dzień dobry kocham Cię – już posmarowałem Tobą chleb

***

I jeszcze tylko skrótem przez spalony las,
przez rozczochrane łąki i zatruty staw.
ręką rozganiam ciemność, oczami pruję mrok.
ledwo dotykam ziemi
ledwo co czuję ją.

Niebo jest szare i bezwstydnie spogląda na mnie z góry, nie spada, a jest tak nisko, tak bardzo-na-wyciągnięcie-ręki. Na jedno, nic-nie-znaczące wyciągnięcie ręki. Obłoki za to już nie płyną. Zatrzymałam na chwilę czas, powietrze też unosi się lekko, pozbawione azotu/ Choć próbuję wychylić głowę, odgarnąć włosy, patrzeć, żyć – nie potrafię. Wyhaftowany zarys. Nitka srebrno niebieska, pośpieszna, dwa supełki. Wracam wstecz tę parę kroków, by na to wszystko spojrzeć. Kształt górnej wargi, ułożone na rzęsach łzy. Patrzysz i masz wrażeń masę. Wiem, że siedzisz w mojej głowie, siedzisz w niej codziennie, nie pytasz o pozwolenie, po prostu w niej jesteś. Robisz to codziennie od tylu dni, a wciąż nie wiem którym oknem do niej wchodzisz. To urocze.

Tęsknie za słońcem, za ciepłem i trochę za sobą.

PS1: Dodałam nowe rzeczy do sprzedania więc zapraszam do zakładki ‚Sprzedam’kkklik

PS2: Coraz to częściej łapię się na tym, że chcę zrobić sobie przerwę od blogowania, że dzielenie się moim prywatnym życiem z całym internetem, powoli zaczyna mnie przerastać i tak po ludzku – męczyć. Wiem że mam tu swoją grupę wspaniałych czytelników i choćby ze względu na Was wciąż, od dobrych czterech lat, ciągnę to wszystko … Ok przesadziłam z tym ciągnę – w końcu piszę notki tylko wtedy, kiedy mam na to ochotę, nigdy nie robię niczego na siłę, zresztą byłoby to od razu wyczuwalne. Co nie zmienia faktu, że po prostu piszę dla Was. Nie wiem, muszę wszystko dokładnie przemyśleć …

PS3: Mam pomysł na dwa nowe wpisy, jeden to mój autorski pseudo-tag odnośnie telefonów komórkowych, a drugi to post z zakupami – co chcecie zobaczyć jako pierwsze?

PS4: Styczeń póki co bardzo filmowy ; udaje mi się i minimum raz w tygodniu śmigam do kina – kultura pełną gębą 😀

20140129_113641

PS5: I na koniec muszę dodać, że największym ukochańcem stycznia i jak mniemam najbliższych miesięcy jest .. mój nowy telefon, bez którego czuję się jak bez ręki. Uwielbiam go. I nie potrafię bez niego żyć, jakkolwiek pusto to brzmi. Pokażę Wam jak sobie wszystko posegregowałam, jeżeli chodzi o najważniejsze aplikacje:

DSC01329 DSC01330 DSC01332

20140118_121019 20140119_13092920140118_120903 20140122_112610 20140125_121642 tumblr_mm5go3MzWa1spisfoo1_500

https://www.youtube.com/watch?v=4SdA8ELi55M

https://www.youtube.com/watch?v=Kr8LvNDmH3M

https://www.youtube.com/watch?v=2A7nb7XWsCc

withi

8 thoughts on “dzień dobry kocham Cię – już posmarowałem Tobą chleb

  1. Magda pisze:

    Asiu nawet nie myśl mi tu o zaprzestaniu blogowania!!! Czytam Cię od niedawna i lubię Twoje opisy, zdjęcia❤ rób to co robisz w dalszym ciągu! Dziękuję za uwagę i pozdrawiam

Skomentuj

