/. wyrzucone serce, uśmiechnięte życzenia

***

Let’s dance in style, let’s dance for a while
Heaven can wait we’re only watching the skies
Hoping for the best but expecting the worst
Are you going drop the bomb or not?

Let us die young, let us live forever
We don’t have the power but we never say never
Sitting in a sandpit, life is a short trip
The music’s for the sad men

ddd

Wracam po zapachu do domu. Zakochuję się w piernikowej nucie i śpiewam coś nie rozchylając ust/. Mam wrażenie, że jestem jedną z nielicznych osób w całym wszechświecie, która w tym całym pędzącym ciągu wydarzeń wbiegających w życie kaskadą, zauważyła, że to wszystko jest nie-tak, że wyobraźnia kreuje sprzeczne obrazy, a komuś na bruk upadło serce. Leżało tak, niechciane, pośród tych wszystkich samobójczych liści i kończących się śladów. Mijane przez dziesiątki stukających, w panicznym biegu, obcasów. Zobaczyłam je, podeszłam, schyliłam się, podniosłam i schowałam do kieszeni. Takich zbrodni, jak wyrzucone z niesmakiem serce, już nikt nie zauważa. Świat staje się podły i oschły, ohhh przepraszam – to my go takim czynimy. Boję się, że patrząc w moje oczy zobaczysz to wszystko, co widziały, utoniesz w morzu błękitu, zieleni i szarości. A ja sobie tego nie wybaczę.

Życzę sobie gwiazdki z nieba i … – ścisza głos – i …

A Wam życzę wszystkiego najpiękniejszego. Uśmiechajcie się szeroko😉

20141213_104156 20141213_104505large (4)20141217_11185220141216_1419044

L

: O królik z Donnie Darko kkkkklik

20141213_154620a20141217_112103IMG_20141217_114622

mój asus nie rozumie swojego nowego image’u ;(

***

Dużo dobrej muzyki ostatnio wyłapuję, więc się podzielę, a co😀 Standardowo zapraszam do mojej osobistej playlisty: kkkklik

 

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „/. wyrzucone serce, uśmiechnięte życzenia

  1. doti pisze:

    Ale ładnie u As na blogu się zrobiło! Tak jak wyżej – pięknie wyglądasz i rzeczywiście do twarzy Ci w kolorze czerwonym, chyba pierwszy raz widzę Cię w takiej odsłonie. Bardzo mądry i dający do myślenia wpis. Poznaję serducho z IKEI – też mam🙂

    Wesołych Świąt Asiu!🙂
    D.

  2. Beatri pisze:

    Asiu wszystkiego najlepszego! Wyglądasz pięknie, widać że jesteś szczęśliwa. Wyściskaj kociaka i wracaj do nas szybko.

    Pozdrawiam!

  3. Renia pisze:

    Asia, co to za cudny sweterek? Ładnie Ci w czerwonym🙂

Skomentuj

