popycham ludzi rzeczy popędzam / kierunek: mazury

***

popycham ludzi rzeczy popędzam
skracają mi się skracają
aż ich nie ma

Miron Białoszewski

Lubiłam przesiadywać wśród osób, które są szczere i autentyczne, przed którymi nie trzeba nikogo udawać, takie osoby są w dzisiejszych czasach cenne jak skarb i trzeba o nie dbać. Byłam inna. Zgubiłam tą starą siebie na rzecz kogoś, kogo nie poznawałam w odbiciach witryn sklepowych. Lubię teraz patrzeć na te słowa, wszystkie myśli, tu w bezpiecznym miejscu, z nieugaszonym ciepłem, ze świadomością, że nie zgubiłam w tym wszystkim siebie, że nie zwariowałam razem z częścią świata, że moja kruchość potrafi tak wiele wytrzymać.

Ale nadal mam w sobie moją dziecięcą wyobraźnię i wzruszenie, kocham drobiazgi i maluję rzęsy, żeby nie mieć wrażenia, że wyglądam, jak dziecko. Mam te swoje 22 lata, żyję z precyzyjną dokładnością 8090 dni i wiem jedno – wiele z nich straciłam, uciekły delikatnie przeskakując z jednej godziny na drugą. Chciałabym wszystko wiedzieć, zobaczyć i zrozumieć, więc uczę się na nowo nie-nudzić. / Przez moją głowę przewijają się teraz krótkie kadry złapane pamięcią fleszową, w niektórych miejscach pocałowane zbyt czułym błyskiem, mało ostre, tępe nożyki i puchowe palce. Nie wszystkie potrafię już dziś odszyfrować, ale wiem, że któregoś dnia, najpewniej w przerwie między jednym, a drugim snem zrozumiem dlaczego.


Tymczasem jedziemy na Mazury pić wodę i herbatę. Po powrocie zaczynam oszczędzać, biorę się za siebie, zaczynam praktyki, które planuję skończyć przed wrześniem, bo chcę mieć wakacje, serio … pracuję, jestem super-perfekcyjno-systematyczna i generalnie, wzór, WZÓR moi mili, ah i oh. No i kot … kot się wprowadza juhu! Odpoczywajcie, smażcie się na skwarki, jedzcie lody i szokujcie 😀 Pozdrawiam, Joanna P-Olive

Jeszcze taka sprawa – nigdy nie byłam na Mazurach ! : O 

Przy okazji chwalcie się jak spędzacie wakacje? Jakieś ciekawe plany? Będzie mi bardzo miło poczytać co tam robicie 😉


 

Przed …

IMG_20140716_142601

… i po (drapak od Rufiego – podobno najlepsze kocie pałace pod słońcem):

IMG_20140716_14564520140715_12220820140717_135137

Niżej: t-shirt – Medicine (strasznie lubię ten sklep!) ; spódniczka, tenisówki – H&M ; torebka – Accessorize

IMG_20140715_202143IMG_20140715_224325IMG_20140715_224439IMG_20140716_132324IMG_20140716_153915

Taki deal – 40zł za całość, jea ! 😀 Taka ze mnie królowa wyprzedaży od siedmiu boleści

IMG_20140717_162755IMG_20140717_13580720140716_181851IMG_20140716_154227

Tak nam się wino otworzyło … 😀 S, popatrz – odbijamy się w butelce

IMG_20140717_135440


Na chwilę obecną nie ma nic piękniejszego niż poniższy kawałek:

withi

8 thoughts on “popycham ludzi rzeczy popędzam / kierunek: mazury

  1. aeika pisze:

    Bardzo ładny strój, ale czy tam jest rozmiar stanika 75D? Bo jeśli tak to nie sądzę żeby był dobrze dobrany… ani nie masz więcej niż 75 pod biustem ani miseczki D 😉

    • withi pisze:

      Mam 70E albo 70D – rozmiar dobrany przez braffiterkę 😉
      Ten strój, pomimo że 75, leżał w porządku, a że to tylko strój kąpielowy, i będę go używać kilka dni w roku, to naprawdę nie zaszkodzi to mojemu biustowi 😉

  2. doti pisze:

    Ale super drapak, koniecznie pokaż Kicię. Gdzie jedziesz na Mazury dokładnie? Mazury są piękne, to nasza bardzo mocna wizytówka Polski. Lubię Twojego bloga, lubięczytać Twoje notki.

    Buziaki, Dot ;-**

Skomentuj

