okularnica O.O

***

Ha, stało się! Zgodnie z tym, o czym pisałam w jednym z wcześniejszych wpisów, wróciłam do, potocznego, ‚rusztowania’, i znowu, po ośmiu (!!!) latach mam obecnie na nosie okulary – co dziwne, całkiem się z tego faktu cieszę. Jako ciekawostkę powiem Wam, że tuż po odebraniu ich z salonu i nałożeniu, byłam tak zdezorientowana, niemal jak zwierzę wypuszczone na wolność po całym życiu spędzonym w zoo. Nogi mi się plątały, bolała mnie głowa i koniec końców musiałam je zdjąć i założyć soczewki. Z każdym dniem noszę je coraz dłużej, teraz już jest ok.

Jeżeli chodzi o oprawki, to baaaaardzo, bardzo mi się podobają. Uwielbiam je 🙂 A uwierzcie, wybór nie był łatwy – w salonie siedziałam chyba z godzinę, nie mogąc się zdecydować.

20140213_122741 20140213_122757 i-oprawa-okularowa-tommy-hilfiger-th1018-u7q20140213_12500420140213_125015

***

Do posłuchania:

withi

2 thoughts on “okularnica O.O

  1. Klaudia pisze:

    Świetny styl. Na pierwszy rzut oka myślałem, że masz 13-cie lat i prowadzisz bloga z nudów. W okularach przypominasz mi moją znajomą z Indii, która ma identyczny styl jak i Ty. Nie wiem dlaczego, ale widzę między Wami pewne podobieństwa:

    Może zdecydujesz się na takie oprawki? Obie jesteście pozytywnie zakręcone i może w swoich nowych oksach zaśpiewasz coś dla swoich fanów? Liczę na to.

    Pozdrawam. Buziole,

    Klaudia

Skomentuj

