postanawiam uroczyście !

***

Że … nauczę się angielskiego, włoskiego, hiszpańskiego ….; grać na gitarze; jeździć na nartach. Zrobię prawo jazdy, będę czytać więcej książek, będę segregować śmieci. Zrobię generalne porządki, zapuszczę/ skrócę włosy, zmienię ich kolor. Wyleczę się z trądziku. Pójdę na masaż. Będę piękna(y). Pójdę na wspaniały koncert. Zrobię sobie kolczyk w … Zrobię tatuaż na … Podejmę w końcu decyzję: wyprowadzę się od rodziców, wezmę ślub z…/  zamieszkam z… rozwiodę się. Przestanę się garbić. Schudnę. Zacznę ćwiczyć i ograniczę słodycze. Przestanę obgryzać paznokcie. Przestanę być nieśmiała(y). Przestanę narzekać. Przestanę zazdrościć innym. Zrezygnuję z alkoholu i papierosów/ tylko z alkoholu/ tylko z papierosów. Zrezygnuję z ćpania. (:D)

spockfascinating

Za powyższe propozycje dziękuję temu artykułowi i przepraszam, ale nie, to nie o mnie i nie … nie zainspiruję się. Z tymi postanowieniami to kiepska sprawa jest, Wy o tym wiecie i ja o tym wiem doskonale. Niby jedyne dwadzieścia-jeden lat na karku, a tyyyyyyyyyyle życiowego doświadczenia, hoho, Joanno. No dobra, a tak serio – nie postanawiajcie jeżeli z góry zakładacie, że nic z tego nie będzie. Po co sobie dokładać, kiedy można żyć tak lekko i przyjemnie? A jeżeli macie dużo samozaparcia, a owe postanowienia są faktycznie do zrealizowania i do czegoś konkretnego prowadzą, jak choćby do lepszego samopoczucia, osiągnięcia czegoś, zdobycia … to, czemu nie? Kilka postów wcześniej podzieliłam się z Wami moim jedynym, zeszłorocznym już postanowieniem, którego … no okej – nie udało się zrealizować, ale na bardzo dokładne usprawiedliwienia zapraszam do tego wpisu: kkklik. W tym roku, listę postanowiłam wydłużyć – nie żebym bez niej nie potrafiła żyć życiem, ale … zawsze takie punkciki wypisane czarno na białym są motywujące, a wypisane na blogu, tj publicznie – podwójnie motywująco ! Więc, postanawiam uroczyście, że … :

* w roku 2013 na rowerowym liczniku wspólnie z ENDOMONDO uzbierałam 1300 km (co już jest wielkim sukcesem), natomiast wyzwanie na 2014 rok to jedyne … 3000 km ! (chyba że w czerwcu będzie zima, to będę miała lekki problem)

* w roku 2013 obejrzałam 100 filmów, w roku 2014 obejrzę 150 !

* jeżeli w tym roku jakimś magicznym sposobem zostanę zakwalifikowana co = wada będzie stała w miejscu to – w końcu zrobię operację laserową wzroku

* musi być jakiś banał, żeby nie było, że mam same poważne i przemyślane zadania i postanowienia – Asia najbardziej lubi Asię, która waży swoje 49/50 kg. Obecnie dźwigam 55kg, więc zadanie nie wydaje się być zbyt ciężkim do wykonania 😀

* marzy mi się zaliczyć wszystkie egzaminy w pierwszym terminie

A jeżeli ktoś ma chwilę i chce zobaczyć moje, napisane na szybko, podsumowanie roku 2013, to zapraszam tu: kkkklik – bardzo lubię czytać i przeglądać tego typu wątki na Wizażu. Wydaje mi się że czasami warto się na chwilę zatrzymać i zrobić taki krok do tyłu – można sobie przy okazji wiele uświadomić i czasami poukładać te dwanaście miesięcy.

Sylwester i po Sylwestrze. Bardzo udany, spędzony z najważniejszymi osobami. Mam nadzieję że u Was było podobnie, jak chcecie to podzielcie się ze mną swoimi planami na trwający już rok. Kończąc – obiecana sukienka sylwestrowa i kilka zdjęć zrobionych jeszcze przed wyjściem:

1 2013-12-31 20.10.112014-01-02 15.21.452013-12-31 20.10.262013-12-31 20.10.52 2013-12-31 20.10.562013-12-31 20.30.132013-12-31 20.23.07

Maszeruję załatwiać jakieś sprawy:

2013-12-31 09.47.27

Woskowy domek, a w nim same pyszności mm:

2014-01-02 12.35.53

***

Patrzcie tylko jaka fajna, stara i ubrana Rihanna ! Oddajcie ;(

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „postanawiam uroczyście !

  1. Gosia pisze:

    Jak się używa te woski? 🙂

  2. Cassie pisze:

    laserowa korekta to troche taki niepewny zabieg jak dla mnie ;x sama mam wade minusowa i w sumie nie chcialabym mimo wszystko tego na sile naprawiac ;/
    sliczna jest ta sukienka, naprawde, gdzie ja kupilas? 😀

    • withi pisze:

      Ale ja niczego na siłę nie będę robić, skądże. Trochę już o operacji poczytałam, już długi czas mnie ten temat interesuje. Sam zabieg nie jest niepewny, dlaczego tak piszesz? Moja wada wzroku nie jest czymś, przez co bardzo ciężko mi się żyje i nie utrudnia jakoś znacząco mojego codziennego życia, nie mniej jak mam możliwość aby ją całkowicie skorygować i mieć spokój do końca życia, nie bawić się w soczewki, płyny, pamiętanie o pudełeczku itd, to why not?

      A na sukienkę trafiłam przez totalny przypadek w jakimś sklepie internetowym 😉
      Koleżanka mi powiedziała że teraz można znaleźć ją w wielu, np w Monashe (ale tam ma dołączony jakiś szpecący, złoty pas ;/)

  3. Sukienka swietna – i fason, i kolor 🙂

Skomentuj

