\ migoczą resztki miasta \

***

Migoczą resztki miasta
Jest późna noc pod nami chłodna trawa
Jedyna taka chwila
Kocha się wszystko bo wszystko szybko przemija

Mówiłaś mi zawsze jesteś całym moim światem
Gdy ja nie mogłem znieść myśli że cię tracę
Już wiem

Jest tak dobrze, że nie mam słów. Tak, ja nie mam słów. A jak już muszę coś z siebie wydusić, wyprodukować, stworzyć, choć … powinnam zaznaczyć, że … ja przecież nic nie muszę. To prawda. Chcę, bo obiecałam. / Próbuję przypomnieć sobie moment, kiedy stałam się jeszcze bardziej uczuciowa i sentymentalna, mimo że z logicznego punktu widzenia, z każdym jednym rokiem, pod wpływem czynników, głównie atmosferycznych, zamarza w nas coraz więcej uczuć – przykre to i demotywujące jak cholera. Tak, taki moment miał miejsce kilka miesięcy temu, kiedy zdałam sobie sprawę, z tego, że na siłę wszystkich nie zadowolę. Że to nie ma sensu. Że warto troszczyć się o tych, na których nam zależy. I tak nagle, jak za pomocą magicznej różdżki, przestano do mnie dzwonić z każdym jednym problemem, bo i ja stawałam się nieco bardziej niedostępna. Better? Myślę że nie do końca. Każdy z nas chce czuć się potrzebny, w głębi siebie marzy o tym, aby tą jego nadludzką w dzisiejszych czasach, dozę empatii, wykorzystywano na prawo i lewo. Każdy. Choć na zewnątrz broni się całym sobą, walczy, tak w środku wszyscy jesteśmy podobni, bo w końcu ulepieni z tej samej, bardzo skomplikowanej, gliny. A ja tak po prostu odsunęłam się na bok. Spojrzałam na swoje życie, delikatnie bujając się na czubku Twojej rzęsy. Ty, prawdopodobnie uznałbyś to za element dekoracji, drobnostkę, nic-nie-znaczący szczegół. Prawdopodobnie nawet niczego niezwykłego nie zauważyłeś. Ja, zdałam sobie wtedy sprawę z tego, że tak na prawdę, bez Was wszystkich nie funkcjonuję. Kiedyś nie lubiłam ludzi. Teraz nie wyobrażam sobie bez nich życia.

Wiecie jaki jest klucz do spokojnego życia? Nie przejmowanie się pierdołami i wyznaczenie sobie priorytetów, które są ambitne, ale sprawiają nam też przyjemność, bo czy nie o to w tym wszystkim chodzi? Naprawdę niektóre rzeczy nie są aż tak istotne i ważne, jak nam się czasami wydaje … jestem w tym temacie ekspertem, moja tachykardia sprzed trzech lat, jest tego dobitnym dowodem. 🙂

Brakuje mi czasu, ale o blogu wciąż myślę i łapię się na tak zwanej samo-krytyce, np siedzę na iście-fascynująco-ciekawo-interesujących zajęciach i sama do siebie tak przemawiam: Asia, notkę czas napisać ! No, żebyście wiedzieli. A tak to nauki mam trochę, odświeżam moje dawne znajomości, co drugi dzień chodzę dzielnie na basen i nie wyobrażam sobie bez niego życia, no i w środę … albo cicho, jeszcze nic Wam nie powiem 😉

Trzymajcie się ! 🙂

PS: Jestem z siebie dumna, że ah, oh i eh też. Stworzyłam tak rewelacyjną playliste na YT … że pękam z zadowolenia. Chcecie? ;>

2014-01-03 13.55.38 Image12781517687_385892741546471_490482036_n Image12832014-01-03 13.56.5971 2014-01-12 13.56 2014-01-02 12.26.36

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „\ migoczą resztki miasta \

  1. marta pisze:

    mam pytanie o butelkę bobble.. to pojemność 550 ml – jaka jest jej wysokość (myślę czy zmieszczę do torebki 😉 ? i pytanko gdzie ją zakupiłaś? szukam po stronach podanych na bobblewater.pl ale wszędzie niedostępna 😦

  2. Madz pisze:

    moja ukochana piosenka Myslo ❤

  3. Paulina pisze:

    Asia! Myślałam, ze do mnie mówisz o tej notce!

    • withi pisze:

      Ahaha, do Ciebie też mówiłam, fakt, ale gdybyś tylko wiedziała ile razy sama sobie to przypominam 😀 Najwyraźniej takie oburzenie wypowiedziane na głos skutkuje lepiej, widzisz, od razu zabrałam się za ten wpis 😀

  4. dinka pisze:

    co to za butelka? 😉 i co i co w środę!?

Skomentuj

