# trochę kosmetyków, trochę kota

***

Hej. Jak znieślicie ostatnie upały, które nawiedziły całą Polskę? Ja ciężko, to będzie egoistyczne, ale w momencie kiedy tylko spojrzałam na mojego kota, zmieniającego płytki w kuchni, z nagrzanej na chłodniejszą, to przestawałam się nad sobą użalać – ten to ma dopiero ciężko. Chciałam mu pomóc, chciałam go wykąpać, ale mój kocurek panicznie boi się wody, aczkolwiek nie poprzestanę i będę go do niej namawiać. Na szczęście dzisiaj się nieco ochłodziło, więc da się żyć.

Skoczyłam sobie w międzyczasie na zakupy, bo co ja mogę innego robić? Nudna jestem, nudne mam życie, nic nie robię, tylko siedzę w mieszkaniu z kotem i chodzę na zakupy -.- Dobra, żartuję sobie, ale musiałam po prostu uzupełnić braki w kosmetyczce, a w zasadzie to musiałam nabyć nowe opakowanie EffaclarDuo+/ Uwielbiam ten krem! Jak widać jedna tubka wystarczyła mi na +/- 3 miesiące codziennego używania, dodam, że nie używałam go na całą buzię, tylko na miejsca, które tego potrzebowały, czyli głównie broda i jeden policzek 😉 Więcej o nim pisałam w tym wpisie, wiec zapraszam – kkkklik.

20140806_124546 20140806_124554 20140806_125023 20140806_144546

Muszę pochwalić mojego S, no muszę – dostałam kwiaty o 6 rano przed dyżurem, czy może być coś cudowniejszego? ❤

IMG_20140803_152655

Nowe Yankee też wpadły, póki co kocham Black Plum Blossom i Margarita time – pachnie drinkiem, serio, pięknie, letnio i owocowo

IMG_20140801_211458

I trochę Leona na koniec. Wiecie jak on szybko rośnie! Moja współlokatorka jak wróciła po weekendzie do mieszkania to powiedziała że mały diametralnie się zmenił. Głównie ‚starzeje się’ na mordce 😉 Ale jest przezabawny, codziennie rano budzi mnie, głaszcząc moją twarz łapką – to znaczy że czas na kocie śniadanko. Mały polubił mokrą karmę, dodatkowo wprowadziłam już do jego menu żółtko ugotowane na twardo i uwaga – Leon nie lubi łososia ! Serio :O Mam wybrednego kota … Kupiłam dla niego specjalnie łoosia, a on co? Popatrzył na niego z pogardą … Może to i lepiej, przynajmniej nie zbankrutuję tak szybko 😀

IMG_20140801_234420 IMG_20140802_200753 IMG_20140806_142052 IMG_20140806_142328 IMG_20140806_142648 IMG_20140806_142739

***

Słucham ostatnio:

withi

13 thoughts on “# trochę kosmetyków, trochę kota

  1. ariela pisze:

    asia, czy mogłabyś zrobić więcej zdjęć swojego nowego pokoju i wrzucic je na bloga ? 🙂 ciekawa jestem jak urządziłaś pokój 😉

  2. Klau pisze:

    Kurczę, czytałam kiedyś u ciebie, że swoje crocsy pierzesz w pralce no i wrzuciłam do swojej. I są tak okropne teraz, powyginane, wyglądają jak zniszczone 😦

  3. Iwona ;) pisze:

    Cudownego masz tego kocurka 🙂
    a swoją drogą widzę że masz ładne, długie i kolorowe paznokcie, jak to jest z tym z punktu widzenia dyżurów? Nie musisz mieć krótkich i naturalnych? Od października wybieram się na położnictwo i tak właśnie się zastanawiałam jak bardzo będę musiała je poświęcić ;))

  4. Renia pisze:

    Faktycznie się starzeje hehe 😉 Asiu, chciałam zapytać czy robisz coś z brwiami na co dzień? Oprócz regulacji oczywiście 😉 Bardzo mi się Twoje brwi podobają.

    • withi pisze:

      Też to widzisz ?! :O
      Tak, codziennie podkreślam je, bardzo delikatnie, cieniem z Inglota i cienkim pędzelkiem z Hakuro, tym pierwotnie przeznaczonym do eyelinera. Mam jeszcze High Brow z Benefita i uwielbiam tą kredkę, ale używam tylko na jakieś wyjścia, na co dzień średnio mi się chce

Skomentuj

