6:0

***

Hej. Na samym początku krótka relacja z ostatnich dni, bo tak tak, wiem – nie było mnie, jestem paskudna & zła, nie dbam o bloga bla bla bla./ Prawda jest mniej skomplikowana – walczyłam z sesją, w pełnym tego słowa znaczeniu. Walka fizyczna i psychiczna była zażarta i toczona dzielnie do końca, wspomagana litrami Coli Zero i to wszystko, jeżeli chodzi o wspomagacze, serio. Ah, no i kubkami kawy z mlekiem mrrrr/ No ale, jaki mamy rezultat? Potwierdzenie tego, że moja uczelnia momentami jest mało humanitarna (albo wcale?), a powinna, bo to medyczny uniwersytet w końcu … trzy egzaminy pod rząd? A co to za problem? Byłam trupem. Wracałam z egzaminu, uczyłam się do kolejnego. Po piątym egzaminie wracałam na rowerze i płakałam, bo czułam że zawaliłam po całości … Ta sesja kosztowała mnie naprawdę sporo, i stresu i energii. Dawno się czymś AŻ tak nie przejmowałam. Nie wiem jak ja to zrobiłam, serio Kochani, w głowie mi się to nie mieści. A obecnie … MAM WAKACJE. Sesja kontra Joanna 0:6 come on! Jestem z siebie dumna² i koniec tematu uczelni. Bajo, bajo stosie notatek – do spalenia, a co!

20140619_13382120140619_13382620140619_133836

I co ja teraz zrobię, tyle wolnego czasu? Moi kochani, lenić się bynajmniej nie zamierzam – właśnie jestem w trakcie pakowania, po dwóch latach mieszkania w jednym miejscu, nazbierało mi się sporo pierdół mniejszych i większych. Będzie smutno, ale przeprowadzki w gruncie rzeczy są fajne i potrzebne. Coś tam się dzieje. ImprezyImprezyImprezy.

Trochę lustrzanych zdjęć, coby z przyzwyczajeń nie wypaść. Lustrzane zestawy to lustrzane zestawy, tradycja musi być zachowana. Zrobię taki mały bonus i dodam co skąd, ale od razu zaznaczam że bez szału – ja ostatnio wchodzę tylko do dwóch, max trzech sklepów. Znalazłam nawet coś dla siebie w dziecięcym H&M. Kocham H&M ♥

20140601_141612* sweter w paski – Medicine ; dresy – Reserved ; tenisówki – H&M

20140611_092018

* miętowa koszulka – Medicine ; spódniczka – H&M ; torba – H&M

20140613_183346

* sweterek – F&F ; jeansy – H&M ; Melissy

20140620_142819

* koszulka, tenisówki, spodenki – H&M

20140620_144140

* spodnie, T-shirt, tenisówki – H&M ; sweter – Promod

20140616_10242120140620_140011 20140618_113811

* sweterek – H&M ; spódniczka – H&M ; Melissy ; torebka – Accessorize

20140619_145830* różowa bluzka – Bershka ; dresy – Reserved ; sweterek i japonki – Mohito

Rowerowe sprawozdanie:

20140620_135840

Nadszedł czas na wymianę wysłużonej Bobble Water. Jak widać jedna butelka wystarczyła na 6miesięcy codziennego katowania (+wymiana filtra po trzech miesiącach):

20140620_130733

I na koniec mały przedsmak, a kto to taki śliczny patrzy na mnie z ekranu mojego laptopa?

kocio

***

Świetna jest Katy LIVE, a Beyonce w swoich pretty hurts to już w ogóle perfekcja do nieskończoności . / No i Justin, taka wisienka na dzisiejszym, muzycznym torcie, ode mnie, dla Was 😉 Przy okazji jedzie ktoś z moich czytelników na Justina do Łodzi?

withi

8 thoughts on “6:0

  1. Madzia pisze:

    Też zastanawiałam się nad tymi t-shirtami z działu dziecięcego H&M (moja koleżanka mówi dzieciowego :D).
    Jaki rozmiar wzięłaś, jeśli mogę zapytać?
    Pozdrawiam, Madzia

  2. Monika pisze:

    Doczekałam się wpisu! Rób selfie z uśmiechem! Selfie w sweterku w paski z uśmiechem – świetnie wyszłaś. Of course gratuluję zaliczonej sesji. 🙂

Skomentuj

