TAG: too much information . przeprowadzona!

***

przed-postowy-ps: nie wiem jak udało mi się dodać ten wpis, jestem w nowym mieszkaniu, nie mam internetu poza mobilnym na wyczerpaniu i jestem w trakcie dwudniowego-internetowego-detoxu – omg, jest ciężko, spróbujcie sami /.

Hej. Powoli wypakowuję moje wszystkie graty, jest tego sporo, aczkolwiek taka rada dla osób, które będą się w najbliższym czasie przeprowadzać – przeznaczcie na to kilka dni, nie róbcie tego na ostatnią chwilę. Ja zaczęłam najmniej potrzebne rzeczy, typu buty, lustro, książki, zeszyty, dywaniki i inne pierdolniki, zwozić kilkanaście dni przed, przy okazji jak jeździliśmy z S malować ściany. Takie kursy zrobiliśmy dwa. Potem dwukrotnie pojechałam z olbrzymią walizą i zawiozłam wszystkie ubrania, to zrobiłam już kilka dni przed ostateczną przeprowadzką, zostawiłam tylko kilka ubrań. Ostatnie pojechały kosmetyki, laptop, reszta ubrań, kołdra, kocyki, ładowarki, lampki, no i te najpotrzebniejsze w życiu codziennym rzeczy. Podsumowując – zamknęłam się w pięciu kursach 😉

Postanowiłam odpowiedzieć dzisiaj na kolejny TAG, pytań było pierwotnie więcej, ale były tak płytkie, że je po prostu usunęłam, dla dobra szeroko pojętego ogółu. Zainteresowanych zapraszam 😉

* TAG: o mnie – kkkkklik

* TAG: 50 faktów o mnie – kkkkklik

PS: Na Ochocie karetki o drugiej w nocy jeżdżą na sygnale. Po co ja się pytam? Korki są na drodze, czy lubicie budzić ludzi? I nie że jedna na noc przejedzie, nie nie … tak regularnie co 30 minut, powiedzmy. Ale spoko, na Bemowie latały nade mną samoloty, to teraz i do karetek się przyzwyczaję …

***

1. Co masz na sobie?

20140701_095804

z tą małą różnicą że na dole są crocsy

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?

Zdarzyło się 🙂

3. Czy kiedykolwiek miałaś ‚straszne zerwanie’?

Nie.

4. Ile masz wzrostu?

160/162 cm 

5. Ile ważysz?

53-55 kg

6. Jakieś tatuaże?

Oui, c’est ça:

DSC06877q DSC07186 l5 3

7. Jakiś piercing?

Tylko uszy – trzy dziurki w jednym, dwie w drugim; używane – standardowo tylko podstawowe, tamtym pozwoliłam zarosnąć 😉

8. OTP ? (one true pairing) *czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*

Zdecydowanie Dorota Wellman i Marcin Prokop – uwielbiam ich, po prostu ich w całości uwielbiam.

9. Ulubiony program (serial)?

Kuchenne Rewolucje, Sekrety Chirurgii, Chirurdzy (muszę nadrobić zaległości), Na Wspólnej

10. Ulubione zespoły? 

Queen & Bastille

11. Coś, czego Ci brakuje? 

Obecnie najbardziej brakuje mi rodzinnego domu, rodziców, stabilizacji też – tej mieszkaniowej zwłaszcza

12. Ulubiona piosenka?

Głupie pytanie, mam ich tysiące. Obecnie wałkuję:

13. Ile masz lat?

22

14. Znak zodiaku?

Bliźnięta

15. Czego szukasz u partnera?

Szczerości, poczucia bezpieczeństwa, zrozumienia, akceptacji, pasji.

16. Ulubiony cytat?

if you wanna make the world a better place, take a look at yourself and then make a change

17. Ulubiony aktor?

Edward Norton, Al Pacino, Brad Pitt, Christoph Waltz, Leonardo DiCaprio, Morgan Freeman, … wiecie że uwielbiam filmy, uwielbiam ludzi filmów i ciężko wskazać pojedyńcze osoby. Myślę że te powyższe imponują najbardziej

18. Ulubiony kolor?

Pudrowy, brudny róż 🙂, brąz & szary

19. Głośna muzyka czy cicha?

Chyba jednak cicha – nie potrafię się skupić na konkretnej czynności, np na czytaniu, jak muzyka jest zbyt głośna. Na imprezach rzecz jasna głośno być musi

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?

