapuściński

Nie udaję, że tego nie było. Miałam prawo być zdenerwowana. Teraz jestem z powrotem, w wyprasowanym świecie, gdzie z górek zbiega się w dwie minuty, a błękit horyzontu jest bledszy i mniej skrywa tajemnic. Za każdym razem to były takie dni, takie godziny, kiedy wszystko zmieniałam, przestawiałam, koloryzowałam. Projektantka serca. Każdego maja było tam trochę pusto, tak, jakby ktoś to zaplanował, po cichu wszedł do mojego pokoju kiedy spałam i ukradł coś z mojego środka. Zawsze myślałam, że można rozebrać kogoś z jego emocji, tak, jak zostawia się płaszcz w brudnym holu. To nie jest takie proste. Podobno też nie może być zbyt dobrze, podobno jest to niebezpieczne. Zawsze mówi się o pewnym niedosycie, tylko po to, żeby w konsekwencji uniknąć rozczarowania. Nie wierzę, nie słucham, nie przytakuję. Uważam że czasami trzeba dmuchnąć na szczęście, pomóc, popchnąć do przodu, albo chociaż zrobić to coś, o czym niepoprawnie jest myśleć. Myślę że maj to odpowiedni miesiąc na pobudkę. Myślę, że musicie mi zaufać.

PS: Zapraszam do polubienia mojego bloga na Facebooku – KKKLIK. Będzie mi bardzo, bardzo, baaaardzo miło😉

Standardowo zapraszam na kilka zdjęć:

walczyliśmy z Leosiem i odnieśliśmy sukces – mój dzielny kocurek *.*

2015-05-19 17.07.10

17maja byłam na teście Coopera, w 12minut wpadło 2325m😉

IMG_20150517_151026 IMG_20150518_211436 IMG_20150520_150148

2015-05-18 07.22.11

moja bransoletka Kwiat Kobiecości ; jest piękna i wdzięcznie przypomina o corocznej cytologii (kklik)

IMG_20150520_160554


withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „tylko, że

  1. Karolaa pisze:

    Asia, na kogo będziesz głosowała w wyborach w niedzielę?

    Uwielbiam Ciebie i Leona!❤❤

  2. eli pisze:

    I wszystkiego co najpiękniejsze!!

  3. eli pisze:

    Cześć Asia, też biegałam w teście ale w Krakowie i miałam niecałe 2km,a to to sukces jak na mnie :] dzięki Tobie robie cytologie od zeszłego roku, podobnie jak Ty w okolicach urodzin. Ważna sprawa.

  4. A pisze:

    masz błąd interpunkcyjny w tytule

  5. Anulka pisze:

    Uwielbiam Kapuścińskiego. Wszystko jest tak mądre ze musiałam kilka razy przeczytać żeby zrozumieć😀

    LEO jest niesamowity , boże co za kot. Nie potrafiłabym być przy nim poważna😀

    Asia co to za piękna kurtka jeansowa? Bardzo dobrze w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam Ania ,

Skomentuj

