the memory of running

***

“You have to learn to look at someone you truly adore through eyes that really aren´t your own. It´s as if a person has to become another person altogether to be able to take a hard look. Good people protect people they love, even if that means pretending that everything is okay.”

Człowiek musi się nauczyć patrzeć na uwielbianą osobę cudzymi oczami. To tak, jakby trzeba było stać się zupełnie inną osobą, żeby móc uważnie się przyjrzeć. Dobrzy ludzie chronią swoich ukochanych, nawet jeśli oznacza to udawanie, że wszystko jest w porządku.

Ron Mclarty – The memory of running


Hej. Jestem wykończona. Dzisiaj po nocnym dyżurze na ginekologii poleciałam na 8 na zajęcia. Wróciłam i rzecz jasna poszłam spać. Tak około 13 dzwoni do mnie Pani ze sklepu brafitterskiego, a nasza rozmowa wyglądała mniej więcej tak:

Pani ze sklepu: Dzień dobry, dzwonię żeby powiedzieć Pani, że biustonosz został naprawiony przez producenta i może Pani w końcu po niego przyjechać😉

Asia: Ale o co Pani w ogóle chodzi?

-.- W ogóle nie wiedziałam o co chodzi, a zanim mój mózg przyswoił i zrozumiał, trochę czasu minęło. Po takich nocach zawsze nie wiem co się dzieje, gdzie jestem, nie lubię i nie potrafię spać w dzień, z tego tytułu później wychodzą takie inteligentne rozmowy w moim wydaniu. Podziwiam WSZYSTKICH którzy pracują w zmianowym systemie i normalnie funkcjonują. I polecam najnowszy odcinek Kuby Wojewódzkiego z Biedroniem😀

Jest 16, właśnie wstałam i zmykam do pracy :)))))))))) Extra, juhuuuuuuuuuuu

PS: Ile śpią Wasze koty? Mój przesypia tak 20 godzin dziennie i zaczynam się trochę niepokoić … Może ma kocią cukrzycę albo depresję? (w sumie to nie wygląda na kota z depresją …)

2015-04-10 12.42.48IMG_20150410_093859

testuję prezent od taty😉

IMG_20150410_124239

nowa mysz z kocimiętką przyciąga

IMG_20150411_165253IMG_20150413_185820

noce na ginekologii … #windaKarowa

2015-04-13 22.27.28

49 u/min ;< ?

IMG_20150411_173843 IMG_20150411_192809

śpi sobie misio i coś mu się śni, ciekaw co? pewnie jakieś kotki :D 


Trochę muzyki, przy której bardzo dobrze mi się biega:

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „the memory of running

  1. eli pisze:

    Asiu mój kot tez tyle śpi, nie masz się czym martwić! Powiem Ci że pracuję w systemie zmianowym i wiem o czym mówisz, po nocy w pracy jestem zombie i cały następny dzień mam beznadziejny, nic konkretnego nie mogę zrobić, mało odsypiam, także doskonałe Cię rozumiem. Podobno można się przyzwyczaić. Podoba mi się Twoja nowa fryzura, wyglądasz bardzo młodziutko🙂

    Fajnie ze odkryłam Twój blog, bardzo lubię tu zaglądać. Buziaki!

    • withi pisze:

      Podobno można … też o tym słyszałam. Ja każdy dzień po nocce mam niemalże wyrzucony z kalendarza, nic konkretnego wtedy nie robię tylko się snuję po domu jak właśnie – zombie ;D
      Ostatnio starsza pacjentka na oddziale do mnie: Pani to taka młodziutka jest, taka śliczna, takie różowe policzki … pewnie ma Pani 18 lat? : O O O Ostro pojechała😀

  2. Adrianna pisze:

    A co do kotów, to te zwierzaki kojarzą mi się głównie ze spaniem i jedzeniem, więc to chyba normalne. A czy 20h to normalne? Tego to nie wiem😀

  3. Adrianna pisze:

    Asiu jaki masz temat pracy licencjackiej? Świetna muzyka do ćwiczeń, już sobie zgrałam, dzięki🙂 Gdzie pracujesz o ile możesz napisać?

    Pozdrawiam!

  4. Laura pisze:

    Jak Ty żyjesz przy takim tętnie?😛
    Mój kot tez tak dużo śpi, u nich to chyba normalne. Nie masz się czym martwić. Trzymaj się!🙂

Skomentuj

