far from any road

***

Głowa pełna uniesień, ochów i achów zapierających dech czy wręcz przeciwnie – sprawiających, że łakomiej połykam powietrze, wydaje się paradoksalnie lekka. Jak balonik, choć niewypełniony ani helem ani winem. Słowa, obrazy, dźwięki wychwytywane nie tyle, że zachłannie, co najzwyczajniej w świecie obok oddychania. Nikomu do końca nie potrafię o nich mówić inaczej niż między wierszami i między ciszą, a ciszą.

To wszystko i nic. Bo wiatr zamiatając ziemię odwiedza mnie, co jakiś czas, szukając uchylonych okien i niedomkniętych drzwi. Potem wciska się w ledwie widoczne luki z cichym szumem, którego nawet nie zawsze zdołam uchwycić. Wnika we mnie jakimś złym cudem. Próbuje go wyczuć palcami błądząc po skórze. Utykam w wystających żebrach, rozkładam obóz na łopatkach, z włosów nawijam nici do papilarnego labiryntu. Chyba nie umiem go znaleźć. Ciągle się zmienia. 

Jestem pełna i pusta jednocześnie. Uczę się wszystkiego na nowo.

***

Co u mnie słychać?

  • z całego serca polecam serial True Detective z niesamowitym Matthew McConaughey – póki co jest jeden sezon, składający się z ośmiu odcinków i szczerze – nie wyobrażam sobie jak można pociągnąć to dalej, a z tego co wiem, w planach jest sezon drugi … Klimat, scenografia, pomysł, SOUNDTRACK – rewelacja
  • Magia w blasku księżyca – dzieło Allena, za którym nie przepadam, ale ten film wybitnie chciałam zobaczyć, tylko i wyłącznie ze względu na Colina ; tak więc wybraliśmy się z S do kina i powiem tak – bajeczka, bo jakżeby inaczej, ale Colin i ten jego w kosmos piękny brytyjski akcent – to robi swoje. Zauważyłam taką tendencję, jeżeli chodzi o filmy w reżyserii Allena – jeżeli w jego własnej produkcji nie ma jego samego – film jest dobry, a jeżeli wepcha w kadr swoją osobę, od razu jest gorzej. Nie trawię go jako aktora, ale jako reżyser już bardziej, zwłaszcza allenowski humor jakoś na ‚starość’ 😀 bardziej do mnie dociera
  • zapytałam Was na facebooku jaką torebkę mam kupić, jako że jesień idzie i czas na coś nowego. Zastanawiałam się nad dwoma, rzecz jasna z mojego ulubionego sklepu Accessorize. Ostatecznie padło na jedną z nich, ale nie w błękitnym kolorze, którą wrzuciłam na fb, a w ciężkim do opisania – ciemnej zieleni/butelkowo-morskim kolorze torebuni. Ja jestem zakochana, uwielbiam małe torebki!:

20140827_090053 20140827_090216 a

  • koniec praktyk = wakacyjny wrzesień ; nie wierzę, w końcu mam wakacje !? : O
  • moje poprzednie serducho z YESa miałam na szyi jakieś +/- 15 miesięcy, niestety ostatnio łańcuszek nie wytrzymał 😦 stwierdziłam że czas na zakup nowego, powiem Wam że ono na serio przynosi mi szczęście, jakkolwiek płytko to brzmi ; także już mam świeżynkę na szyi:

20140827_110413 IMG_20140827_111829

  • pierwsza podróż Leona przed nami – trzymajcie kciuki za nasze cztery samochodowe godziny. Wierzę że maluch szybko zaśnie 🙂

I reszta:

IMG_20140819_180706

sukienka Reserved ; kurtka jeansowa H&M ; tenisówki H&M ; torebka Accessorize

2014-08-27 11.33.04

najważniejsza szuflada w naszej kuchni:

IMG_20140823_184230

leonowa wersja kociego grzbietu , trochę średnio pełno-sprawna 😀

IMG_20140826_174940

aktualnie czytam:

20140827_120537

kalendarz 14/15:

20140827_120527

król na swoim tronie:

IMG_20140826_175043

moja własnoręcznie zrobiona tapeta 🙂

t

zieeeeewanko:

IMG_20140826_17532720140827_122823 IMG_20140826_175711

***

withi

4 thoughts on “far from any road

  1. Ann7 pisze:

    True Detective na szczęście w 2 sezonie ma opowiadać zupełnie nową historię, i mają być też nowi aktorzy 🙂 u mnie też ten serial 10/10! 🙂 Śliczna torebeczka 😉

  2. AniaS pisze:

    z tego co mi wiadomo to 2 seria TD będzie z zupełnie inną fabułą i innymi aktorami, nie będzie się łączyć z 1 serią 😉 ale Matthew faktycznie majstersztyk w tej roli!

    • withi pisze:

      No i Ok, jeżeli będzie inna fabuła i bohaterowie to dobrze, bałam się że będą chcieli to jakoś ciągnąć . Jeżeli chodzi o Marthewa to ma za sobą zdecydowanie najlepszy rok – same wyśmienite role 😉

Skomentuj

