… Big old dreams in real life, crown king and this beautiful wife |

***

Hej. Od kilku już dni znowu jestem w Warszawie, we wtorek startuję z praktykami, na początek Instytut Matki i Dziecka i pediatria. Super, w końcu to, co mnie jeszcze trzyma na tych studiach. W Warszawie szaro, buro i w sumie nie tak bardzo ponuro, no ale po Rzeszowie na legalu śmiga sobie seryjny zabójca, więc wolę nie kusić losu 😀

Jak tam ulubione święto singli w Waszym wykonaniu? 😀 Spoko, też nie przepadam za odgórnym nakazem wyznawania sobie miłości akurat 14 lutego, ale też nigdy jakoś specjalnie Walentynki mi nie przeszkadzały. Cieszyłam się że inni się kochają, było mi trochę źle z faktem, że kocham tylko siebie, ale jakoś żyłam i w zeszłym roku np tego dnia poszłam pierwszy raz do braffiterki i mogę w sumie powiedzieć, że już rok noszę dobrze dopasowane biustonosze – proud. No także jak widać można dobrze spożytkować ten dzień, dzień jak każdy inny wbrew pozorom. W tym roku spędziłam go inaczej, i tyle w tym temacie. Albo nie tyle … muszę podziękować dziewczynom ze So sweet project za stworzenie przepięknych, personalizowanych muffinek, specjalnie dla mojego Chłopaka. Jesteście moimi osobistymi Mistrzyniami 😉

20140214_122345 20140214_12275520140214_122506 20140214_122553 20140214_122656 20140214_122713

Zapas jedzonka na najbliższy czas. Jedno jest pewne – nie zginę 😀 (zginie moja wątroba) ; muszę chyba rozglądać się za jakimś potencjalnym dawcą

20140210_104457 20140210_104441

Frittata brokułowa, czyli moje popisowe danie:

20140208_141412Kruchy placek z musem jabłkowym:

20140208_150948Takie piękne brandy znalazłam w domu! Musi być ohyddne do kwadratu, ale prezentuje się pięknie, prawda?  ❤

20140211_102231 20140211_102548Nie ma to jak pisanie notki na tablecie -,- Tragedia, istna tragedia. Życie ostatnio sobie ze mnie wybitnie drwi 😀

20140213_125710

Obejrzałam, w końcu obejrzałam ‚Czekoladę’ i przepadłam !! Uwielbiam ten film, coś fantastycznego i niebotycznie pysznego. Musiałam w trakcie sięgnąć po tabliczkę czekolady, to taka mała uwaga – nie zabierajcie się za ten film bez czeko, serio 😀

2117234,6MA0m+djBELcNrvKEFEqrvCnsq14dJNbNFQTFfyIz2WypHmrrOPp2LzhyyrYWsaIu2krbsIj_u3XRts5VXelQQ== 7519126.3 Chocolat-(2000-film)-picture

Byłam dzisiaj na zakupach w Ikei, zaraz zmykam do kina na ‚Her’ – Oscary coraz bliżej, trzeba się śpieszyć z nadrabianiem nominowanych zaległości. Pozdrawiam ciepło, Asia

Do posłuchania:

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „… Big old dreams in real life, crown king and this beautiful wife |

  1. Ania D. pisze:

    widziałam Her wczoraj… Powiem tak: film ma potencjał, zdecydowanie. Ale jest zwyczajnie…nudny. Sceny się dłużą, są monotonne, brakuje jakiejkolwiek dynamiki.

    • withi pisze:

      Zgadzam się. Jestem już tydzień po seansie, po wyjściu z kina miałam mieszane uczucia. Brutalna prawda odnośnie naszej marnej przyszłości, już teraz powoli można zaobserwować jakąś chorą ‚miłość’ do wszystkiego co elektroniczne, lecz za kilkanaście lat mam wrażenie że to będzie plaga. Dobra tematyka, ale wykonanie … sama nie wiem. Dałam 7/10

Skomentuj

