hello June !

***

65

Witam wszystkich w kolejnym miesiącu, podobno czerwcu, ale czuję jakiś podstęp, serio mamy już czerwiec? Jeżeli chodzi o powyższą LadyG – tak mniej więcej wyglądałam po zdanej ustnej zerówce kilka dni temu, yes. To znaczy tylko tyle że jeszcze ‚zaledwie’ pięć egz do pokonania i będzie chwilowy spokój. Chcę się już wyprowadzić, chcę mieć nowy pokój (jutro walczymy, pokój znaleziony, pozostała jedna sprawa, a jak się uda to serio … będę w niebie) i powiesić moje wielkie, księżniczkowe lutro. I postawić miseczkę z mięsnym żarciem, tak jest, dobrze słyszycie – mój nowy pieszczoch będzie niestety mięsożercą, więc nie pozostaje mi nic innego, jak ubrudzić moje wegetariańskie dłonie … Dobra, nic już nie mówię, bo jeszcze coś nie wyjdzie i będę rozczarowana i zła.

Maj żegnamy, maj był wspaniały, pomimo jednego, trzynasto-dniowego incydentu i tak mam najcudowniejszego faceta pod słońcem ;-* Maj zawsze się wybroni, nawet jak nie wszystko dzieje się tak ja powinno. Maj zakończyłam z Olą i jej chi-ła-łą Czarkiem, świętując jej, również majowe, urodziny. Fajny ten rok, tyle Wam powiem. Nie wiem czym sobie zasłużyłam na tak wspaniałych Rodziców jakich mam, brata – mniej wspaniałego, ale jednak jedynego, Chłopaka i wszystkich, wszystkich moich najbliższych Przyjaciół. Kocham Was wszystkich, coś słodko się zrobiło, co się ze mną dzieje !? Za dużo cukru & % w krwioobiegu ;-D

A Dzień Dziecka … był równie niesamowity jak ostatnie dni. Na lotnisku Bemowo od kilkunastu dni było Wesołe Miasteczko, które przez przypadek wypatrzyłam w trakcie jazdy na rowerze. Szybki telefon do S: Staś, nie pojechaliśmy do Heide Parku, to mini Heide Park przyjechał do nas. I wiecie co … byłam tylko na dwóch atrakcjach (kkkklik i kkklik), ale były to atrakcje tak hardcore’owe w kosmos, że na serio, adrenalina skoczyła i to porządnie. Zdjęć nie mam, bo w takich momentach nie myśli się o czymś takim, ale jest film, i moje wrzaski na pierwszym planie (jak się uda to Wam pokażę). Ogólnie, bardzo miły dzień i potwierdzam się w przekonaniu, że nie ma dla mnie nic niemożliwego, a bungee jest wciąż jak najbardziej aktualne. Uwielbiam parki rozrywki, jeżeli szukacie kompana do podboju któregoś z np amerykańskich, a boicie się że Wasi znajomi w kluczowym momencie zrezygnują, so call me maybe?

A od jutra nauka, praca, rower, nauka no i nauka, bo czemu by nie? ;) Miłego tygodnia Dzieciaczki ;-*

PS: Pierwsze Lilou zgubiłam, mam więc drugie i to jakie, i to od kogo ;*

20140601_120954 IMG_20140531_104644 IMG_20140601_115333IMG_0857IMG_20140601_215921

duże, szare, męskie bluzy !

IMG_20140601_220526 20140514_17154333

***

Słucham sobie:

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „hello June !

  1. Madeleine pisze:

    Ale ślicznie wyszłaś na tym trzecim zdjęciu🙂

Skomentuj

