nie wiem o co chodzi . ? / ! :-(

***

Patologia ciąży – powrót do mieszkania, 20:30 padnięcie w objęcia łóżka i błogie spanio-odsypianie przez całe dziesięć godzin, kolejna pobudka, zero czucia w nogach, jakiś angielski, wf, załatwianie innych pierdół, zakupy, i kolejny dzień … pobudka o piątej rano, siedzenie w autobusie po szóstej i zastanawianie się: co ja tu robię? wyglądam jak idiotka o szóstej rano w 190 … Na szczęście nie jestem sama. Kolejne 11 godzin na oddziale, powrót i wszystko od nowa. Jestem trupem i mam dość.

Nie mam czasu na nic, jestem zła, bo moje poukładane życie i perfekcyjnie zaplanowane do granic możliwości 24h, zostało brutalnie zgwałcone. Chcę do domu! Tęsknię za domem jak nie wiem co / Studying.

1

W międzyczasie: napuchła mi bateria w Samsungu (nie wiedziałam że bateria może puchnąć, jak widać człowiek uczy się przez całe życie), od kilku tygodni mam już nowego laptopa (padło na ASUSa K56C), a mój stary VAIO ma nowego właściciela. Jednak polubiłam tableta, więc nie oddałam go tacie – lubię zasypiać przy Na Wspólnej o 20:30 -.- Staram się jeździć na rowerze, ale od kilku dni jest tak koszmarnie mokro na zewnątrz, że siedzę zła i naburmuszona. Nie mniej, prawie 200km na liczniku już mam. Przez stres, antybiotykoterapię i sama nie wiem co jeszcze, złapałam jakąś paskudną infekcję, co rzecz jasna wpływa znaaaaaacząco i pozytywnie w cudzysłowie, na moje wyśmienite samopoczucie -.- Nie wiem co pisać … moje życie jest ostatnio tak położniczo bogate i tak życiowo ubogie, że strach.

Chciałam się odezwać, potwierdzić że żyję … (a żyję w ogóle, czy już nie?) Jak to wszystko się trochę uspokoi, i w ogóle, to pomyślę o kreatywnych wpisach, wypełnionych po brzegi zdaniami bardziej złożonymi. Tymczasem, trzymajcie się i wyglądajcie wiosny, bo ona już jest, tylko bawi się z nami i dokucza niemiłosiernie – schowała się gdzieś wredna. Papa 🙂

PS: Patologiczny wpis, to patologiczne zdjęcie na koniec. Serio, … patologiczne ;-D

2

I reszta, już nie taka straszna 😀

20140119_13573320140309_092828 20140309_092918 20140316_081511 20140318_113549 20140318_113638 20140318_113709 20140119_135744 tumblr_n1v5001naY1s0d4iio1_1280withi

7 thoughts on “nie wiem o co chodzi . ? / ! :-(

  1. Najdzela pisze:

    Podziwiam…Nie wiem czy ja bym potrafiła zaplanować sobie całą dobę…Niestety moje życie jest tak nieobliczalne że po dwóch pierwszych godzinach cały plan poszedł by do śmieci…Życzę wytrwałości 🙂

  2. Kinga pisze:

    Hej 🙂 Śledzę Twoje bloga chwilę i chciałam zapytać jakiego endokrynologa i ginekologa polecasz w Rzeszowie? proszę odpisz na maila, jak niechce podawać nazwisk. Pozdrawiam 🙂

    • withi pisze:

      Dr Wątor mi niegyś pomgógł – przyjmuje na Warzywnej. Jeżeli chodzi o ginekologa to chodziłam do dr. Łozińskiego. Teraz do ginekologa chodzę tu na miejscu, w Warszawie 😉

      Przepraszam że tak późno odpowiadam – zaginął mi Twój komentarz
      Pozdrawiam

    • withi pisze:

      Wszystko co tylko chcesz – owsianki to coś, na co nie potrzeba przepisu. Mleko sojowe, migdały, płatki, siemię, pestki dyni, rodzynki, suszone śliwki i inne pyszności 😉 W notkowej jest jeszcze kasza gryczana, którą ostatnio bardzo lubię w wersjach na słoodko

Skomentuj

