ósemka do usunięcia ; KYGO! ; Magia&Miecz

***

Niestety, stało się to czego się obawiałam. Kilka tygodni temu pisałam Wam o koszmarnym bólu ósemki w tym wpisie – kkkklik. Jako że jest to moja pierwsza ósemka, która postanowiła zacząć mi dokuczać, kilka dni temu przy okazji wizyty w domu, wybrałam się do mojej dentystki. Na pytanie: Pani Asiu, a co Panią do mnie sprowadza? odpowiedziałam: coroczna kontrola i coś mi się wydaje że ósemka zaczęła rosnąć. Po czym na polecenie otworzyłam usta i usłyszałam tylko: nooooo rośnie …. i nie wyrośnie 😀 Także … jestem umówiona na chirurgiczne usuwanie tej paskudy w grudniu, mam zarezerwować sobie +/- 4 dni bez żadnych stresogennych sytuacji i duży zapas jogurcików w lodówce. Extra.

Wiecie co będę robić w tegoroczne Mikołajki? Od 7 do 19 będę przyjmować porody na Karowej, a od 22 do samego, samiutkiego rana będę tańczyć przy utworach samego KYGO aaaaaaahhhhh! Uwielbiam jego Younger, to przy Younger w zeszłym roku zakochiwałam się w S. Nie-mogę-się-doczekać! Kogoś z Was spotkam w 1500m2?

1908424_642590279187857_5802461093021431134_n

I to chyba tyle, chciałam się odezwać do Was, tym bardziej że w najbliższym czasie będę bardzo czasowo ograniczona, dyżury, dyżury no i dyżury, bo czemu nie? Mam nadzieję że się trzymacie, ja ledwo ledwo – mam wrażenie że kuracja izotekiem solidnie osłabiła mój organizm – w przeciągu dwóch miesięcy złapałam coś już dwukrotnie – tyle Fervex’ów i Tabcin’ów ile przyjęłam przez ten okres nie przyjmowałam normalnie przez rok, serio. No ale nic, trochę na własne życzenie, bo jak się łazi na basen i wyłazi w średnio dosuszonych włosach, to ma się za swoje. W ogóle muszę zadbać o swoje zdrowie, bo mam wrażenie że ostatnio stawiam je na ostatnim planie, kosztem innych rzeczy, a takie podejście jest przecież bez sensu. Dodam że na wieeeeelki + dyżury na anestezjologii, przynajmniej jedna operacja usunięcia mięśniaka zapadnie mi w pamięć. Ten zapach. /

PS: Interstellar (kkklik) pana Nolana zaliczony w zeszłym tygodniu. Science fiction to zdecydowanie nie jest mój ulubiony gatunek filmowy, ale ale … z szacunku do cudownego Hansa Zimmera, do jego genialnej współpracy z Nolanem, no i ostatnio wybitnie dobrego Matthew McConaughey film trzeba było zobaczyć. Do trylogii, Prestiżu czy Incepcji porównywać nie będę ; skrótowo – jest to dobry i charakterystyczny Nolan – idąc na film i nie wiedząc kto jest reżyserem, a mając w głowie te tytuły które wymieniłam, każdy od razu domyśli się, kto owy film stworzył i zaprojektował. Nie wiem czy pamiętacie moją opinię o Grawitacji, która TOTALNIE mi się nie podobała i byłam bardzo zawiedziona, tak Interstellar pokazuje tą tematykę, tematykę kosmosu i grawitacji, w zupełnie innym, o niebo lepszym świetle. Do tego MUZYKA. Kilka naukowych niedociągnięć też miało miejsce, ale wszystko dla filmu, nie może być zawsze tak perfekcyjnie i na serio. McConaughey bardzo dobrze, Hathaway również. Film trwa trzy godziny, więc nie polecam dużo pić, a czy sam film polecam? Na pewno oglądany w kinie wywrze na Was inne wrażenie – jest tak doskonale nagłośniony, że momentami miało się wrażenie, że sami siedzimy w środku i bierzemy w tym udział. Wydaje mi się, że oglądany na laptopie wypadnie dużo słabiej, może być wręcz nudny i mało wciągający. Kinowe trzy godziny minęły nam równie szybko jak choćby na Wilku z Wall Street. No tyle, zmykam – zostawię Wam jeden kawałek z filmu poniżej 😉

leży i ogląda kotki na YT – zahipnotyzowany!

IMG_20141112_215140

operation time 

IMG_20141113_102427

w Wedlowskiej Pijalni można wziąć kawunię z mlekiem sojowym juuhuu!

IMG_20141113_104632

tak się zmęczył, że padł

IMG_20141113_20274520141115_103844

MAGIA & MIECZ do północy ! powroty do dzieciństwa, planszówki są takie suuuuuuper ! ! !

IMG_20141115_222618

poklepywanie po głowie, KLEP *.*

plusy-bycia-niskim

***

Uwielbiam!

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „ósemka do usunięcia ; KYGO! ; Magia&Miecz

  1. Renia pisze:

    Asia, a koniecznie musisz wyrywać? ;p Mnie też rośnie od jakiegoś czasu, też niewiele dopóki co wyrosło, ale nie planuję na razie wyrywać, przeraża mnie to.

    • withi pisze:

      Tak, ponieważ moja ósemka rośnie krzywo na siódemkę i jeżeli w najbliższym czasie jej nie usunę, to potem mogę trafić z koszmarnym bólem, ale nie tyle co ósemki, ale siódemki – może się skończyć nawet leczeniem kanałowym. Generalne ona boli mnie co jakiś czas, a pomiędzy ósemką a siódemką zrobił się taki, jak to dentysta ujął, ‚śmietniczek’, gdzie wszystko się gromadzi i robi się nieciekawie.

      Ja się nie boję, będzie to coś nowego 😀

      • Frankly speaking pisze:

        Ja już jestem kilka lat po usunięciu ósemek 🙂 Trzymam kciuki 🙂

        A jeszcze do plusów bycia niskim dołożyłabym, wyprzedażowe ceny na ciuchy o małych rozmiarach. Tak stałam się posiadaczką pięknych butów, za które w życiu bym nie zapłaciła ich wyjściowej ceny 😉

        Susz dobrze włosy, bo raczej to jest przyczyną infekcji niż izotek;)

        Jak kiedyś będziesz szukać partnera do planszówek, polecam się 🙂

Skomentuj

