too much, too loudly

 

***

8.03.2015

dzień kobiet

Hej Kobieto, jesteś śliczna, mądra, kochana – bądź sobą zawsze, w każdej jednej sytuacji. Bądź dzielna i odważna. Dbaj o siebie i o swoje zdrowie. Badaj się regularnie, rób cytologię raz w roku, jako prezent na swoje urodziny. Realizuj swoje marzenia, przeobrażaj je w cele, sprawdzaj się w tym, co jest Twoją pasją. Kochaj i dawaj z siebie wszystko osobom, które są tego warte i które są ważne dla Ciebie. I zawsze, ZAWSZE się uśmiechaj.

Jesteś piękna jak jesteś sobą ♥

beautiful-tulips-44054

Słodki, pierdząco-słodki dzień, ale jaki ważny i jaki słoneczny. Wyżej taki mini apel ode mnie – dla Was, moje wspaniałe i piękne czytelniczki.

Miłego tygodnia Wam życzę i zostawiam z garstką zdjęć! Trzymajcie się pięknie😉

PS: Miałam dzisiaj straszny sen, po którym obudziłam się ze łzami w oczach … Śniło mi się że przyszłam na zajęcia z Leonem (nie wiem dlaczego) i musiałam usiąść w pierwszej ławce. W pewnym momencie usłyszałam takie miauknięcie, patrzę a tam Leon z tyłu stoi i patrzy na mnie, na zasadzie: ej, nudzi mi się, chce mi się jeść. Prowadząca zajęcia podeszła do niego i kilka razy kopnęła go tak mocno, że mały wyleciał na korytarz. Podbiegłam do niego, a on leżał nieprzytomny, uderzyłam tą kobietę i wtedy się obudziłam … Co się okazało … Leon stał nad moją głową i miauczał o żarcie.


 

 

Zapraszam na trochę zdjęć:

20150308_110413

Mam najukochańszego chłopaka na świecie, który spełnia moje wszystkie marzenia🙂 Dostałam kojec moterhood, a co to znaczy?😀. . . nic, tylko tyle że będzie mi się bardzo embrionalnie spało🙂 #motherhood

1412937704 IMG_20150307_214449

Leon pilnuje mojej nowej odżywki😉 Po x-lashu czas na Long4Lashes😉

IMG_20150308_072456

moja nowa sukienka z H&M🙂

20150308_133542

Nowe woski WoodWick – są wspaniałe … Yankee trochę mi się przejadły, dobrze że Świat Zapachów postanowił sprowadzić je do Polszy. Mam jeden zapach na oku, jak wypróbuję i będzie tak piękny jak w opakowaniu, to kupuję największą świecę. Przy okazji – knot w świecach wykonany jest z drewna i przy paleniu wydaje odgłos palonego drewna w kominku <3333

IMG_20150303_153455

Oglądamy nową Madzię Gessler🙂

IMG_20150307_082849

po ciężkim i pracowitym tygodniu – niedzielny koci relax

2015-03-08 08.27.53

a w biedrze wywęszyłam jakiś obłędny zapach żelu Palmolive. Albo jestem opóźniona, ale … nigdy go nigdzie nie widziałam . Pięknie pachnie❤

20150308_115847

IMG_20150301_17005820150308_11041620150308_123737 IMG_20150304_203753

pycha 

Bez tytułu

Znacie koty, które udają chleb (kkkklik)? Oto mój dzisiejszy wypiek:

20150308_142755

***

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „too much, too loudly

  1. Ewa pisze:

    Cześć Asia, ciekawa ta olbrzymia poduszka, napisz czy wygodna? To poduszki dla kobiet w ciąży Świetna sprawa, Lubie spac na boku, myślę że może być bardzo przydatna.
    Mój facet też spełnia moje wszystkie marzenia, piękne uczucie mieć kogoś obok. A powiem Ci ze byliśmy wczoraj na obiedzie w Vege mieście – dzięki za polecenie, tam jest wspaniale!
    Miłego dnia!!

    • withi pisze:

      Bardzo wygodna, ale trzeba się przyzwyczaić. Ja generalnie nie lubię spać na poduszkach, wolę na płasko, ale myślę że za jakiś czas się przestawię. Jeżeli to było pytanie to tak – skierowane dla kobiet w ciąży i po porodzie – ułatwiają karmienie😉
      Super że Ci tam smakowało, teraz śmigaj do Krowarzyw😉
      Pozdrawiam, dzięki😉

  2. Frankly speaking pisze:

    Cześć Asia🙂

    Pięknie wyglądasz🙂 A kiedy pokażesz nam aktualizację swojej listy filmowej?😉 Ja w tym roku poszłam w Twoje ślady i też podjęłam wyzwanie filmowe🙂 Co oglądasz ostatnio ?🙂

    Pozdrawiam🙂

    • withi pisze:

      Heej, dziękuję🙂
      Filmy ciągle oceniam na moim koncie na filmwebie: http://www.filmweb.pl/user/withi_as , ale na kartce też wciąż zapisuję🙂 Ostatnio w końcu obejrzałam Piękny umysł, a z lepszych to na pewno Snajper i francuska komedia Za jakie grzechy, dobry Boże?, którą polecam😉
      A Tobie co tam wpadło?

      • Frankly speaking pisze:

        Piękny umysł to fantastyczny film, widziałam go jeszcze w gimnazjum i do tej pory pamiętam🙂 Ja za to wczoraj obejrzałam po raz pierwszy Nietykalnych🙂 Jeżeli zaś chodzi o nowości kinowe to serdecznie polecam Body/Ciało, kolejny w kolejce jest zaś Kopciuszek – taka miła odmiana od „poważnego” kina.

        Pozdrawiam

  3. Wobec pisze:

    Dzięki za życzenia i wzajemnie. Muszę Ci powiedzieć że masz piękną cerę teraz, ten lek działa cuda. Moja siostra też go brała i pocieszę Cię, że u niej efkty utrzymują się cały czas, a jest już dobre cztery albo i pięć lat po kuracji. Tak czy siak wszystko Ci służy.
    Ta sukienka to obecna kolekcja? Nie kojarzę jej, a h&m bardzo lubię i często tak chodzę
    Leon mężnieje ^___________^
    Pozdrawiam i wysyłam całusy

    • withi pisze:

      Dziękuję Ci bardzo, mam nadzieję że i mnie efekty zaskoczą tylko i wyłącznie pozytywnie😉
      Sukienka z obecnej kolekcji, jest jeszcze wersja biała + granatowe paski – długo się zastanawiałam którą wziąć🙂 i pewnie skończy się na tym, że wrócę po drugą … -.-
      Pozdrawiam😉

  4. Lila pisze:

    Hej Asia, świetny i pozytywny wpis, no poza tym snem😦 Czasami śnią nam się takie głupoty. A Leon jest już bardzo duży! Ile on ma?
    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. Pięknie wyglądasz, naprawdę promiennie : – )
    Dzięki Tobie mam motywację żeby ruszyć się i zrobić cytologie, urodziny tuż tuż tuż. Buziak!

Skomentuj

