TAG: my first time ; życiowy update

***

wpid-img_20140604_193528.jpg

Hej, jestem w domu, podobno się uczę, ale wcale tego nie czuję … podobno odpoczywam, oh serio? No ale, postanowiłam rozruszać palce u rąk i stworzyć jakiś mało wymyślny wpis. Mam od Was całą listę ciekawych TAGów do zrobienia, co też w mozolnym tempie czynię. Dzisiaj taki lekki, o dwuznacznym tytule, czyli kilka moich pierwszych razów.

Aha mały update co tam u mnie: mam pokój w pięknym, uroczym mieszkaniu na Ochocie. Niebawem więc przyjdzie mi się pożegnać z Bemowem, w które niemalże ‚wsiąkłam’ na trzy lata! Tylko dodam, że będę miała max 10min na nóżkach na Żwirki, czyli na uczelnię. I co, i co? Jestem farciarą, a tylko tyle ;-D / A mój mały, kremowy puszek-okruszek już czeka na mnie w hodowli. Zaczynam powoli kompletować wyprawkę, czuję się normalnie jakbym zaszła w turbo-ciążę i na dniach miało się urodzić dziecię me, osobite ;-D A to ‚tylko’ kocurek, ale za to jaki, jaaaaaaaaki ! ❤ ❤ ❤

Zapraszam na mini-blogowe zakupy: kkkkklik, jako że wrzuciłam kilka nowych drobiazgów. Po sesji, jak pewnie uskutecznię pakowanie, na pewno coś jeszcze znajdę, pewnie coś z metkami, czego nigdy nie miałam na sobie … no. Pozdrawiam ciepło 🙂

Lecim z pytaniami:

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?

Nie

2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?

Jako że mój pierwszy napój % dane mi było spożyć stosunkowo późno, patrząc na to co się obecnie dzieje na świecie, a było to jakieś 3 lata temu, na urodzinach mojego brata – na początku był jakiś drink, potem czysta wódka, a potem nie pamiętam 😀

3. Jak była twoja pierwsza praca?

Wynoszenie śmieci 😀

4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?

Stanisław Bolesław !

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?

Tata ; zastanawiałam się mocno i prężnie dlaczego wchodzi do mojego pokoju o szóstej rano, kiedy ja sobie smacznie śpię i robi to co zawsze – czyli zaczyna mnie budzić i wkurzać niebotycznie? I dlaczego ta czynność od wieków sprawia mu tak wielką radość!?

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?

Do Paryża

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?

Pewnie u babci w Zamościu albo w Jaśle 😉

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś?

Znowu Tata

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?

Poszłam zrobić sobie kaszę jaglaną z owocami i bakaliami na śniadanie, usadowiłam się przed telewizorem i oglądałam TVN24 😀

10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?

Nie wiem, jakieś Ich Troje, Wilki, Bejm albo inne dody na koloniach w Kołobrzegu

11. Pierwsza złamana kość?

Do tej pory jestem twarda jak skała, mam kości z żelaza, pomimo żelaza wiecznego niedoboru 😉

12. Pierwszy piercing?

Jakoś w podstawówce poszłam z mamą do salonu i przebiłyśmy uszy

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś?

Zapytałam rodziców i były to Węgry, zaraz potem Chorwacja.

14. Pierwszy film, który pamiętasz?

Awantura o Basię

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku?

Serio mam pamiętać? Serio, nie pamiętam 😉

16. Pierwszy współlokator?

Pewnie jakieś zwierzątko, a tak serio – dopiero w Warszawie, trzy lata temu miałam pierwszych, czterech współlokatorów – Ela, Staś, Piotrek i Lotus 😀

I to juz koniec, tylko tyle? Rozczarowalam się, liczyłam na więcej pytań. Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego weekendu. A zdjęcia są jakie są, nie mam jak zrzucić innych z telefonu. Buziaki!

wpid-img_20140604_143359.jpgwpid-img_20140605_144134.jpgwpid-img_20140605_181531.jpgwpid-img_20140605_144531.jpg wpid-img_20140603_133123.jpg wpid-img_20140604_193629.jpgwpid-img_20140605_144331.jpg

withi

10 thoughts on “TAG: my first time ; życiowy update

  1. weronika pisze:

    Cześć Asiu,mam prośbę, przeeeeeeeogromną! 🙂
    czy moglabys napisac czy na egzaminie z anatomii powtarzaja sie pytania z wczesniejszych lat? Ty pisalas anatomie rok czy dwa lata temu? Egzamin mam za dwa dni i się zastanawiam,czy się powtórzyło 😉 http://chomikuj.pl/tully_15/Po*c5*82o*c5*bcnictwo/Anatomia+I+rok/Testy
    jakbyś mogła spojrzeć na egzamin 2010 i 2011 położnictwo i powiedzieć,czy to któryś z tych:) z góry dziękuję!

    • withi pisze:

      Powtarzają, ale nie jest tak, że dostaniesz cały taki sam test. Oni mają jakąś olbrzymią pulę pytań i z tego wybierają, bodajże 100 z tego co pamiętam. Jak przerobisz te ogólnodostępne testy to powinnaś zdać 🙂

  2. Frankly speaking pisze:

    Asiu, czy Ty jeździsz jeszcze na rolkach? Szukam towarzystwa do śmigania na Polach Mokotowskich, zwłaszcza, że teraz to rzut beretem od Ciebie 🙂

  3. asia pisze:

    Asiuu! a mnie nurtuje już od kilku postów pewna kwestia 😀 skąd jest ten piękny biały sweterek w niebieskie paski?! jest cudowny!! 😀 ❤

    • withi pisze:

      Hej. A ja mam jakieś nieodparte wrażenie, że od kilku postów na wszystkich zdjęciach mam go na sobie 😀 Prawda jest taka że też go uwielbiam, kupiłam dwie takie same sztuki w sklepie Medicine. Strasznie żałuję że nie ma np wersji czerwonej 😦

Skomentuj

