nowy Tangle Teezer

***

20140324_125852

Zdaje się, że już cały świat zna magiczną szczotę do włosów, o wdzięcznej nazwie Tangle Teezer, a jeżeli, z niewiadomych mi przyczyn, jest inaczej, toooooo …. czas nadrobić zaległości moi Kochani! Moja fioletowa Disco Purple pojawiła się w moim życiu już dobry kawał czasu temu, bo było to w czerwcu 2012 (zapraszam do owego wpisu kkkkkkklik). Po ponad dwóch latach używania nadszedł czas na zmianę – tym razem padło i na inną kolorystykę i na nieco inny kształt (który według mnie jest nieco gorszy, tzn gorzej ‚układa się’ w dłoni, ale to tak bardzo nie przeszkadza). Stara się lekko zużyła, widać po niej te dwa lata solidnego używania, przetrwała wiele i na podsumowanie powiem tylko: nie wyobrażam sobie życia bez TT. To nie jest zwykła szczotka, jak widać – nawet niezwykle wygląda (uwielbiam wieczne pytania w stylu: Asia, używasz szczotki dla psa? ; eeej Dz to szczota dla koni? ;-D). Naprawdę … dla osób posiadających włosy jak moje, czyli grube grubasy, czy też dla małych dziewczynek, które nienawidzą rozczesywania poplątanych, delikatnych włosków. Dla kręconych, dla PO PROSTU wszystkich. Nie ma niczego lepszego. Przez ten cały okres użytkowania TT zdarzyło mi się może kilka razy być zmuszoną do użycia czegoś innego i bynajmniej nie wspominam tych sytuacji z uśmiechem na twarzy. To właśnie wtedy, rozczesując włosy jakimś grzebieniem, wychwalałam pod niebiosa Tangle Teezer i żałowałam, że przykładowo, zapomniałam ją wziąć ze sobą.

20140324_125907 20140324_125935 20140324_125949

Tymczasem blogowo i wirtualnie żegnam fioletową szczotkę, a do dzielnego służenia zapraszam turkusowo-różową.

Dajcie znać czy używacie i jak wrażenia. Ciepło pozdrawiam, Asia 🙂

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „nowy Tangle Teezer

  1. Karolina pisze:

    Mam i uwielbiam jest śliczna, poręczna i do tego wygodna w trzymaniu myślę że warto jest zdecydować się na jej zakup. Pozdrawiam 🙂

  2. Używam, polecam. Długo na nią polowałam, wcześniej „okłamując” swoje włosy odpowiednikiem z Biedronki. 🙂
    Teraz gdy ją mam już nigdy jej nie zostawią. 😉

  3. Słyszałam o tej szczotce dużo pozytywnych opinii, ale sama jeszcze jej nie używałam 🙂 Dla mnie wciąż nasuwa się porównanie zakup paletki Sleek – zakup Tangle Teezer…no i Sleek cały czas wygrywa;p Może kiedyś się skuszę 🙂

Skomentuj

