powrót Brata martnotrawnego ; początek kuracji Izo ; aportujący kot

***

hello-october-2

Hej. Październik mamy, październiku bądź złoty, ciepły i delikatny. Nie wspominałam Wam w ogóle, ale mój brat rodzony trzy miesiące temu wybrał się w, początkowo samodzielną, a potem w towarzystwie swojej dziewczyny, podróż do Indonezji, Malezji i Bóg wie gdzie jeszcze. Dzisiaj wrócił cały i żywy, z brodą Robinsona Crusoe, ale nieważne, ważne że jest🙂 Byliśmy z tatą odebrać go z lotniska, potem spędziliśmy trochę czasu razem.

Dokładnie 30 września wystartowałam z kuracją Izotekiem (na recepcie miałam Aknenormin, ale gość w aptece powiedział, że przebitka cenowa tego leku była trzykrotna w porównaniu do Izoteku, więc aha -.-), dostałam dawkę 30mg, za miesiąc kolejna wizyta i kolejne badania krwi, żeby sprawdzić jak zareaguje organizm na lek. Do tego mam brać Tulip obniżający cholesterol, bo jakimś dziwnym trafem mam trochę wysoki (aha, wegetarianka z wysokim cholesterolem, ciekawe co?), ale pani dermatolog powiedziała mi że być może to po prostu taki urok mojego organizmu. Nie jest on znowu jakoś kolosalnie wysoki, zawału serca na horyzoncie raczej nie widać, dokładnie mam 228mg/dL przy czym norma jest do 200mg/dL, więc żyć będę😀 Oczy mam zakraplać a do tego biorę zapobiegawczo tabletki Silica, żeby mi za dużo włosów nie wypadło + żeby pazurki dalej były twarde i mocne jak skała. Jestem ciekawa tej kuracji, ciekawa baaaaardzo. I tak bardzo chcę się już łuszczyć jak jaszczurka! (póki co to tylko głowa mi pęka …)

20141001_131843 20141001_131942

Nowy kominek już pracuje na pełnych obrotach🙂

IMG_20140929_211824

Pierwsza poważna kąpiel za nami – dużo krwi poleciało, ale się udało – Leon czysty i pachnący, a przy tym widać że całkiem niezłe chucherko z niego

IMG_20140926_123803 IMG_20140926_123855

Mały bonus na koniec i pytanie – Wasze koty też aportują? Z góry przepraszam za to, że filmik w pionie, ale nie sądziłam że go wrzucę na YT, chciałam po prostu to mieć żeby pokazać niedowiarkom. Swoją drogą Leon może tak cały dzień … 

Obiad w VegeMieście:

20140927_162544

I reszta zdjęć:

IMG_20140926_162012

ciężkie dylematy z rana

IMG_20141001_09532420140930_161832aaaa IMG_20140928_17175720140930_183032

***

Pisałam Wam na facebooku (kkklik) że odświeżyłam trochę moją playliste na YT, wyrzuciłam kawałki, które zupełnie do niej nie pasowały i wydaje mi się, że to .. całkiem niezła playlista, mówiąc nieskromnie🙂 Zapraszam wszystkich chętnych🙂

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her . i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „powrót Brata martnotrawnego ; początek kuracji Izo ; aportujący kot

  1. AniaS pisze:

    Mój Artek też aportuje, mało tego jak chce się bawić przynosi mi w zębach piłeczkę (uwielbia takie małe flauszowe) i rzuca mi ją pod nogi albo np. przynosi do łóżka gdy w nim jestem😉

  2. Aaaa, mój kot też aportuje – przynosi zabawki i miaŁKA na mnie dopóki mu nie rzucę. Super blog!
    Pozdrawiam ze strony http://www.splukanamama.pl

  3. Marzenka pisze:

    Uważaj z lekami na cholesterol …

Skomentuj

