ząbkujący Leon ; nowe włosy ; MammaMia!

***

20140925_142823a

Mam w głowie ostatnio baaaaaaaaaardzo dużo skrajnych myśli. Mam pomysł, mam wręcz fantastyczny pomysł, i bardzo chciałabym żeby wszystko się udało, żebym w końcu zrobiła ten odważny krok, a nie cofała się do tyłu, myśląc sobie: przecież to jest głupie, przecież jak zwykle nic z tego nie wyjdzie. Mam obok osoby, które już obiecały, że będą za mnie dzielnie trzymać kciuki, że to na SERIO ma szansę wypalić, a wiem, że jestem młoda i czasami zdarza mi się być nawet odrobinę kreatywną = siła i energia żeby w końcu zbudować coś fajnego, coś swojego. Paplam tak sobie, a muszę dać czas temu wszystkiemu, to jest w tej chwili najważniejsze. No i niestety, priorytety są obecnie inne, ale to one małymi kroczkami doprowadzą mnie do tego, co finalnie chcę uzyskać. Chcę, mogę, zrobię.

Znacie może jakieś TAGi których jeszcze nie było na moim blogu, a które są ciekawe? Mam ochotę jakiś zrobić 😉 Z góry dziękuję za propozycje

Leon mi ząbkuje, a ja się martwię, jak przystało na kocią mamę. Ślini się jak psiak, mało je, miauczy i płacze, a mnie boli serce. U kotów, w przeciwieństwie do człowieka, ząbkowanie wygląda nieco inaczej, tzn u dzieci najpierw wypadają zęby mleczne, a następnie w ich miejscu rosną zęby stałe, z kolei u kotów ząb stały wypycha ząb mleczny, także bardzo często właściciel może nawet tego nie zauważyć, kot przez przypadek może np połknąć swojego ząbka w trakcie jedzenia. Miałam to szczęście że Leon postanowił sprawić mi prezent i zostawił swojego zęba na mojej … dłoni 😀 Obrazując – gryzł mi dłoń i wtedy zgubił zębulca ^_____^

IMG_20140925_14363920140925_104734

W końcu wybrałam się do fryzjera, stwierdziłam mądrze, że lato było, a i owszem, ale sobie poszło i zostawiło na mojej głowie blond włosy, których nie znoszę. Wróciłam więc do mojego ulubionego, głębokiego brązu i cudownie 😉

Ok, zmykam, bo przyjeżdża do mnie S i muszę zrobić sałatkę z awokado – przy okazji przepis brzmi pysznie, mam nadzieję że równie pyszna okaże się po zrobieniu. Miłego weekendu, buziaki ;*

20140925_104717 20140925_105301a 20140925_141744a

MammaMia tuż tuż!

IMG_20140925_121505

KroDynex!

IMG_20140924_145641

ale ta moja kocica dostała kwiaty, ulalala 

IMG_20140925_123252 IMG_20140925_143404 IMG_20140925_143751

***

Ostatnio muzycznie intensywnie wałkuję:

withi

6 thoughts on “ząbkujący Leon ; nowe włosy ; MammaMia!

Skomentuj

