DIY biurko z IKEI

***

Hej. Dzisiaj szybki wpis, w którym chciałabym pokazać Wam jak w tani i szybki sposób nadać staremu, zużytemu meblowi niemalże nowe życie. Pokażę Wam małą metamorfozę biurka, które pierwotnie było w wynajmowanym przeze mnie pokoju, na jakiś czas zostało wyniesione do piwnicy, no a potem, po bezskustecznych próbach znalezienia czegoś dość małego i praktycznego na jego miejsca (mam mały pokój) – zostało przywrócone do życia.

Jak małym kosztem można kreatywnie odświeżyć, a nawet całkowicie zmienić ŻYCIE meblom? Naszym bohaterem wpisu jest początkowo paskudne, zielone, koszmarne, małe biureczko z IKEI. Najbardziej żałuję że nie zrobiłam zdjęcia przed, na szczęście wygrzebałam zdjęcie, które było w ogłoszeniu, i tam ledwo ledwo, ale widać to, jak to biurko początkowo wyglądało.

Za pomoc podziękowania ślę do cudownego wspaniałego Stanisława i bacznie nadzorującego Leona 😀

No to lecim. Co potrzebujemy?

  • farba do mebli, ja wybrałam Dekoral w kolorze brązowy machoń 819
  • gwoździki do przybicia materiału
  • materiał (ja mój kupiłam w IKEI – super sprawa, jest ich tam mnóstwo, są dobrej jakości, sprzedawane w metrach – za moje niecałe 2m zapłaciłam ciut ponad 30zł) – kkkklik
  • wałek z korytkiem 😀
  • gazety
  • klej (do przyklejenia blatu do reszty biurka)
  • szkło na blat (ja złożyłam już zamówienie u tatusia, generalnie po co? po to, żeby zbyt szybko nie zabrudzić materiału oraz po prostu żeby dobrze się pisało – wystarczy zwykłe, najzwyklejsze, przeźroczyste szkło)
  • uśmiech, dobre towarzystwo i jakieś trzy godziny 🙂

Przed:

10472203_764023230286046_150664217_na

W trakcie:

20140928_12561320140928_125621 20140928_125626 20140928_125633 20140928_132506 20140928_132517

I po:

20140928_165240

Przy okazji materiał, który wybrałam, baaaaaardzo przypomina mi materiał mojej sukienki z zarki, sami spójrzcie:

DSC01141

Lubię takie weekendy. Wszystko co dobre zbyt szybko się kończy, baardzo prawdziwe. Zbyt szybko uciekają mi nasze dni.

Pozdrawiam ciepło, miłego tygodnia Kochani ! 🙂

withi

Skomentuj

