kilka nowych kosmetyków

***

Hej. Jestem ostatnio nieco zabiegana, z basenu na uczelnię, z uczelni do pracy, z pracy do łóżka i tak w kółko. Nie mam sił i chęci na pisanie czegoś kreatywnego czy też ambitnego, więc skupię się na dość lekkim, a ostatnio zaniedbanym, temacie, jakim są kosmetyki. Zapraszam na szybki przegląd tego, co w ostatnich dniach wpadło do mojej kosmetyczki, czy też pod prysznic, no i do łazienki też 😀

1. Revlon COLORSTAY 150 BUFF / skóra normalna i sucha

Mój zdecydowanie ukochany podkład, już nie wiem która to jego buteleczka w moim życiu. Można psioczyć i narzekać na brak pompki czy szklane, ciężkie opakowanie – prawda jest taka, że grono wielbicielek tego podkładu na pewno nie maleje, paradoksalnie – wzrasta w zastraszającym tempie. Zawsze miałam wersję do skóry mieszanej i tłustej, teraz, jako że jestem sucha jak wióra (zasługa kuracji izo), wzięłam wersję dla skóry normalnej i suchej – will see 😉

20141014_141653 20141014_141708

2. Róż BOURJOIS 33 Lilas d’Or

Kolejne cudo, bez którego nie istnieję. Jest to mój drugi róż od Bourjois, pierwszy miałam w kolorze 95 rose de jaspe, kupiłam go w grudniu 2012 i służył mi aż do września 2014 ! ! ! a był jedynym, używanym przeze mnie CODZIENNIE różem i wywaliłam go nie dlatego że się skończył, a dlatego, że po prostu widać było po nim, że jego życie dobiegło końca – był twardy, nie dawał już świeżego koloru. Kocham te róże, to jak pięknie wyglądają na skórze, jak pięknie PACHNĄ, bajka. Teraz mam odcień 33 – Lilas d’Or 🙂

20141014_141620 20141014_141633

3. Mgiełka Bath&Body Works – French Lavender&Honey

Mgiełki B&BW są bardzo trwałe, wydajne i cudownie pachną. Nic więcej nie dodam – ten zapach jest po prostu rewelacyjny i w ogóle nie czuć w nim lawendy, której nie znoszę. Noszę na basen 😉

20141014_143514

4. Płyn micealny MIXA

Jeszcze nie używałam, więc się nie wypowiem, ale znając życie płyn jak płyn.

20141014_141558

5. Maseczki MONTAGNE jennesse

Uwielbiam te maseczki, pamiętam jak odkryłam je w czasach gimnazjum/liceum i właśnie z tamtym okresem kojarzą mi się najbardziej. Ta truskawkowa jest chyba moim ulubieńcem.

20141014_143439 20141014_143455

6. ZIAJA krem nawilżający

Kolejny ulubieniec – już nie wiem które to moje opakowanie, ale stawiam że +/- 10. Idealny na dzień, nie kłóci się z żadnym podkładem. Nie wyobrażam sobie teraz bez niego życia 😉

20141013_194818

7. ZIAJA masło kakaowe

Jestem w trakcie kuracji izotretynoiną, teraz jest w miarę spokojnie, ale jeszcze kilka dni temu umierałam z wysuszenia skóry twarzy i wtedy gruba warstwa tego masła ratowała sytuację. Zdziwiło mnie trochę zalecenie mojej dermatolog, że na wieczór mam kłaść na buzię ultra grubą warstwę jakiegoś natłuszczacza. Póki co działa + zaaaaapach. W ogóle jestem na tym pkt naprawdę wrażliwa – kosmetyk musi ładnie pachnieć, inaczej żegnam się z nim bez wzruszenia ramion 😉

20141014_143315

8. BB krem Garnier

Niby do jasnej karnacji … aha, jasne. Ciemny jak nie powiem co, mieszałam go z kremami, żeby był nieco jaśniejszy, w dodatkowo w połowie dnia zmienia kolor – tragedia. Nie wiem dlaczego go kupiłam, znając życie zachęciła mnie do tego jakaś pani w Rossmannie … -.-

20140916_132123

9. CETAPHIL DA krem nawilżający

Cetaphil dobry na wszystko, a na potworne przesuszenie skóry to już w ogóle miód, nie krem. Uwielbiam całą serię, teraz mam wersję DA 🙂 jest ok, aczkolwiek pod makijaż nie ma opcji – jedynie na wieczór. Pozostawia tłustą warstwę, czego za bardzo nie lubię, ale jak idę spać, to mi wszystko jedno 😛

20141014_151123

10. Lirene żel myjący WYBIELANIE

Bardzo fajny żelo-peeling, o ładnym zapachu i posiadający delikatne drobinki w środku. Nie jest złuszczający, nie podrażni buzi. Czy wybiela? Wątpię. Ale robi to co ma robić – czyli baaaaaaardzo delikatnie usuwa martwy naskórek, przy tym oczyszcza. Na plus 🙂

20141014_151115

11. GLISSKUR ekspresowa odżywka

Setna moja odżywka tego typu, uwielbiam je, tak naprawdę nie mam konkretnej jednej od Schwarzkopf, która jakoś wybitnie przoduje – wszystkie się sprawdzają 🙂 A ta dodatkowo ma piękne opakowanie i zapach 😉

20141014_151147

I to tyle 🙂

Standardowo czekam na Wasze komentarze – czy używałyście, jakie wrażenia, a może macie coś fajnego do polecenia? Naszło mnie dzisiaj na szary lakier, no i padło na Essie – Chinchilly. Szare paznokcie – tego jeszcze nie było. Miłego wieczoru, buziaki!

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „kilka nowych kosmetyków

  1. Kasia pisze:

    masło kakaowe z ziaji jest świetne i ten zapach mmm 😉 polecam

  2. marcelka pisze:

    Hej, przypadkowo trafiłam na Twój blog i musze powiedzieć że jestem pod wrażeniem:) Możesz mi polecić prosze jakiś dobry krem do rąk? Tylko że niestety musi być hipoalergiczny: /

    Z góry dziękuję za pomoc:)

  3. qwerty pisze:

    asia, kiedy następna notka kosmetyczna? 🙂

  4. miri pisze:

    Uwielbiam podkłady Revlon. Długo szukałam podkładu, w którym wszystko będzie mi odpowiadać 😉 Na co dzień stosuje Nearly Naked a na większe wyjścia czy podróże właśnie Colorstay.

  5. Madzia pisze:

    Jeśli można zapytać w jakiej branży pracujesz? 🙂
    Jak przebiega kuracja izotretynoiną?

    • withi pisze:

      Hej. W zasadzie to czasami tylko nazywam to co robię ‚pracą’, jako że zupełnie tego tak nie traktuję – opiekuję się maluszkami 😉

      Kuracja ok – niedługo będzie 20 dni, póki co buźka czerwona i wysuszona, ale ładna, bez nowych niedoskonałości. Tak naprawdę doskwiera mi tylko wysuszenie ust, innych objawów brak, albo szybko znikają 😉

Skomentuj

