mam to w środku / coś się we mnie bez przerwy trzęsie

***

Uporałam się ze wszystkim, radzę sobie, jestem dzielna i samodzielna. Życie mnie w ogóle nie przytłacza, oh dear – to ja wprawiam je w zakłopotaniem i delikatny rumieniec na policzku. Panuję przecież nad sytuacją, jestem taka poukładana i taka perfekcyjna. Nie lubię siebie takiej, ale cóż począć, chyba duszę trzeba pociąć? Zastanawiam się tylko ile można tak ciągnąć, czy życie na wiecznej bradykardii nie doprowadzi mnie ostatecznie do szaleństwa? Czy można żyć z uderzającym czterdzieści-razy-na-minutę sercem? Co zrobić, jak to przyśpieszyć? Magnez łykam garściami, sport uprawiam, skaczę, płaczę, a serce swoje. / Dałam mu nawet czas. Tylko się głupie zakochało, a nie przyśpieszyło … Jestem w kropce. Kardiologicznej.

Jak ktoś zna jakiś sposób, który działa, stawiam kawę,.. Ciastko też. Dwa ciastka?


Ładna dzisiaj Warszawa, tak słonecznie i ciepło. Jadłam wczoraj najpyszniejszą szarlotkę na świecie (po szarlotce mojej mamy) w Polce u Madzi Gessler. Coś obłędnego, jak będziecie w okolicy Świętojańskiej to koniecznie, koniecznie – rekomenduję ;) Uzależniłam się też od daktyli w nieprzyzwoitych ilościach + soku z wyciśniętego grejpfruta i pomarańczy – to moje codzienne must have obecnie. Jak piję taki sok, to od razu mam uczucie, ala + 100 do zdrowia😀 Wiem .. złudne, ale cóż

2015-03-17 10.20.31SAM_013112015-03-17 11.35.372015-03-17 07.47.30

Jak nie wiem co na obiad, to odpowiedź jest prosta *.*

2015-03-17 12.04.30

Kupiłam ‚Dziewczyny wyklęte’, siedzę, czytam i gubię czas

2015-03-17 12.56.49

Do jutra (18.03) w SuperPharm L4L jest za 40zł! Także lećcie szybko. Przykładowo ja ostatnio kupiłam za bodajże 80zł -.- Teraz przynajmniej mam zapas😉

2015-03-17 15.49.12

Są cudowne, już chyba znalazłam mój ulubiony zapach (dla spostrzegawczych poniżej jest x2)

IMG_20150314_210020

leżą dwa misie

IMG_20150314_210507 IMG_20150314_210720


withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „mam to w środku / coś się we mnie bez przerwy trzęsie

  1. Bojarek pisze:

    A co zrobic z niskim ciśnieniem i „normalnym” ciśnieniem w granicach 90…Lekarze z krwiodawstwa za każdym razem grożą mi dyskwalifikacją ale się im nie daje!🙂
    W mojej rodzinie taki puls to norma, a nikt nie ma żadnej wady

    • Bojarek pisze:

      Miało byc : „normalnym” PULSEM w granicach 90🙂

    • withi pisze:

      Najwidoczniej w Twoje rodzinie urokiem jest wysokie tętno, u mnie niskie😦 Przy czym ja lecę równo, bo ciśnienie mam też niskie – z reguły 90/50 + to niskie tętno … Jeszcze żyję i chodzę, wiec chyba szybko nie padnę😀

  2. eli pisze:

    Cześć Asia, czytam Cię od dłuższego czasu pamiętam że już kiedyś wspominałaś o tym tętnie. Słuchaj robiłas ekg i echo serca? Ja kiedyś miałam bardzo nierówne tętno, często miałamwrażenie że mi zaraz serce wyskoczy, tak waliło, poszłam na ekg i wszystko się wyjaśniło. Dostałam od lekarza leki, generalnie zmieniłam tryb życia, teraz jest prawie dobrze.

    A poza tym to bardzo lubię Twojego bloga :))
    Cieszę się że teraz tak dużo piszesz, mam co czytać i oglądać przede . Pozdrawiam

    • withi pisze:

      Właśnie koleżance niżej odpisałam – ekg robiłam, echa nie. Czy na echo przypadkiem nie trzeba mieć jakiegoś skierowania? W sumie to nie wiem, może i trzeba zrobić … A ekg miałam robione, żadnych tabletek nie dostałam, więc najwidoczniej lekarz uznał że nie ma potrzeby i że to nic groźnego, przynajmniej tak mówił

      Dziękuję i również pozdrawiam😉

  3. Ewa pisze:

    Hmmm. . . Przychodzi mi na myśl magnez i sport, kawa może? Nie wiem Asiu, byłaś z tym sercem u lekarza?
    Co to za plaszcz?
    Ładnie w Warszawie, u nas w Gdańsku tez pięknie się się powoli robi, całusy!

    • withi pisze:

      Płaszcz jest z Mango😉
      Byłam u lekarza, jasne. Miałam robione EKG, wyszło 45 u/min, pani dr powiedziała mi że to ponoć taki mój urok. Tak naprawdę to niskie tętno sama sobie zdiagnozowałam, jak miałam praktyki na patologii ciąży – koleżanki mierzyły mi na każdym dyżurze i utrzymywało się w tych granicach czyli 40-45 u/min.
      Magnez łykam, sport uprawiam😦

Skomentuj

