bardzo mruuucznie / przedstawiam Wam Leona

***

– Chciałem powiedzieć (…) że na tym świecie jest chyba coś, dla czego warto żyć.
Śmierć zastanowił się przez chwilę.
KOTY, stwierdził w końcu. KOTY SĄ MIŁE.


 

Oznajmiam wszem i wobec, że z dniem wczorajszym, tj 23 lipca 14 spełniłam kolejne swoje, wielkie, olbrzymie, potężne marzenie, jakim było posiadanie czworonożnego pluszaka. Planowałam, rezerwowałam, specjalnie zmieniłam mieszkanie, odwiedzałam hodowle, czytałam, przygotowywałam wyprawkę jak głupia. Było po co, seriously.

Oto powód, więcej nie muszę dodawać?

Leon na świat przyszedł 25 kwietnia 2014, był jednym z trzech kociąt, urodzonych przez piękną i dzielną Zuzę – kkkkklik. Poza nim, w miocie urodziły się dwie długowłose kotki, jedna kremowa jak Leo, a druga ruda po tatusiu – kkkklik. Leo to krótkowłosy, kremowy kociak brytyjski, zakochałam się w nim do szaleństwa jak tylko zobaczyłam go na żywo. Do samego końca nie było pewne, czy Leo trafi do mnie, czy zostanie w hodowli, jako że jest podobno niezwykle pięknym, kremowym kocurkiem, a takie są obecnie bardzo pożądane. Szczęściara ze mnie, bo kicio zamieszkał jednak ze mną.

PS: Będzie duuuuużo zdjęć tam niżej, więc jak nie lubicie kotów, to nie polecam korzystać z suwaka po prawej ;-D 

PS1: Obiecuję też, że to pierwszy i ostatni wpis przepełniony zdjęciami jednego stworzenia. Musiałam je wszystkie wrzucić, bo najzwyczajniej w świecie nie mogłam wybrać kilku najładniejszych 😉

IMG_20140722_125824IMG_20140722_125924IMG_20140722_130547IMG_20140722_130812IMG_20140722_132148

moje dwa chłopaki ;-*

IMG_20140722_125223

Leon duch : O

IMG_20140722_155024

20140722_144217

Mamy już za sobą pierwszą noc. Mały widać że jeszcze tęskni za mamą, siostrami i całą swoją hodowlaną rodziną, ale z każdą godziną z nieco smutnego wyrazu buźki, robi się z niego sprytny rozrabiaka. 🙂 Dużo je, dużo pije, dużo śpi.

20140722_165504IMG_20140722_154554IMG_20140722_154841IMG_20140723_124152IMG_20140723_150646IMG_20140723_150951IMG_20140723_151351

Mam nadzieję że przywitacie go internetowo na tym blogu 😉 Jest jeszcze trochę nieśmiały, z kocią ciekawością zagląda w każdą możliwą lukę, dziurę, wchodzi do szafy, skrada się, delikatnie bada swoją nową właścicielkę, wskakuje na łóżko i przegląda ze mną TVNWarszawa na laptopie. Z każdą minutą kocham go coraz bardziej.

withi

17 thoughts on “bardzo mruuucznie / przedstawiam Wam Leona

  1. a. pisze:

    Wszystko fajnie, tylko nie rób proszę tylu błędów „pożądane” a nie „porządane”. Ciężko się to czyta niestety.

    • withi pisze:

      Czasami się zdarza, aczkolwiek bez przesady z tym ‚tyle’ – nie uważam żebym robiła wiele błędów ortograficznych, akurat w tej kwestii czuję się bardzo dobrze. Dziękuję za zwrócenie uwagi, już poprawione

  2. Kat pisze:

    Jest piękny 🙂 Właśnie takiego kremowego koloru szukam. Tylko zastanawiam się nad brytyjczykiem, ragdollem i norweskim i nie wiem którego wybrać 🙂
    No i śliczny ma domek 🙂 Napisałabyś może o rzeczach które musiałaś kupić przygotowując się na przybycie koteczka? Myślę, że za jakiś czas też mnie to czeka i chętnie skorzystałabym z doświadczenia kogoś ogarniętego, jak Ty 🙂

  3. Vlayve pisze:

    Hey Leoś!
    Asiu a ty się nie martw. Przez moj dom przewinęło się już kilka kociaków i z dnia na dzień te smutne oczęta zaczną się błyszczeć i dokuczać ile wlezie 😀

  4. Natalia A, pisze:

    ZAZDROSZCZĘ! Kocham koty, a brytyjczyki w szczególności, bo niańczę od czasu do czasu dwa osobniki tej rasy. Generalnie oba te stworzonka kocham najmocniej na świecie. Może zrobisz osobną zakładkę na blogu dotyczącą Leona? Byłoby super!

    Pozdrawiam!!

    • withi pisze:

      Oj nie wiem czy zrobię taką zakładkę, nie wiem co miałabym tam dodawać? Jakieś zdjęcia na bieżąco będę wrzucać do wpisów, myślę że to w zupełności wystarczy 😉

  5. Niemoralna pisze:

    Mam fioła na punkcie kotów. Twój jest cudowny, śliczny, jeszcze nie widziałam „brytyjczyka” w takim umaszczeniu. Cudak!! ❤
    Cóż… nie będę jedyną, która wrzuca jak szalona na bloga zdjęcia swoich kotów. 😀
    Pozdrawiam!!

Skomentuj

