pokaż kotku co masz w (pudełku) środku

***

Hej Kochani. Byłam na chwilę w rodzinnym domu, trochę odpoczęłam, trochę wymiętosiłam moją szynszylę, od wczoraj jestem back w Warszawie i biegam od rana do nocy, nie mając nawet czasu na wypicie trzech kubków kawy 😀 (wypijam tylko dwa ;(((() – niskociśnieniowcy ale mamy dobrze, co nie? To dziwne, ale zauważyłam u siebie dość powtarzającą się tendencję – kiedy jestem w domu rodzinnym jedyne na co mam ochotę to siedzenie, spanie, gotowanie, jedzenie, oglądanie filmów i szeroko pojęte lenienie się do potęgi², z kolei jak wracam do Warszawy to nagle muszę załatwiać tyle rzeczy, że niejako wtapiam się w tej miejski pośpiech i pęd za wszystkim, i tak pędzę razem z ludzmi. I to chyba bardziej lubię 😉 Też tak macie, czy to tylko moja dziwna przypadłość?/ Co poza tym się dzieje/działo/dziać będzie?

* załatwiam praktyki

* odkryłam cudowny sklep z bielizną i strojami kąpielowymi ETAM – o jeeeej, coś genialnego, niestety jest on tylko w Arkadii i z tego co mi Pani w sklepie powiedziała – Targówek bodajże, ale to inf do sprawdzenia. Biustonosze są dość drogie, ceny od 100-160zł, aczkolwiek teraz są super wyprzedaże i ja swoje znalazłam nawet 50% taniej, także śmigiem. Dobra rozmiarówka, jest i 70E (ale ciężko), 75D, także spoko. Polecam póki co, miałam isć jak zwykle do Dopasowanej, ale dostałam cynk że taki sklep istnieje, więc i Wam udostępniam 😉 A twarzą marki jest przepiękna Natalia Vodianova, a tu już o czymś świadczy

web-visual-univers_1395688252831_ETAM

* back to red na lato

IMG_20140710_141708

* założyłam internet w mieszkaniu, jestem z siebie taka dumna, to było taaaaaaaaaaakie skomplikowane!

* lubię być zakochana, to takie fajne uczucie

* może macie do polecenia jakiś ambitny film, bo nie wiemy z S co oglądać? W kinach jakaś paskudna pustka, aż żal patrzeć na zapowiedzi i premiery, bo tam same gangi wiewiórek, smoki i transformersy …

* gonił mnie dzisiaj kurier po całej Warszawie, w końcu dogonił i takim oto sposobem w moim małym pokoju wylądowało wielkie pudło. Początkowo zastanawiałam się czy to drapak czy zamówienie z ZOOPLUS, jak widać jednak opcja druga. Kuweta, transporter, żwirki, zabawki, łopatki, cążki, piórka i myszki egipskie. Czy ja przypadkiem w moim drugim życiu nie byłam kotem? Czy ja na pewno kupuję to dla mojego zwierzaka, czy może dla siebie, bo zaczynam się gubić? 😀

20140710_151347 20140710_151640 20140710_151657 20140710_151715 20140710_151724 20140710_151737

* i takie poranki na lotnisku

IMG_20140709_084044 20140710_101939(0) IMG_20140710_105853 IMG_20140710_110041

* Panie Andrzeju, ale z Pana żartowniś 😀

10458666_10152292297073722_4894757357703578596_n

* ostatnio w słuchawkach:

withi

7 thoughts on “pokaż kotku co masz w (pudełku) środku

  1. hawajka pisze:

    Polecam „Pociąg”- polski film bodajże z 1958 roku dostępny na youtubowym kanale studia filmowego KADR 🙂 Naprawdę bardzo fajny, aczkolwiek ze względu na to iż ma swoje lata i należy do gatunku prezentowanego przez polską szkołę filmową nie każdemu się spodoba. Duże wrażenie zrobił na mnie również film w reżyserii Paolo Sorrentino „Wielkie piękno” (w moim odczuciu reżyser był pod wpływem „Dolce vity” Felliniego- ten film również polecam!:D).
    Pozdrawiam serdecznie!

  2. biala toaletka pisze:

    Z dobrych filmów polecam: Służące, Nietykalni, Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona, Kwiat Pustyni:) A tak z innej beczki, wygląda na to, że Twój kot ma z Tobą prawdziwe „kocie życie” 🙂

    • withi pisze:

      Bluza jest z Reserved 😉
      Pewnie magistra będę robić, ale to się jeszcze zobaczy

      Na modowe nie mam jakoś ostatnio weny, ale może coś uda się skleić
      Pozdrawiam 😉

Skomentuj

