Master! I have to learn how to keep smell /.

***

Święta, Święta i po Świętach. Tyle przygotowań, ubieranie choinki, szukanie i dumanie nad prezentami, a to tylko kilka dni, kilkanaście godzin i po wszystkim. Jak Wasze Święta, jak prezenty? W Rzeszowie w końcu dzisiaj pojawił się śnieg, więc można powiedzieć że pogoda się zbuntowała na te wszystkie, atakujące zewsząd nagłówki: mamy wiosnę a nie zimę/ Wielkanoc, a nie Boże Narodzenie … i zrobiło się biało.

Wybitnie długo siedzę w domu rodzinnym, tak długo że zaczynam tęsknić za Warszawą. Leon został przez te kilka dni wymiętoszony i wymiziany za wszystkie czasy, mam wrażenie że to on bardziej chce wrócić do stolicy i swojego świętego, kociego spokoju. Wspominałam Wam że mały miał mieć zabieg sterylizacji, no i owszem, zabieg odbył się dokładnie tydzień temu. Jak dostał zastrzyk usypiający to miałam łzy w oczach, potem pani weterynarz założyła kocurkowi mini wenflon, zabieg trwał łącznie +/- 1,5h z wybudzaniem. Po wybudzeniu Leon obijał się o ściany, wyglądał jak narkoman i ciągle tylko spał/lizał ranę. Teraz, tydzień po, już jest wszystko ok, ale spadł mu apetyt, co w jego przypadku jest dość niepokojące. Grunt że coś tam je, szkoda że tak niewiele.

Jeżeli chodzi o moje prezenty, to poza kosmetykami, słodyczami jak zwykle, dostałam dwa, godne uwagi, tj zapas mojego osobistego (no, prawie :D) zapachu, którym pachnę od kilku lat, czyli Lancome – La vie est belle od rodziców i piękną torebkę Guess od Stasia. A, co do Lancome, wyszedł nowy zapach z tej serii, La vie est belle L’Absolu kkkklik i wiecie co, myślałam nad nim, bo to jest tak zwany eliksir, czyli coś ultra mocnego, tak zwana esencja zamknięta w flakoiku, ale … jest jednak zbyt mocny. Dostałam w Sephorze próbkę, kilka razy użyłam, i niestety dla mnie jest on zbyt intenswyny – po kilkunastu minutach miałam solidne bóle głowy.

Apropos zapachów, zebrałam się w końcu i obejrzałam Pachnidło. Zbierałam się kilka lat, aż wstyd, ale po prostu miałam cichą nadzieję, że wcześniej zabiorę się za książkę – tak preferuję. Trochę lipa, bo książek już chyba czytać nie potrafię … żenada po całości, ale to studia mnie tego oduczyły😀😀 , więc stwierdziłam, że korzystając z garstki wolnego, okołoświątecznego czasu, zabiorę się za historię mordercy i …. omg … ale chory film😀 Ale co tam … lubię chore filmy😀

I to wszystko. Mam nadzieję że odpoczywacie i macie się dobrze. Lubię słuchać tych wszystkich telewizyjnych wywodów, jak to ludzie się nawpierdzielali, brzydko rzecz ujmując, a teraz cierpią i o jezu, o matko. Uśmiecham się tylko pod nosem, bo ja jestem człowiekiem zdecydowanie nielubiącym świątecznych potraw, jedyne co zjem to barszcz z uszkami i that’s all. A moje mistrzowskie śniadanie, czyli kanapki z serkiem wiejskim i warzywkami to już klasyka rodu i litościwy wzrok chrzestnego: Pynia, Ty dalej jesteś roślinna?🙂

Buziaki ;*

20141227_103638 IMG_20141224_095543 HD_0000103331_190797_08 20141217_103757IMG_20141217_155459

Leon przewodnik 

IMG_20141221_194046IMG_20141221_200202

na sylwestra sobie rzęsy zrobię, a co / kiedyś sporo przyklejałam, potem poszłam w stronę bardziej naturalną, a teraz mam ochotę😀

IMG_20141221_200521

śpi maluch po zabiegu 

IMG_20141227_133230

odkrycie życia niemalże – najlepsza czekolada na świecie !❤❤ ktoś kto ją tworzył na pewno wziął pod uwagę moje wymagające podniebienie i zbuntowane kubeczki smakowe

IMG_20141224_133407

panieneczka pod parasolem

IMG_20141224_155523

największy sęp już sępi

***

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Master! I have to learn how to keep smell /.

  1. C pisze:

    Hej,
    kiedy kolejny wpis o Izoteku?

  2. antler pisze:

    Dalej nie mogę wyjść z podziwu jak bardzo Leon potrafi być uroczy ♥
    „Pachnidło” czytałam i oglądałam. Jak dla mnie jest to genialna historia, prawda, chora nieco, ale naprawdę niezwykła. I naprawdę polecam książkę, bo jest o niebo lepsza od filmu – i nawet szybko się czyta, więc nie jest źle. ;P

    • withi pisze:

      No właśnie, muszę się zabrać za tą książkę. Film jest chory w moim odczuciu, co nie znaczy że zły – wręcz przeciwnie, oceniłam go na solidne 8, historia jest obłędna, a końcówka totalnie rozwala. Dodam, że w trakcie ostatnich minut filmu zajadałam się czymś dobrym, i tak nagle, zupełnie nagle, straciłam apetyt😀

  3. A. pisze:

    Hej, rzęsy prezentują się całkiem interesująco😉 Gdzie je zakupiłaś lub czy wiesz, w jakim sklepie można je zakupić stacjonarnie?🙂

Skomentuj