Stoję w miejscu, w którym dopadła mnie smutek i walczę z nim, nigdzie nie idę ^.^

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?

Jestem prysznicowym spirnterem, aczkolwiek jak myję włosy i robię wszystko, wszystko, to tak do 30 minut. A jak szybki prysznic to kwestia 5 minut

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?

Różnie. Ja generalnie nie mam problemów ze wstawaniem, od jakichś pięciu lat budzę się regularnie przed szóstą, więc rano nigdy nigdzie się nie śpieszę, stąd zbieram się baaaaardzo długo. Robię śniadanie, jem, czytam wiadomości w sieci, piję kawę, biorę prysznic, robię makijaż, suszę włosy, wybieram ubranie itd, itd. Można nawet moje ‚przygotowania’ zamknąć w kilku godzinach, jak ktoś się bardzo uprze 😉

A jak mam na powiedzmy 8rano to max 30minut 😉

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?

Z bratem i kuzynem organizowaliśmy walki sumo i inne tego typu głupoty, dlatego już wielokrotnie wspominałam, że czasami serio cieszę się że żyję. Jak byłam mała to biłam się też z jedną dziewczynką, ale nie pamiętam o co poszło. W podstawówce razem z dobrą koleżanką stoczyłyśmy bitwę z kolegą, pociagnęłam go wtedy za jego długie, blond włosy, później do szkoły przyszedł jego tata. Prawda jest taka że nie miał szans – obie z Olą trenowałyśmy juz wtedy karate, także 😀

24: TURN ON – Co Cię kręci/Co Ci się podoba u mężczyzn?

Głupie. To co pisałam wyżej – to jeżeli chodzi o charakter. Jeżeli chodzi o wygląd, to cóż, lubię wysokich facetów, najlepiej ciemnowłosych, no ale to takie bardzo płytkie – nigdy się tym broń boże nie kierowałam i kierować nie będę.

25. TURN OFF – Co Ci się nie podoba u mężczyzn?

Jak ‚wyżej sra niż dupę ma’, żelu na włosach masa, łańcuchy, rureczki, pajęczaste nóżki, które może wiatr połamać. Aha – nikogo nie obrażam, ja w człowieku cenię jego charakter, a nie wygląd. Nie lubię jak mężczyzna zwraca się bez szacunku do kobiety, jak choćby nie przepuszcza jej pierwszej przez drzwi, według mnie takie banalne rzeczy świadczą poniekąd o wychowaniu. Nie lubię facetów, którzy używają zbyt wiele wulgarnych słów, zwłaszcza w obecności kobiet. W życiu nie mogłabym być z kimś, kto pali papierosy, sorry. Ogólnie, wydaje mi się że nie podoba mi się to, co wielu dziewczynom, taka prawda panowie …

26. Czego sie boisz? 

Samotności, śmierci najbliższych, braku pomysłu na życie, braku zajęcia.

27. Kiedy ostatnio płakałaś?

Ze śmiechu to ostatnio, oglądając śmieszne filmy z kotami na YT. Ze szczęścia to na pewno w dniu urodzin, potem kilka razy też.

28. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz?

Przedwczoraj 🙂 

29. Ostatnia przeczytana książka?

Jarek Szulski i jego masterpiece – uwieeeeeelbiam

20140415_144624(0)

30. Książka, którą aktualnie czytasz?

20140523_190850

31. Co ostatnio oglądałaś?

Razem z S drugi odcinek Orphan Black. Jeżeli chodzi o film to Mandarynki, który polecałam Wam na moim facebooku – kkkklik. Wczoraj wieczorem zaczęłam w końcu Atlas Chmur.

32. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?

Chłopak mojej współlokatorki, pani na targu, u której kupowałam owoce i warzywa, tata – przez telefon 😉

33. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS’a?

Nina, moja była współlokatorka 😉

34. Ulubiona potrawa? 

Kasza jaglana z owocami, orzechami, cynamonem. Fritatta brokułowa. Wszystkie wegeburgery w Krowarzywach!

20140208_141412 1468785_423891244406377_653778257_n IMG_20140607_202020 14888_467475110047990_1351730627_n

35. Miejsce, które chcesz odwiedzić?

Maroko mi się marzy, Heide Park pod Hamburgiem i oceanaria na zachodnim wybrzeżu Ameryki

36. Ostatnie miejsce w którym byłaś?

Salon Lilou, potem sklep spożywczy.

