Remind me, why do you love the world. Madly #

***

” będę płakać coraz gorzej,
aż napłaczę całe morze

Więc przestanę już mówić, przestanę wszystko. Końcówką myśli rzeźbię ostatnie oddechy na szybie, one same układają się w słowa. Jak myślisz czy bez ust można oddychać?
Mam pustkę, uśmiech nieznajomej, zimną dłoń na ramieniu. Od bogactwa wrażeń uginają się nadgarstki, oczy palą czystym złotem. 


Dobry wieczór, stęskniłam się.

Z małych dla świata, a ogromnych dla mnie powodów nabawiłam się nowych zwyczajów – chyba nauczyłam się nie-nudzić, a to garstka wszechświata zaledwie, a jaki ogrom dla mnie. To, że mam to wszystko w zasięgu swoich chęci  i mojego nienasycenia, że mogę wyciągnąć ręce, pobiec przed siebie, próbować, smakować, pytać i szukać odpowiedzi, lub kolejnych pytań, gubić się i odnajdywać. TO, że trzymam w rękach kolejny dzień i czuję jak leniwie przeciąga się w moich palcach, jak kot, który czeka by go pogłaskać. Obiecałam sobie, że nie zatracę tego wszystkiego, obojętnie jak brutalna będzie dla mnie rzeczywistość. Chwieję się na tym niepewnym gruncie, nie wiem co jest kilka kroków dalej, ale zaciskam zęby i chyba daję radę. /

Układ hormonalny jest dla mnie bezlitosny. Dawno nie miałam takich huśtawek nastroju, oddam wszystko za odrobinę harmonii w tej kwestii (i dobrego ginekologa, który nie leczy wszystkich problemów tabletkami antykoncepcyjnymi -.-). Potrzebuję słońca w potężnych dawkach bo zeświruję do końca …

niżej moja nowa sukienka, jest cała z bawełny, luźna, bardzo wygodna i już rozkminiam czy nie kupić drugiej takiej samej, bo coś czuję, że to będzie sukienka najbliższych miesięcy na bank, a potem będę żałować. sukienka jest z Zary, ja mam rozmiar XS, a wciąż jest luźna, więc polecam zmierzyć – kkkklik

2015-03-11 13aaa2015-03-10 09.34.53IMG_20150310_204030 IMG_20150311_163215 IMG_20150312_133218


withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Remind me, why do you love the world. Madly #

  1. Alicja pisze:

    Super jest ta sukienka, też ją mierzylam i chyba się skuszę🙂 Asiu, mam do Ciebie takie pytanie, jak siebie widzisz po studiach, w sensie wolalabys zostać w Warszawie czy wyjechać jeszcze do całkiem innego miasta?

    • withi pisze:

      Polecam, bo jest naprawdę bardzo wygodna🙂 Wiesz co, ciężkie pytanie – lubię Warszawę, ale trochę mnie zaczyna męczyć, to raz, a dwa – nie jestem stworzona do związków na odległość, więc przeprowadzka do Białegostoku też wchodzi w grę i jest jedną z opcji, no ale to się okaże za jakiś tam czas😉
      Czemu pytasz?

      • Alicja pisze:

        Czytam Cię od dawna, kiedyś przerobiłam WSZYSTKIE posty od samego początku, więc czasami czuję się tak jakbym miała znajomą, która nie wie o moim istnieniu, a ja czytam o jej życiu😀 Pytam, bo też za niedługo stanę przed takim wyborem – zostać w mieście studenckim (którego z całego serca niestety nienawidzę), wracać bliżej domu albo wyjechać jeszcze do całkiem innego miasta, trudny wybór🙂

        • withi pisze:

          Według mnie, jeżeli nienawidzisz tego miejsca (a co to za miasto tak z ciekawości?) to nie ma sensu w nim zostawać … Jak masz złe wspomnienia to tym bardziej – to wszystko wpływa na jakość życia, a jak już nic nie będzie Ciebie tam trzymało, to nie widzę większego sensu. Ja polecam przeprowadzkę do innego. Powrót do domu to też nie zawsze jest dobry pomysł😉

    • Alicja pisze:

      Łódź…😉 Zostać na pewno nie zostanę – nic mnie tu nie trzyma. Pewnie będzie tak, że przeprowadzimy się z chłopakiem do dużego miasta które jest nieco bliżej nas, a atmosfera tego miejsca też jest zupełnie inna🙂

  2. Ewa pisze:

    Tez jestem w trakcie szukania dobrego ginekologa. Sukienka świetna, bardzo dobrze w niej wyglądasz🙂

  3. Marcela pisze:

    Asiu skąd torebka?

  4. Paulina pisze:

    dziś Cię podziwiałam, ale nie zdążyłam powiedzieć, że super sukienka! piszę więc teraz🙂

Skomentuj

