drugie Mel by Melissa i dlaczego nie polecam kupować jasnych butów z tej firmy

***

Hej. To blog podpowiedział mi, że dokładnie rok temu w maju stałam się posiadaczką pierwszych Melissek, a raczej butów ich młodszej siostry – Mel by Melissa. W tym roku, jakoś tak intuicyjnie, postanowiłam zaopatrzyć się w drugie, wierzę że nie tak feralne jak pierwsze, balerinki z tej rodziny. O co chodzi? O to tylko, że nie polecam JASNYCH Meliss, chyba że chcecie w nich pośmigać może z miesiąc, jak ja w mojej pierwszej parze. Dlaczego?

[    Tu dla przypomnienia post i moja wielka radość, tuż po zakupie pudrowych balerinek: kkkkklik   ]

Co się stało potem? Po kilku dniach używania po bokach pojawiły się czarne przebarwienia, nie wiem sama jak to nazwać. Wygląda to w każdym razie bardzo nieestetycznie. Nie wiem kiedy pojawiły się te przetarcia. Byłam wściekła, bo:

a) nie mogłam tego niczym zmyć (zmywacz, gumka do mazania, płyny wszelakie – wszystkiego próbowałam)

b) okazało się że to nie tylko mój problem … znalazłam w jakimś melissowym wątku wypowiedzi wielu dziewczyn, które również w krótkim czasie nabawiły się takich przetarć

Jak Melisski wyglądają obecnie? Tak jak poniżej, leżą w szafie i chyba czas je wyrzucić. Po miesiącu noszenia …

2015-05-11 15.04.31 2015-05-11 15.05.28 2015-05-11 15.05.47

Mądra głowa Asia postanowiła tym razem nie popełniać tego błędu, kupiłam więc czarne, klasyczne, zakryte Melissy. Obecny model posiada śliczne serce z przodu, pachną oczywiście gumą balonową, są ultra wygodne, eleganckie, ale nie tylko – pasują do wszystkiego. Te obecne kupiłam w jednym warszawskim salonie Barakuda. Buty polecam, ale na pewno nie w jasnych odcieniach.

2015-05-11 15.02.24addd1eebe718666e59854174fad9147b 2015-05-11 15.02.47IMG_20150512_152029

Nawet kocio zachwyca się zapachem ;-D

2015-05-11 14.12.32-1


 

Chyba że jest nadzieja i ktoś z Was ma jakiś pomysł jak pozbyć się tych brzydkich przetarć? Będę bardzo wdzięczna, tymczasem zmykam – miłego dnia, pozdrawiam😉

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „drugie Mel by Melissa i dlaczego nie polecam kupować jasnych butów z tej firmy

  1. Basia pisze:

    No i znalazłam sposób na jasne melisski🙂 zmywacz do hybryd semilac🙂 polecam moje kremowe są jak nowki🙂

  2. Miałam je dziś zamawiać, ale jednak bardziej podobają mi się w pudle niż na nogach.

  3. bywalechaha pisze:

    a nie lepiej było zareklamować te beżowe? to jest produkt jak każdy inny, a przy reklamacji wymienili by na nowe

    • withi pisze:

      Gdybym tylko miała paragon, to pewnie zrobiłabym to, co zasugerowałaś.
      Z drugiej strony – wymieniliby na nowe i miałabym powtórkę z rozrywki.

  4. Ewa pisze:

    Piękne są te buty, obydwie pary. Chociaż te czarne bardziej w moim stylu. Wygodne są? Gdzie je kupujesz?😀
    Buziaki🙂

Skomentuj