37. Czy ktoś Ci się teraz podoba?

Yes 😉

38. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?

Dzisiaj 🙂

39. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?

Za stara juz jestem na takie zabawy. O wiem, ostatnio jak jechałam na rowerze to jakiś typek coś tam rzucał z samochodu, dzięki Bogu jeżdżę w słuchawkach wiec nie słyszałam.

40. Ulubiony smak słodki?

Fruktoza pod każdą postacią

41. Na jakich instrumentach grasz?

Na żadnych, niestety

42. Ulubiona część biżuterii?

Kolczyki, których nie ściągam (srebrne wkrętki z Aparta) i naszyjnik, który noszę od, dokładnie roku, dobrze Wam znane serducho z YESa. Jest tak ‚znoszone’, że w najbliższym czasie muszę się wybrać po nowe. Aaaah no i zegarek być musi ! 🙂

43. Ostatni uprawiany sport?

Rower, mój środek transportu 🙂

44. Jaka piosenkę ostatni spiewałaś?

Gutek – Nikt tak pięknie nie mówił

45. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

Nudzę, ale ze Stasiem.

 ***

Ostatnia kolacja w starym mieszkaniu 😦 Jestem człowiekiem iście sentymentalnym, serio ciężko zniosłam tę przeprowadzkę /.

IMG_20140629_140136 IMG_20140629_140325 IMG_20140629_14050320140629_100533

ostatnie takie zdjęcie 😦

20140629_16172320140629_163923Kilka zdjęć nowego pokoju, powoli, powoli jakoś zaczyna to wyglądać. Na drzwiach będzie jeszcze wisiał plakat pana Mleczko, dojdzie drapak dla kiciaka i coś dojdzie, aaa biurko dojdzie ;-D

20140701_141204 20140701_14114120140701_14122820140701_14121620140701_143004

***

GENIALNY mixtape ❤ ❤

withi

12 thoughts on “TAG: too much information . przeprowadzona!

  1. Lizak pisze:

    Ej Withi kiedy zrobiłaś te dwa tatuaże? Sama ciągle planuję, ale chyba nie jestem jeszcze w 100% przekonana, a takie przekonanie podobno trzeba mieć. Dzięki za odpowiedź i podłączam się do próśb wyżej – pisz więcej! Masz straszną lekkość w pisaniu, z czego chyba do końca nie zdajesz sobie sprawy, a to rzadkość w dzisiejszych czasach. Wysyłam całusy!

    • withi pisze:

      Pierwszy zrobiłam w 2010 roku, drugi w 2011. Przemyśl dokładnie, nie może być to nic przypadkowego, bo potem będziesz tego żałować. Dziękuję Ci bardzo, pozdrawiam 😉

  2. Eliz pisze:

    Asiu każdy jeden wpis tego typu, czyli każdy jeden tag, sprawia, że coraz bardziej Ciebie lubię i chciałabym iśc z Tobą na kawę albo na wegeburgera! Naprawdę, odkąd weszłam na Twojego bloga przez totalny przypadek, odwiedzam go już codziennie. Jest to takie moje małe uzależnienie, że codziennie rano do kawy – withi.wordpress.com. Pisz dalej @

  3. Riri pisze:

    Asia jak się nazywa dokładnie ta wielka, piękna komoda z IKEI?
    Pięknie urządziłaś pokój ! Jak będę coś zmieniała w swoim, to mam nadzieję że mi pomożesz

    Buzi :****

  4. Ag pisze:

    Uwielbiam czytać Twoje posty. Czekam na nie wręcz z utęsknieniem, i te wszystkie fajne zdjęcia jakie wrzucasz, bomba! Pamiętam, jak niedawno Twój blog był niewidoczny, to codziennie wchodziłam sprawdzić czy może już jest ‚czynny’ :)). Znam ból związany z przeprowadzką, właśnie się wyprowadziłam po 3 latach, ostatnią noc przepłakałam tak się przyzwyczaiłam do miejsca i współlokatorek… Ale teraz będę mieszkać z moją ‚gorszą’ połówką, więc mam nadzieję że będzie jeszcze lepiej! I zazdroszczę tego układania, kupowania nowych dodatków do pokoju :). Mnie to czeka dopiero końcem sierpnia.

    Pozdrawiam gorąco!

Skomentuj

