Kiedyś byłaś bardziej. Jesteś o wiele mniej bardziej.

***

– Proszę, poczęstuj się winem – rzekł bardzo grzecznie Szarak Bez Piątej Klepki.
Alicja spojrzała na stół, ale nie zauważyła na nim nic prócz herbaty. Powiedziała więc:
Nie widzę tu żadnego wina.
– Bo go wcale nie ma – rzekł Szarak.
– Wobec tego częstowanie mnie winem nie było z pańskiej strony zbyt uprzejme.
– Przysiadanie się tutaj bez zaproszenia nie było zbyt uprzejme z twojej strony.

1900015_553368248134330_7454997427663417853_n


Hej😉

Kilka dni temu pierwszy raz, chyba nie skłamię jak napiszę że w życiu … złamałam 10km ciągłym biegiem, jestem potwornie z siebie dumna, a kolejne wyjście i pobicie samej siebie o kilkanaście sekund, przypieczętowało mini sukces. Póki co godzina do pobicia jeszcze przede mną, jak pewnie słusznie sobie mniemam, stanie się to w najbliższym czasie. Na dzień dzisiejszy 10km – 1g:01m:55s. (jeżeli chcecie wpis stricte o bieganiu to dajcie znać, mogę coś takiego stworzyć)

Po dotarciu pod mieszkanie wyglądałam i czułam się mniej więcej tak (swoją drogą piękne uczucie):

20890_895856507143027_7424937748581440899_n

Dnia 20 maja będę po OSTATNICH zajęciach, w tym wypadku praktykach na rehabilitacji. Zostają trzy pisemne egzaminy i jeden egzamin praktyczny w szpitalu. Szok jak to leci. Szok jak przeleciały te, w moim przypadku, cztery lata. Wspaniała, choć ciężka szkoła życia.

Kilka tygodni temu na jednych zajęciach była u nas Ida Karpińska z fundacji Kwiat Kobiecości. (http://kwiatkobiecosci.pl/). Dlaczego o tym piszę? Tylko dlatego, że w końcu dotarła do mnie bransoletka, a ja przypomniałam sobie o tym, że miałam tylko tutaj wspomnieć – dziewczyny, zróbcie sobie raz w roku taki prezent urodzinowy i idźcie na cytologię. Badanie kosztuje grosze, trwa kilkanaście sekund, a może w odpowiednim czasie, nie przesadzę jak napiszę, uratować po prostu Wasze życie. Jako że powoli zbliżają się moje dwudzieste-trzecie urodziny, myślę że to idealna okazja żeby o tym wspomnieć i po cichu wierzę że zachęcić Was do takiego małego zobowiązania wobec samej siebie- sama od dwóch lat wykonuję cytologię w okolicach połowy maja, i wiem, że będę się tego trzymać do końca życia.

W zeszłym tygodniu byliśmy na przedpremierze filmu Wiek Adaline kkklik, który w piątek miał swoją oficjalną polską premierę. Sam film to całkiem dobra bajeczka i twór dość kreatywnej wyobraźni, aczkolwiek scenografia i kostiumy – coś przepięknego i choćby z tego względu polecam wybrać się do kina. Tematyka bardo zbliżona do B.Buttona i jego cudownego odmłodzania i ‚przystojnienia’😉 Jako że w kinach pustka, że aż smutno, to z braku ciekawszego repertuaru – idealna okazja żeby popodziwiać śliczne fryzury Blake Lively😀

Blake-2-467

PS: Fajny weekend. Weekendy są zawsze fajne : ))))

To tyle, buźka😉

2015-05-11 18.33.282015-05-16 18.33.12-2IMG_20150517_095720 2015-05-12 07.45.17-2 2015-05-13 08.45.28

wyprawa na Okęcie i moje pierwsze 10km❤

IMG_20150511_200402 IMG_20150511_2004562015-05-16 18.50.49IMG_20150517_1112562015-05-13 07.16.38


+ zapraszam na moją playliste:

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Kiedyś byłaś bardziej. Jesteś o wiele mniej bardziej.

  1. Alicja pisze:

    Jak to 4 lata? PRzeciez studia pierwszego stopnia trwaja 3?:)

  2. Anulka pisze:

    + Bardzo lubię Twoja playliste :DD

  3. Anulka pisze:

    Ty Asia, pięknie wyglądacie razem ze Stasiem. Powiem Ci że ja w tym roku pójdę pierwszy raz na cytologie, obiecuję ci to tutaj i dotrzymam obietnicy😛

    I bardzo chce wpis o bieganiu!
    Miłego tygodnia, pisz często😛

  4. bardzo ciekawy blog🙂

  5. Ewa pisze:

    Cześć Asia, wyglądasz pięknie!
    Cytologie robię i tez zachęcam do tego wszystkie moje znajome. Ważna rzecz. Pozdrawiam!

    • withi pisze:

      Dziękuję!
      Super, trzeba zachęcać i przypominać, zwłaszcza najbliższe nam kobiety, czyli mamy, siostry, ciocie, przyjaciółki😉

Skomentuj

