moja Coco Chanel Mademoiselle

***

67

Już jest, tak blisko, tak pięknie i delikatnie usadowiła się na moim prawym obojczyku. Jest też za uchem. Myślicie że zgłupiałam? Macie rację. Zgłupiałam. Na ten zapach, na właśnie ten jeden flakonik trochę czekałam, ale zdecydowanie warto było. / Uwielbiam ten zapach. Odkryłam go jakiś czas temu, dzięki Pani Agnieszce u której pracowałam. Zawsze jak wychodziła to przytulała mocno swoją córeczkę, a ja później tylko rozkminiałam sobie: Balbina, czym Ty do jasnej anielki tak pięknie pachniesz !? A to Coco była …

Nie wiem jak opisać ten zapach, polecam po prostu przy kolejnej wizycie w perfumerii powąchać, bezczelnie zaciągnąć się i samemu ocenić. Dla mnie ten zapach kojarzy się z kobietą bardzo elegancką, jest zmysłowy, seksowny, kobiecy, a przy tym nienachalny, nie przytłacza swoją klasą. Zamknięty w delikatnym, różowo-pudrowym słoiczku, w środku skrywa zapach, który tuż po klasycznym Chloe i Lancome-La vie est belle jest jest po prostu ‚mój’, tak po prostu. Jak bardzo perfumy są dla mnie ważne wspominałam w tym poście pod nr 22 – kkkklik. Łał, tak dobrze mi ten opis wyszedł, że chyba zajmę się tym zawodowo 😀

Wszystko w nim uwielbiam. Od minimalistycznego flakonika po zapach. Cena mi się mniej podoba, ale wiecie, że jak już coś tak bardzo rozkocha w sobie mój nos, to nic nie jest w stanie pokrzyżować moich planów.

Tu profesjonalny opis:

Najnowsze dziecko Chanel i młodsze a zarazem bardziej nowoczesna wersja znanych niemal wszystkim perfum Coco. Twórcą jest Jaques Polge (`Allure`). Zapach jest nowym ucieleśnieniem ducha Coco Chanel. Śmiała i zdecydowana, udowodniła, że elegancja tkwi w prostocie. Niezależna, aczkolwiek wykorzystująca swój urok do fascynowania i wpływania na mężczyzn. `Coco Mademoiselle` jest świeży i orientalny. Dla nowoczesnej kobiety, której zmysłowość i sukces uzupełniają się.

Kategoria: świeżo-orientalna

Nuty zapachowe:
nuta głowy: sycylijska pomarańcza, kalambriańska bergamota
nuta serca: róża, orientalny jaśmin
nuta bazy: indonezyjska paczula, haitańska wetiweria, wanilia z Réunion, białe piżmo

20140320_171708 20140320_171735 20140320_171803

Dwie reklamy zapachu z udziałem przepięknej Keiry (osobiście wolę starszą, czyli film pierwszy :)):

PS: Jestem po kolejnym sobotnim dyżurze na patologii ciąży. Jeszcze tylko jeden wtorkowy, tylko jeden … Poniżej wschód słońca w drodze do szpitala o szóstej rano. Aha, dyżury mają swoje plusy … czy normalnym jest że od trzech tygodni regularnie badane tętno wynosi 44-48 uderzeń na minutę przy ciśnieniu 90-55? O ile sprawa ciśnienia to nic dziwnego w moim przypadku, gdyż mam je po mamusi i cieszę się, bo to znaczy tylko tyle, że mogę pić litry kawy i mam spokój, o tyle jeżeli chodzi o tętno … nie wiem dlaczego jeszcze żyję, serio. Dodam że tętno spoczynkowe u sportowców wynosi +/- 50 u/min. Wynika z tego, że albo mam grube predyspozycje do bycia sportowcem, (które, besides, nie zostało spożytkowane, a mogłam zdobywać medale eh …) albo po cichu umieram. Czas się pożądnie przebadać, bo dłużej tak nie pociągnę. Serio … 44 uderzenia mojego serducha na całą MINUTĘ !? 😦 Płakać mi się chce. Jak powszechnie wiadomo z wiekiem tętno spada, czy to znaczy że w mając osiemdziesiąt lat będę miała ehm … 20 u/min? O co chodzi, no o co.

20140321_055611

withi

9 thoughts on “moja Coco Chanel Mademoiselle

  1. Monika pisze:

    Hej , jest bardzo dobra podróbka Coco w Lidlu ,nazywa się Suddenly Kosztuje ok 16 zł ,zapach jest niemal identyczny 😀 Polecem

    • withi pisze:

      Słyszałam że jest coś takiego, jednak dla mnie perfumy to niezwykle ważna rzecz, w którą inwestuję (uwielbiam sam moment kiedy idę do perfumerii po mój wymarzony zapach), które dobieram do siebie i raczej tego nie zmienię 🙂

  2. Frankly speaking pisze:

    Asia,

    Opisałaś jeden z moich ukochanych zapachów 🙂 Miałam go kiedyś przez dłuższy czas, magia 🙂 Teraz mam Hugo Bossa Woman i też jest genialny 🙂 A powiedz mi Asia, używasz do nich dezodorant bezzapachowy, prawda? Jaki polecasz, bo wszystkie które miałam są do kitu……
    PS. Nie martw się tym tętnem, teraz jest przesilenie i wszyscy jesteśmy do kitu, ja też. Damy radę :):):):):)

    • withi pisze:

      Hej 🙂 Antyperspirant jaki używam od kilkunastu miesięcy to Secret z USA. Wcześniej używałam zielonej Rexony w spray’u, jednak odkąd odkryłam Secret nie patrzę już na inne. Generalnie ja się mało pocę, praktycznie w ogóle, ale Secret polecam, bo to jest dopiero magia

Skomentuj

